LPG v 7er – zkusenosti po roce
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- NORMANN
- Příspěvky: 3721
- Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
- Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)
Re: LPG v 7er – zkusenosti po roce
čistě teoreticky: když Králík napsal, že je LPG výrobní odpad při výrobě benzínu, tak pokud by všichni ve státě jezdili na LPG, málokdo by chtěl benzín, čímž by po něm klesla poptávka, snížila by se jeho výroba a bylo by teda i málo LPG. Navíc by šla cena benzínu dolu, se domnívám a věřím, že cena LPG zas nahoru.
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
- Michelin
- Příspěvky: 763
- Registrován: pon srp 25, 2008 6:20 pm
- Bydliště: Prague, North Moravia
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG v 7er – zkusenosti po roce
ciste teoreticky: pokud by sla cena benzinu dolu a lpg nahoru, lidi by vic jezdili na benzin a ceny by sli zase naopak. Bude to proste +- stejne.
http://www.michalpavlik.com
Cekame na hebkou e32
Cekame na hebkou e32
- Fugo
- Příspěvky: 294
- Registrován: pon úno 18, 2008 6:59 am
- Bydliště: Jablonec n.N.
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG v 7er – zkusenosti po roce
ono mimochodem benzin je dopad při krakování ropy.
Kawasaki ZX-10R masakr!!!
>>>Pneuservis,Klimatizace<<<
>>>Pneuservis,Klimatizace<<<
- NORMANN
- Příspěvky: 3721
- Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
- Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)
Re: LPG v 7er – zkusenosti po roce
když tady tak teoretizujem: jezdilo by se střídavě na benzín a pak zas na LPG....
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: stř pro 31, 2008 3:11 pm
Re: LPG v 7er – zkusenosti po roce
Faktory určující výslednou cenu lpg:
Jednoduše by se dalo říci, že cenu LPG, tak jako u ostatních uhlovodíkových paliv, určuje vývoj ceny ropy a pro nás v České republice i vývoj kurzu koruny vůči dolaru. Rozdíl mezi pohybem ceny LPG a ostatních "běžných" paliv vzniká při tvorbě kotací ze kterých se pak následně počítají světové ceny paliv, kdy u LPG dochází převážně ke změně jednou měsíčně oproti týdenním změnám např. u benzínu. Dále je potřeba zmínit, že LPG ve více jak 60% vzniká ze zemního plynu, takže i tato komodita má nemalý vliv na tvorbu ceny LPG. Navíc v období před a během zimní sezóny jsou obvykle tlaky na růst ceny LPG, jelikož se toto medium (respektive jeho část) také používá k vytápění. A možná proto teď pozorujete odlišný vývoj v ceně paliv.
-okopírováno z lpg.cz
Jednoduše by se dalo říci, že cenu LPG, tak jako u ostatních uhlovodíkových paliv, určuje vývoj ceny ropy a pro nás v České republice i vývoj kurzu koruny vůči dolaru. Rozdíl mezi pohybem ceny LPG a ostatních "běžných" paliv vzniká při tvorbě kotací ze kterých se pak následně počítají světové ceny paliv, kdy u LPG dochází převážně ke změně jednou měsíčně oproti týdenním změnám např. u benzínu. Dále je potřeba zmínit, že LPG ve více jak 60% vzniká ze zemního plynu, takže i tato komodita má nemalý vliv na tvorbu ceny LPG. Navíc v období před a během zimní sezóny jsou obvykle tlaky na růst ceny LPG, jelikož se toto medium (respektive jeho část) také používá k vytápění. A možná proto teď pozorujete odlišný vývoj v ceně paliv.
-okopírováno z lpg.cz
- NORMANN
- Příspěvky: 3721
- Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
- Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)
Re: LPG v 7er – zkusenosti po roce
aha
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
-
- Příspěvky: 2630
- Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am
Re: LPG v 7er – zkusenosti po roce
no ja taky uvažuju o LPG, ale potřeboval bych ten kufr na sedmě nafukovací,
mam tady borce co mi uděla plyn se vším všudy do 35ti,
jenže fakt je problem s tou nadrží,
udělal jsem si do kufru ledničku kterou mam místo skivaku a v kufru už tak zabíra dost místa, hodně cestuju ve 4lidech a ten kufr potřebuju jako sul, takže lednička stejně pujde pryč, resp zkusím sehnat origo lednici do e38, ta je sice jen na dvě petlahve oprotí mojí na 10, ale nebere místo v kufru, pak někam narvu zesilovač ale stejně by mi ta 110l nádrž sebrala kurevskyho místa, mam sice origo rakev, ale s tou jezdím na kratší trasy do 500km, děla to kraval, ale třeba řecko a tak bych s tím jet nechtěl, tak nevím.
co se týče nakladu tak je to jasny plus, na druhou stranu zase většinou fakt jezdím ve 4 lidech, každej mi dava 1/4 na benzín, a ikdyž přijdu a řeknu dejte mi každej 10 litru na přestavbu at mužem jezdit levněji tak mě akorat tak pošlou doprdele. a navíc jak tady kolega psal to komplikuje řešení problému s motorem, tak uvidíme.
mam tady borce co mi uděla plyn se vším všudy do 35ti,
jenže fakt je problem s tou nadrží,
udělal jsem si do kufru ledničku kterou mam místo skivaku a v kufru už tak zabíra dost místa, hodně cestuju ve 4lidech a ten kufr potřebuju jako sul, takže lednička stejně pujde pryč, resp zkusím sehnat origo lednici do e38, ta je sice jen na dvě petlahve oprotí mojí na 10, ale nebere místo v kufru, pak někam narvu zesilovač ale stejně by mi ta 110l nádrž sebrala kurevskyho místa, mam sice origo rakev, ale s tou jezdím na kratší trasy do 500km, děla to kraval, ale třeba řecko a tak bych s tím jet nechtěl, tak nevím.
co se týče nakladu tak je to jasny plus, na druhou stranu zase většinou fakt jezdím ve 4 lidech, každej mi dava 1/4 na benzín, a ikdyž přijdu a řeknu dejte mi každej 10 litru na přestavbu at mužem jezdit levněji tak mě akorat tak pošlou doprdele. a navíc jak tady kolega psal to komplikuje řešení problému s motorem, tak uvidíme.
BMW service expert - http://www.jarax.net
- dave730
- Příspěvky: 94
- Registrován: pát úno 06, 2009 7:55 pm
- Bydliště: Jaroměř
Re: LPG v 7er – zkusenosti po roce
Zdarec chlapi. Dnes jsem se tu přidal do Vaších řad. K tomu LPG mohu jen dodat, že je to super věc, když víte, že jezdíte skoro za poloviční cenu benzínu, výkon se neztrácí, to jsou jen keci ( možná tak na Š120 ) a je to spolehlivý. Toto je můj názor a zkušenosti s ním. Mám ho v 730iL e38 a jezdím tak za 2 kč/km. Je jasný, že je spousta odpůrců LPG. Ale to je každýho věc.
ex - BMW e38 730 iL 95 LPG, BMW 745i e65
- Kralik
- Příspěvky: 355
- Registrován: čtv srp 21, 2008 8:05 am
- Bydliště: Praha/Brusel
Re: LPG v 7er – zkusenosti po roce
Dave mas pravdu. Na druhou stranu mne trosku stve, ze jsou bud lidi co rikaji supeeer a tlaci to vsude a nebo zaprisahli odpurci LPG v BMW, kteri rikaji ze je to praseni motoru. Proto jsem taky sednul a napsal ten dlouhy uvod k topicu. LPG ma prednosti, ale taky nevihody o kterych se moc nepise a nemluvi. A malokdo ti taky povi na co si davat bacha a "jak s tim jezdit" aby dlouho slouzilo a motoru to neskodilo. Protoze do nakladu LPG pak musis kalkulovat i to odesle palivove cerpadlo, ktere z nevedomosti odeslo vic plynarum nez jen mne
Proto se rovnou zeptam vsech plynaru jako jsem ja:
Jake jste mely problemy a kde byla pricina?
Proto se rovnou zeptam vsech plynaru jako jsem ja:
Jake jste mely problemy a kde byla pricina?
BMW 740i/LPG e38 '96 DG46479 - BMW 840i e31 '96 CC61121
-
- Příspěvky: 2630
- Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am
Re: LPG v 7er – zkusenosti po roce
muj problem že dycky dam prachy jinam a pak neni na přestavbu, ted kupuju 16:9 navi
BMW service expert - http://www.jarax.net