Tema automatu a zkusenosti VAS uzivateli 7ER Automat

Elegantní rv. 1994 - 2001
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 4307
Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Tema automatu a zkusenosti VAS uzivateli 7ER Automat

Příspěvek od P3RF3KT »

kouknu :) Jinak to kopnuti při studenym na R udela jen při prvnim zařazení, když hned vyřadim a dam ho tam hned znova už to neudělá..
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 4307
Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Tema automatu a zkusenosti VAS uzivateli 7ER Automat

Příspěvek od P3RF3KT »

Jak by ste doporučily další výměnu oleje v automatu? Koukal sem do faktur z bmw invelt v Plzni kde byla poslední výměna dělaná a bylo to v lednu 2010 a auto mělo najeto 222 000km nyní mám najeto 270tis. km.
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
BobbySD
Příspěvky: 534
Registrován: ned lis 11, 2012 9:24 am
Bydliště: Orlová
Kontaktovat uživatele:

Re: Tema automatu a zkusenosti VAS uzivateli 7ER Automat

Příspěvek od BobbySD »

cauko, chci se zeptat na problemek s automatem, koupil jsem ted 750i rv95 za docela pakatel tak si ji postupne davam do kupy a neplanuju s tim vyjet driv nez to teda bude vsecko ok. kazdopadne jsem se s ni byl projet kousicek a to razeni nebylo dobry. 1 2 3 tam padly jak po masle ale z 3 na 4 uz to nechtelo. slo to do otacek a po nejake chvili tam teda ta 4ka padla a pak hned i 5ka. zajimalo by me jestli to muze byt zpusobene pouze nedostatkem/ starim oleje (auto 3roky stalo) nebo jestli mam hledat uz chybu v prokkluzu lamel a pripravvit se na vymenu. diky
ex E36 318i sedan
akt E30 328iC EB87725
akt E38 750i DG21846
akt E39 520i GP15511
Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 4307
Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Tema automatu a zkusenosti VAS uzivateli 7ER Automat

Příspěvek od P3RF3KT »

Tohle mi dělal automat taky občas ze 2 na 3 ale spíš jak tobě ze 3 na 4 se mu nechtělo. Trvalo to asi tyden kdy to deně tak 4x udělal. Je tomu už půl roku kdy to zmizelo a od tý doby nic. Zkusil bych s tim pojezdit a uvidíš zda se to nesklidní. Každopádně jestli auto tak dlouho stálo tak bych olej vyměnil tak jako tak.
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
BobbySD
Příspěvky: 534
Registrován: ned lis 11, 2012 9:24 am
Bydliště: Orlová
Kontaktovat uživatele:

Re: Tema automatu a zkusenosti VAS uzivateli 7ER Automat

Příspěvek od BobbySD »

P3RF3KT píše:Tohle mi dělal automat taky občas ze 2 na 3 ale spíš jak tobě ze 3 na 4 se mu nechtělo. Trvalo to asi tyden kdy to deně tak 4x udělal. Je tomu už půl roku kdy to zmizelo a od tý doby nic. Zkusil bych s tim pojezdit a uvidíš zda se to nesklidní. Každopádně jestli auto tak dlouho stálo tak bych olej vyměnil tak jako tak.
jo ten olej vymenim urcite i s filtrem. prave ze to tak dlouho stalo tak to pujde menit vsechno, ono vubec je na tom prace jako na kostele ale proste jsem tu sedmu chtel no... :lol: kazdopadne ta prevodovka pujde dolu nekde tam chcije trosku olej bud z gufera na klice nebo mozna z gufera na prevodoce nevim ale jak bude dole to vymenim rovnou cele takze menic dolu. snad se to pak sklidni to by byla trosku cara pres rozpocet ta prevodovka. :geek:
ex E36 318i sedan
akt E30 328iC EB87725
akt E38 750i DG21846
akt E39 520i GP15511
Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 4307
Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Tema automatu a zkusenosti VAS uzivateli 7ER Automat

Příspěvek od P3RF3KT »

tak se nam nezapoměn představit :) http://www.7er.cz/forum/viewforum.php?f=21
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
MajklMejn
Příspěvky: 32
Registrován: sob říj 13, 2012 1:36 am
Bydliště: Valašsko

Re: Tema automatu a zkusenosti VAS uzivateli 7ER Automat

Příspěvek od MajklMejn »

Zdravím, mám 750i vyrobeno 97 a za studena mi šly od motoru zvuky podobné jako když není olej v hydraulice, takové hučení. Při zahřátí to postupně přestávalo. Řazení šlo i v té době dobře, bez cukání. Dal jsem to na 4 dny do servisu ať se na to podívají. Chtěl jsem aby mi udělali výměnu oleje v motoře a aby doleli olej do převodovky a řekli mi co si myslí o tom zvuku. Na zvuk mi řekli, že už je to staré auto a že to prostě dělat bude. Olej v motoře vyměnili a na převodovku zapomněli. Já už ze začátku tipoval, že ten zvuk jde z převodovky a že tam ten olej prostě chybí. Rozhodl jsem se nechat udělat kompletní výměnu než jen dolívat olej. Nechal jsem tedy vyměnit olej v převodovce i s filtrem u mého známého. Vypustili jsme z převodovky celkem pěknou sra*du. Usoudil jsem, že olej ještě nebyl nikdy měněn. ( auto má najeto 245 tis.) Tak se vše vyčistilo, dal se nový filtr, napustil se olej a hurá na test. Pojezdil jsem pár km lehounce a po zahřátí jsem začal jezdit normálně. Řazení bylo ještě lepší jako předtím, tak čistý chod jsem opravdu nečekal. Při přepnutí na M jsem tomu trochu dal, při 5 tis otáčkách a zmáčknutém plynu nešlo zařazení na další stupeň pomalu ani cítit, byl jsem z toho hodně nadšený. No ale to není vše. Další den jsem zkusil nastartovat auto. Nastartuju a ticho, žádné hučení, jen krásný zvuk motoru. Takže to hučení co bylo předtím, bylo olejem v převodovce, možná zaneseným filtrem. Kdyby se tohle někomu někdy stalo, tak už víte co máte dělat.
BMW 750i E38 1997-03-10 DG25205
Uživatelský avatar
herman17
Příspěvky: 1513
Registrován: čtv črc 11, 2013 9:08 am
Bydliště: Holomóc ♥

Re: Tema automatu a zkusenosti VAS uzivateli 7ER Automat

Příspěvek od herman17 »

Ten zvuk pri razeni, nez se prevodovka zahreje mi dela taky, ale do dneska zatim v pohode, akorat se mi zdalo, ze to radi zbytecne pozde, nekdy az nad 3 tis.
No ale dnes sem si vsiml, ze se ji nechce moc radit 5 ka. chova se to jako by byl zaplej rezim sport a auto strasne vytacim, rozjedu to na 110 a porad jedu na 4 ku cca 3500 ot. rozjizdim to plynule a abych ji donutil zaradit, tak uberu plyn, ale ani to nepomuze. Dal sem tam rucne 4ku a pak zase D, pak uz to 5ku zaradilo, ale ne vzdy :( ... kdyz proste zkusim vyztocit motor víc na 4,5 tis a pak pomalu ubrat, taky to nezaradi a porad to jede na 4ku na 4,5 tis. otacek. Do ted to nedelalo a na olej se mi tak pred dvema mesicema dival Jarax, olej tam byl a prej byl i cistej.... ma s tim nekdo zkusenost? diky za rady ;)
SPORT & RELAX AREÁL BOZEŇOV - restaurace, wellness hotel ***, firemní akce, školící centrum, kemp, tenisové kurty, minigolf, lanové centrum a jiné
Obrázek
http://WWW.BOZENOV.CZ
Uživatelský avatar
herman17
Příspěvky: 1513
Registrován: čtv črc 11, 2013 9:08 am
Bydliště: Holomóc ♥

Re: Tema automatu a zkusenosti VAS uzivateli 7ER Automat

Příspěvek od herman17 »

Jeste to napisu znovu jednoduse :-D :
Prevodovka radi do trojky normalne, pak je to schopny tocit az do 7tisic a dal proste neradi. Zaradi to az po té, co dam na radicce manualne 4 a pak zpatky D, pak to z te trojky zardi 4 a kdyz jedu rychlej, tak 4 a nasledne 5 . Pokazde , kdyz auto zase podradi na trojku, tak musim proces opakovat. Poradi nekdo co stim??? nemuze byt spatna nejaka elektronika v te prevodovce? :roll:
SPORT & RELAX AREÁL BOZEŇOV - restaurace, wellness hotel ***, firemní akce, školící centrum, kemp, tenisové kurty, minigolf, lanové centrum a jiné
Obrázek
http://WWW.BOZENOV.CZ
BobbySD
Příspěvky: 534
Registrován: ned lis 11, 2012 9:24 am
Bydliště: Orlová
Kontaktovat uživatele:

Re: Tema automatu a zkusenosti VAS uzivateli 7ER Automat

Příspěvek od BobbySD »

herman17 píše:Jeste to napisu znovu jednoduse :-D :
Prevodovka radi do trojky normalne, pak je to schopny tocit az do 7tisic a dal proste neradi. Zaradi to az po té, co dam na radicce manualne 4 a pak zpatky D, pak to z te trojky zardi 4 a kdyz jedu rychlej, tak 4 a nasledne 5 . Pokazde , kdyz auto zase podradi na trojku, tak musim proces opakovat. Poradi nekdo co stim??? nemuze byt spatna nejaka elektronika v te prevodovce? :roll:
kdyz se podivas o par prispevku vys resil jsem pred par mesici uplne stejny problem ktery popisujes, moje auto 3 roky stalo ve stodole a po zprovozneni to delalo to co to dela tobe. vymenil jsem olej v prevodovce s filrem, stary filtr byl pricpany a skoro nepruchodny. po vymene stejne... nechal jsem to chvili tak najel s tim mozna 15km a jeste dolil olej co to nasalo. cca litr mi tam pak chybel. taktez jsem mel vadne tlacitko na prepinani rezimu prevodovky. po vymene tlacitka a doliti oleje to radi jak po masle
ex E36 318i sedan
akt E30 328iC EB87725
akt E38 750i DG21846
akt E39 520i GP15511
Odpovědět