Ucpaný katalyzátor v E66

Nový design rv. 2001 - 2008
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Dimitris
Příspěvky: 7
Registrován: stř říj 19, 2011 1:04 pm

Ucpaný katalyzátor v E66

Příspěvek od Dimitris »

Zdravím všechny,

na diagnostice mi oznámili, že je ucpaný katalyzátor ( kontrolka žlutý motorek).

Díky potřebnému průtahu a teplotě, kterou nemá (sporadické ježdění po městě) je údajně zanesený a háže chybu na válce apod.

V BMW frajeři oznámili, že potřebuju dva a jeden koštuje 31tis.

Co jsem se tak bavil s klukama, vetšina říkala, že do toho mám stříknou vysokooktanový benzín (V-power apod) a projet to pořádně někde po dálnici, ať se to trošku vypálí.

Máte někdo s benzínem nějaké zkušenosti??

Díky za radu

Dimitris
BMW 760Li e66 2004
caknakis
Příspěvky: 2908
Registrován: stř lis 04, 2009 9:01 am

Re: Ucpaný katalyzátor v E66

Příspěvek od caknakis »

kolik máš najeto a v jakém režimu?
E32 740iL LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI
Dimitris
Příspěvky: 7
Registrován: stř říj 19, 2011 1:04 pm

Re: Ucpaný katalyzátor v E66

Příspěvek od Dimitris »

Ahoj,

mám najeto 260tis.v režimu? Myslíš sport atd?

Jezdím neustále na D, takže standart.
BMW 760Li e66 2004
Hugo
Příspěvky: 611
Registrován: ned říj 26, 2008 10:58 am

Re: Ucpaný katalyzátor v E66

Příspěvek od Hugo »

Mozna ani ne tak benzin jako prisadu do nej, coz u V-poweru nemas nikdy jistotu ze tam ta prisada opravdu je. Ja bych do nadrzle nalil neco na cisteni a poradne to projel s vyssima otackami at se kat poradne procisti. Mozna by stacil i VIF do benzinu ale 2x vyssi davkovani nebo http://www.44k.cz/bg-44k.htm
BMW 740iA E38 09/1994; diagnostika INPA a DIS
Uživatelský avatar
Snejk
Příspěvky: 2637
Registrován: stř úno 20, 2008 5:48 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Ucpaný katalyzátor v E66

Příspěvek od Snejk »

jestli nekdo nekdy z vas videl ucpanej katalyzator... tak je vam jasny ze to neni ucpany zadnejma sazema ale je zpecena ta keramika dohromady... a i tak neverim ze to nekdo takhle zdiagnsotikoval... ze kuli tomu nejde jeden valec? kravina... kuli ucpanemu katu vypadne vzdycky cela pulka motoru... podle me se jim jen z toho nechce tahat svicku a civku a resit to :D
ja kdyz na to koukam tak bych si ty svicky taky nepral delat :lol:
Obrázek
E32 730i LPG >> E32 735iL LPG>>E32 750iL high-line >>E38 740i >>E32 735i >>E38 740iL HLZPE >>e65 745i>>e66 760Li individual
Hugo
Příspěvky: 611
Registrován: ned říj 26, 2008 10:58 am

Re: Ucpaný katalyzátor v E66

Příspěvek od Hugo »

ja myslel ze e65/e66 maji katy kovovy a ne keramicky (e65 ma kat primo na zvodech u motoru, tam by keramika moc nevydrzela tu teplotu)
takze roztavenej ci vysypanej kat asi neprichazi k uvahu, jedine ze by byl kat ucpany tvrdym karbonem, ale to by ti musel motor zrat asi tak litr oleje na 100 km....nevim...jen uvazuji....
BMW 740iA E38 09/1994; diagnostika INPA a DIS
Dimitris
Příspěvky: 7
Registrován: stř říj 19, 2011 1:04 pm

Re: Ucpaný katalyzátor v E66

Příspěvek od Dimitris »

Snejk píše:jestli nekdo nekdy z vas videl ucpanej katalyzator... tak je vam jasny ze to neni ucpany zadnejma sazema ale je zpecena ta keramika dohromady... a i tak neverim ze to nekdo takhle zdiagnsotikoval... ze kuli tomu nejde jeden valec? kravina... kuli ucpanemu katu vypadne vzdycky cela pulka motoru... podle me se jim jen z toho nechce tahat svicku a civku a resit to :D
ja kdyz na to koukam tak bych si ty svicky taky nepral delat :lol:

Ahoj chlapi,

svíčky byly při diagnostice OK, ale házelo to chyby na různé válce, na střídačku.

Borci říkali, že to musím poznat při jízdě, ale nevšiml jsem si nějakého omezení.

Každopádně jsem to včera přepl do režimu sport a dal plný kotel po dálnici a po 30km to zhaslo.

Usuzuji tedy, že to bylo přidušené z tahanic po městě a chtělo to prostě protáhnout.

Už vím, proč jsem nechtěl diesel, protože z filtru pevných částic bych se už dávno vyvrátil.

Každopádně při dalším tankování budu pamatovat na to, co řekl Hugo, chce to průbežně čistit nad cca 200tis km.

Díky moc za rady chlapi.
BMW 760Li e66 2004
johnny7er
Příspěvky: 25
Registrován: pon pro 19, 2011 7:13 pm

Re: Ucpaný katalyzátor v E66

Příspěvek od johnny7er »

Hugo píše:Mozna ani ne tak benzin jako prisadu do nej, coz u V-poweru nemas nikdy jistotu ze tam ta prisada opravdu je. Ja bych do nadrzle nalil neco na cisteni a poradne to projel s vyssima otackami at se kat poradne procisti. Mozna by stacil i VIF do benzinu ale 2x vyssi davkovani nebo http://www.44k.cz/bg-44k.htm
To fakt funguje? Vypadá to jak těžkej telešopink produkt od Horsta Fuchse. Skoro mám po přečtení popisu pocit, že mi to do motoru přidá 50 mustangů.
Odpovědět