BMW E38 750iL (a všetky ostatné koradove longy)

zde se můžete vy a vaše auto představit
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Uživatelský avatar
fredy
Příspěvky: 1626
Registrován: ned pro 14, 2008 5:54 pm
Bydliště: Severní Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: koradove longy E38 (ex.750iL) / teraz 740iL

Příspěvek od fredy »

korado87 píše:- hydrokufor komplet
- stropnica s madlami, držiakmi, stĺpikmi...
- predná a zadná lakťová opierka

zajtra sa fušuje :)
a čím skôr ideme aj na pretesnenie motora
Všechno supr, fandím ti, ale jedno moc nechápu. Měl jsi vymazlenou V12tku a kdyby jsi ji ještě měl když já prodal tu svoji, jedu pro ni, prodal jsi ji a teť sypeš horem dolem do longa, který se dá jistě vymazlit, ale nikdy to nebude 750tka kterou jsi měl .......
ex. E38 740i, 1994, manuál, lpg
...
E38 750iL, 1994 - prodej nd....
Uživatelský avatar
korado87
Příspěvky: 533
Registrován: sob říj 09, 2010 9:57 am

Re: koradove longy E38 (ex.750iL) / teraz 740iL

Příspěvek od korado87 »

máš pravdu, ale tú V12-tku som mal v nevhodnom období... ako študentovi sa mi ťažko živila V12 a aj 530d - ak som nechcel zanedbávať servis ani na jednej :(
dnes, už by ostala doma určite, ale pred rokom nebolo iného východiska. Je to škoda, ale na druhej strane, aj z tohoto kýbla bude časom krásavica
E38 V12 * long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long
Uživatelský avatar
korado87
Příspěvky: 533
Registrován: sob říj 09, 2010 9:57 am

Re: koradove longy E38 (ex.750iL) / teraz 740iL

Příspěvek od korado87 »

dnes ďalšie dva a pol litra doliate, olej je na maxime... keď som auto kúpil tak som nepozrel hladinu, ale za cca 6500km od kúpy (5 týždňov) som dolial štyri a pol litra oleja! A pod autom také kaluže nie sú. Vždy maximálne pár kvapiek. Čiže ak motor žerie olej, tak kašlem na to, pretesňovať to nebudem, ani cukríkovať... pojazdím a nechám to umrieť. Auto na seba za pár mesiacov komplet zarobí a potom to rozpredám, alebo neviem... prerobiť neprerobím, ale zachraňovať šrot, ktorý má v prdeli ešte aj motor nemienim...

aspoň na mesiac si dám pauzu so všetkým a neriešim nič, len tankujem a sledujem hladinu
Naposledy upravil(a) korado87 dne pon bře 03, 2014 9:40 pm, celkem upraveno 1 x.
E38 V12 * long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long
Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 4307
Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: koradove longy E38 (ex.750iL) / teraz 740iL

Příspěvek od P3RF3KT »

Davat srot do pucu je vzdy picovina. Auto musi mit alespon nejaky zaklad zdravy. Bud kastli nebo motor aby to melo nejaky smysl. Pokud je vse na hovno tak jen flexa pomuze. Tak trosku sem se z pocatku toho bal ze by to tak dopadlo.
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
Uživatelský avatar
Spooner
Příspěvky: 5363
Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
Bydliště: Ostrava

Re: koradove longy E38 (ex.750iL) / teraz 740iL

Příspěvek od Spooner »

korado87 píše:za cca 6500km som dolial štyri a pol litra oleja!
Tak to je mazec :o
Ale znám jednu Audi A8L 4.2, která dolívá každých 1000km jeden litr oleje :)
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
Hugo
Příspěvky: 611
Registrován: ned říj 26, 2008 10:58 am

Re: koradove longy E38 (ex.750iL) / teraz 740iL

Příspěvek od Hugo »

v navode od auta mas napisane, ze spotreba oleja 1 liter na 1000 km je sice maximalna, ale este v norme :-) tebe to zerie liter na 1400 km, takze este niesi natom az tak zle :-D
ale teraz vazne, olej sa moze tratit tak ze:
1. ze ti niekde prdlo tesnenie, napr. pod vekami, oprava stoji par eur. Staci motor vycistit (umyt) a po nejakych km sa pozriet kde to tecie
2. tesnenia na drieku ventilu, toto u V8 je velmi zriedkave a prejavi sa to tak, ze ked jeden den odjazdis nejake km (poriadne zahrejes olej), odstavis auto cez noc, prides na druhy den, nastartujes, ak vidis z vyfuku modry dym (po nastartovani), moze to byt tymi tesneniami, vtedy sa to neoplati opravovat (mozes vyhodit motor)
3. klasika, membrana na sani, ale to by sa prejavilo chodom motora, kazdopadne oprava stoji par eur (vymenit membranu)
4. separator oleja, ten by sa mal po urcitych km menit, bohuzial u V8 je na dost nepristupnom mieste, ten separator stoji par eur ale dostat sa k nemu znamena rozobrat predok motora (prsia), to uz mozes aj preventivne vymenit rozvody :-)
5. pripecene stieracie kruzky, napr. ked sa jazdi na shit olej (=castrol), ale tak ako sa kruzky vedia pripiect tak sa vedia aj "odpiect" len treba tomu cas a trpezlivost (=niekolko tisic km jazdit na kvalitny olej a menit ho casto)

kazdopadne ked sa ti tolko oleja spaluje v motore, to by si videl z vyfuku, ze ti to dymi na modro.
BMW 740iA E38 09/1994; diagnostika INPA a DIS
Uživatelský avatar
Pežot
Příspěvky: 126
Registrován: ned kvě 23, 2010 6:45 pm
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: koradove longy E38 (ex.750iL) / teraz 740iL

Příspěvek od Pežot »

Pridám fotky tej škvrny, čo mi ostala po sedme v garáži? :D :D :D

To olej nežerie, len ho stráca ... tečie niektoré tesnenie. Keby som zoškrabal olej z podlahy garáže, mohol by som v HTPčku vymeniť olej. :mrgreen:
BMW 528i E39 12/1995 BU02330 - SWAP, origo 523i
BMW 745i E65 4/2003 M57461 - EX
Uživatelský avatar
korado87
Příspěvky: 533
Registrován: sob říj 09, 2010 9:57 am

Re: koradove longy E38 (ex.750iL) / teraz 740iL

Příspěvek od korado87 »

P3RF3KT píše:Davat srot do pucu je vzdy picovina. Auto musi mit alespon nejaky zaklad zdravy. Bud kastli nebo motor aby to melo nejaky smysl. Pokud je vse na hovno tak jen flexa pomuze. Tak trosku sem se z pocatku toho bal ze by to tak dopadlo.
z racionálneho hľadiska je to blbosť, ale my maniaci niekedy robíme veci, ktoré by zdravého človeka ani nenapadli :lol:

bude sa wapkovať, drhnúť arvou a potom snáď uvidím, odkiaľ to tečie... ale na zemi je vždy len pár kvapiek, to si myslím, že ho skôr žere, lebo takým štýlom by tých skoro päť litrov kvapkalo roky a nie mesiac aj niečo :| určite tečie a nie z jedného miesta + aj čosi zožrie (má viac ako milión za sebou, tak je to logické, to si nefandím, žeby nežral)
E38 V12 * long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long
caknakis
Příspěvky: 2908
Registrován: stř lis 04, 2009 9:01 am

Re: koradove longy E38 (ex.750iL) / teraz 740iL

Příspěvek od caknakis »

naprosto ti rozumím. Já jsem teď udělal generálku na 730D s najetýma 447.000km.... kupovala se většina plechů, dělala převodovka, celolak, motor.... racionálně píčovina
E32 740iL LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI
Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 4307
Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: koradove longy E38 (ex.750iL) / teraz 740iL

Příspěvek od P3RF3KT »

Když ji miluješ není co řešit :)
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
Odpovědět