Všechno supr, fandím ti, ale jedno moc nechápu. Měl jsi vymazlenou V12tku a kdyby jsi ji ještě měl když já prodal tu svoji, jedu pro ni, prodal jsi ji a teť sypeš horem dolem do longa, který se dá jistě vymazlit, ale nikdy to nebude 750tka kterou jsi měl .......korado87 píše:- hydrokufor komplet
- stropnica s madlami, držiakmi, stĺpikmi...
- predná a zadná lakťová opierka
zajtra sa fušuje
a čím skôr ideme aj na pretesnenie motora
BMW E38 750iL (a všetky ostatné koradove longy)
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- fredy
- Příspěvky: 1626
- Registrován: ned pro 14, 2008 5:54 pm
- Bydliště: Severní Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: koradove longy E38 (ex.750iL) / teraz 740iL
ex. E38 740i, 1994, manuál, lpg
...
E38 750iL, 1994 - prodej nd....
...
E38 750iL, 1994 - prodej nd....
- korado87
- Příspěvky: 533
- Registrován: sob říj 09, 2010 9:57 am
Re: koradove longy E38 (ex.750iL) / teraz 740iL
máš pravdu, ale tú V12-tku som mal v nevhodnom období... ako študentovi sa mi ťažko živila V12 a aj 530d - ak som nechcel zanedbávať servis ani na jednej
dnes, už by ostala doma určite, ale pred rokom nebolo iného východiska. Je to škoda, ale na druhej strane, aj z tohoto kýbla bude časom krásavica
dnes, už by ostala doma určite, ale pred rokom nebolo iného východiska. Je to škoda, ale na druhej strane, aj z tohoto kýbla bude časom krásavica
E38 V12 * long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long
- korado87
- Příspěvky: 533
- Registrován: sob říj 09, 2010 9:57 am
Re: koradove longy E38 (ex.750iL) / teraz 740iL
dnes ďalšie dva a pol litra doliate, olej je na maxime... keď som auto kúpil tak som nepozrel hladinu, ale za cca 6500km od kúpy (5 týždňov) som dolial štyri a pol litra oleja! A pod autom také kaluže nie sú. Vždy maximálne pár kvapiek. Čiže ak motor žerie olej, tak kašlem na to, pretesňovať to nebudem, ani cukríkovať... pojazdím a nechám to umrieť. Auto na seba za pár mesiacov komplet zarobí a potom to rozpredám, alebo neviem... prerobiť neprerobím, ale zachraňovať šrot, ktorý má v prdeli ešte aj motor nemienim...
aspoň na mesiac si dám pauzu so všetkým a neriešim nič, len tankujem a sledujem hladinu
aspoň na mesiac si dám pauzu so všetkým a neriešim nič, len tankujem a sledujem hladinu
Naposledy upravil(a) korado87 dne pon bře 03, 2014 9:40 pm, celkem upraveno 1 x.
E38 V12 * long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long
- P3RF3KT
- Příspěvky: 4307
- Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: koradove longy E38 (ex.750iL) / teraz 740iL
Davat srot do pucu je vzdy picovina. Auto musi mit alespon nejaky zaklad zdravy. Bud kastli nebo motor aby to melo nejaky smysl. Pokud je vse na hovno tak jen flexa pomuze. Tak trosku sem se z pocatku toho bal ze by to tak dopadlo.
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
- Spooner
- Příspěvky: 5363
- Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
- Bydliště: Ostrava
Re: koradove longy E38 (ex.750iL) / teraz 740iL
Tak to je mazeckorado87 píše:za cca 6500km som dolial štyri a pol litra oleja!
Ale znám jednu Audi A8L 4.2, která dolívá každých 1000km jeden litr oleje
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
-
- Příspěvky: 611
- Registrován: ned říj 26, 2008 10:58 am
Re: koradove longy E38 (ex.750iL) / teraz 740iL
v navode od auta mas napisane, ze spotreba oleja 1 liter na 1000 km je sice maximalna, ale este v norme tebe to zerie liter na 1400 km, takze este niesi natom az tak zle
ale teraz vazne, olej sa moze tratit tak ze:
1. ze ti niekde prdlo tesnenie, napr. pod vekami, oprava stoji par eur. Staci motor vycistit (umyt) a po nejakych km sa pozriet kde to tecie
2. tesnenia na drieku ventilu, toto u V8 je velmi zriedkave a prejavi sa to tak, ze ked jeden den odjazdis nejake km (poriadne zahrejes olej), odstavis auto cez noc, prides na druhy den, nastartujes, ak vidis z vyfuku modry dym (po nastartovani), moze to byt tymi tesneniami, vtedy sa to neoplati opravovat (mozes vyhodit motor)
3. klasika, membrana na sani, ale to by sa prejavilo chodom motora, kazdopadne oprava stoji par eur (vymenit membranu)
4. separator oleja, ten by sa mal po urcitych km menit, bohuzial u V8 je na dost nepristupnom mieste, ten separator stoji par eur ale dostat sa k nemu znamena rozobrat predok motora (prsia), to uz mozes aj preventivne vymenit rozvody
5. pripecene stieracie kruzky, napr. ked sa jazdi na shit olej (=castrol), ale tak ako sa kruzky vedia pripiect tak sa vedia aj "odpiect" len treba tomu cas a trpezlivost (=niekolko tisic km jazdit na kvalitny olej a menit ho casto)
kazdopadne ked sa ti tolko oleja spaluje v motore, to by si videl z vyfuku, ze ti to dymi na modro.
ale teraz vazne, olej sa moze tratit tak ze:
1. ze ti niekde prdlo tesnenie, napr. pod vekami, oprava stoji par eur. Staci motor vycistit (umyt) a po nejakych km sa pozriet kde to tecie
2. tesnenia na drieku ventilu, toto u V8 je velmi zriedkave a prejavi sa to tak, ze ked jeden den odjazdis nejake km (poriadne zahrejes olej), odstavis auto cez noc, prides na druhy den, nastartujes, ak vidis z vyfuku modry dym (po nastartovani), moze to byt tymi tesneniami, vtedy sa to neoplati opravovat (mozes vyhodit motor)
3. klasika, membrana na sani, ale to by sa prejavilo chodom motora, kazdopadne oprava stoji par eur (vymenit membranu)
4. separator oleja, ten by sa mal po urcitych km menit, bohuzial u V8 je na dost nepristupnom mieste, ten separator stoji par eur ale dostat sa k nemu znamena rozobrat predok motora (prsia), to uz mozes aj preventivne vymenit rozvody
5. pripecene stieracie kruzky, napr. ked sa jazdi na shit olej (=castrol), ale tak ako sa kruzky vedia pripiect tak sa vedia aj "odpiect" len treba tomu cas a trpezlivost (=niekolko tisic km jazdit na kvalitny olej a menit ho casto)
kazdopadne ked sa ti tolko oleja spaluje v motore, to by si videl z vyfuku, ze ti to dymi na modro.
BMW 740iA E38 09/1994; diagnostika INPA a DIS
- Pežot
- Příspěvky: 126
- Registrován: ned kvě 23, 2010 6:45 pm
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: koradove longy E38 (ex.750iL) / teraz 740iL
Pridám fotky tej škvrny, čo mi ostala po sedme v garáži?
To olej nežerie, len ho stráca ... tečie niektoré tesnenie. Keby som zoškrabal olej z podlahy garáže, mohol by som v HTPčku vymeniť olej.
To olej nežerie, len ho stráca ... tečie niektoré tesnenie. Keby som zoškrabal olej z podlahy garáže, mohol by som v HTPčku vymeniť olej.
BMW 528i E39 12/1995 BU02330 - SWAP, origo 523i
BMW 745i E65 4/2003 M57461 - EX
BMW 745i E65 4/2003 M57461 - EX
- korado87
- Příspěvky: 533
- Registrován: sob říj 09, 2010 9:57 am
Re: koradove longy E38 (ex.750iL) / teraz 740iL
z racionálneho hľadiska je to blbosť, ale my maniaci niekedy robíme veci, ktoré by zdravého človeka ani nenapadliP3RF3KT píše:Davat srot do pucu je vzdy picovina. Auto musi mit alespon nejaky zaklad zdravy. Bud kastli nebo motor aby to melo nejaky smysl. Pokud je vse na hovno tak jen flexa pomuze. Tak trosku sem se z pocatku toho bal ze by to tak dopadlo.
bude sa wapkovať, drhnúť arvou a potom snáď uvidím, odkiaľ to tečie... ale na zemi je vždy len pár kvapiek, to si myslím, že ho skôr žere, lebo takým štýlom by tých skoro päť litrov kvapkalo roky a nie mesiac aj niečo určite tečie a nie z jedného miesta + aj čosi zožrie (má viac ako milión za sebou, tak je to logické, to si nefandím, žeby nežral)
E38 V12 * long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long
-
- Příspěvky: 2908
- Registrován: stř lis 04, 2009 9:01 am
Re: koradove longy E38 (ex.750iL) / teraz 740iL
naprosto ti rozumím. Já jsem teď udělal generálku na 730D s najetýma 447.000km.... kupovala se většina plechů, dělala převodovka, celolak, motor.... racionálně píčovina
E32 740iL LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI
- P3RF3KT
- Příspěvky: 4307
- Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: koradove longy E38 (ex.750iL) / teraz 740iL
Když ji miluješ není co řešit
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38