jaraxovo nesmyslný boj proti majitelům dízlových aut

pokec jen ohledně 7er
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Uživatelský avatar
NORMANN
Příspěvky: 3721
Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)

Re: jaraxovo nesmyslný boj proti majitelům dízlových aut

Příspěvek od NORMANN »

jo, já to tu beru taky jako prdel, srandu, nebo legraci. ale svůj názor tu prostě občas napíšu, to je vše.
no a s tím 728i to je stejný jak s dýzlama, pro někoho je to slabý, ačkoliv před tím měl když hooodně, tak max. 2.5litra nějakýho, no a od tý doby, co má v8 4,0/4,4 tak už je všechno pod 4 litry líná srágora, co nejede. :D
pánové přitom jsem s 740il kdysi jel, měl jsem možnost si 740iL FC (zrovna zajetý auto - čili zánovní) vyzkoušet, to jste ještě většina z vás znali e38 z obrázků, to jsem ještě měl 527i a na to, jakej 740i má obrovskej motor, 8 válců, pak ten váš zvuk, tak jsem od toho čekal tenkrát víc.
já v tý době jsem měl dost mrštnou e28 s motorem eta 2,7e M20 upravenou, s řídící jednotkou z 2,0 M20 a ta taky jezdila dost přes 200kmh, pravda, že na dálnici by mi ta 740il ujela, ale můj dojem z tý 740il byl ten, že jsem od toho čekal víc, tím chci říct, že ta 728i až zas takovej sráč nebude, to by se pod to určitě soudruzi inženýři z Dingolfingu nepodepsali, stejně jako s těmi dýzly.... ;)
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw

Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Uživatelský avatar
MEDVIDEK
Příspěvky: 632
Registrován: čtv srp 21, 2008 6:34 pm
Bydliště: Tanvald

Re: jaraxovo nesmyslný boj proti majitelům dízlových aut

Příspěvek od MEDVIDEK »

No po pravdě mě moje 730d jede moc pěkně a nemužu si stěžovat,ujedu 80% aut ktere jsou na našich silnicich se spotřebou fabie což je super. Nemam potřebu někde litat 200 ani zrychlovat za 5 vteřin,proč?? sedma na to není stavěna a tahle motorizace je pro mě zcela dostačující. Brouzdam si elegantně krajinou a aby mi v každe zatačce hořely gumy už nemusim. Kdybych měl aspon trochu rad zkapalněny prdy tak si pořidim LPG,ale to nemusim i když vše hovoři pro. Navic jezdim malo takže navratnost by byla někdy v přištim století. Když to schrnu tak jsem 100% ně spokojenej a 730d je pro mě idealní motorizace.
Schvalně Jardo spočitej kolik lidi tady na foru ma 740i a kolik 730d a je mi jedno jestli po FL nebo před
BMW 750i e-65 fl
ex M5 e-39 r.v.12/ 2000
ex 730d r.v.4/ 2000
exBMW525tds
ex BMW 740iL e-38 r.v. 10/1997
Uživatelský avatar
Kajec
Příspěvky: 418
Registrován: ned pro 21, 2008 3:42 pm
Bydliště: Valašské království

Re: jaraxovo nesmyslný boj proti majitelům dízlových aut

Příspěvek od Kajec »

Zdar.....

...hele...ja se nechci nikoho zastavat....ale pravda je ze ty diesly meli tezky zivot.
Prvni s nima jezdi podnikatele...pak projdou rukama x lidi a hlavne x radoby mechaniku...a pak je vseobecne povedomi ze nafta je na houby.
Vsechno chce svoje....
Treba Normannovo Tds jsem mel nekolikrat cest ridit...a nejaky kilometr jsem s ni najel.....muzu rict jenom...pohoda...luxus.....moooc pekne svezeni.
Kdysi jsem chvilku jezdil e36 tds.....ale Normannova sedma jede daleko lepe.
....a spotreba nadhera.
Myslim ze Pavlova Tds je dukaz toho ze kdyz das autu co potrebuje a hlavne mas cit pro mechaniku...tak i tds dokaze byt verna jako pes.
A hlavne s ni Normann jezdi kazdy den...a nalital spoustu km.
A dalsi priklad....u OL bydli muj dlouholety znamy a clovek ktery pro Bmw dycha uz od sedesatych let...donedavna aktivni zavodnik s Bmw...pan Ing Kunc...myslim ze Jarax o nem aspon slysel....jezdi se38 tds s manualem a jen chvali
BMW 750iL e32 r.v.1987 " Schwarz "
BMW M5 e34 r.v.1989 " Schwarz "
BMW 318iC e30 r.v.1991 " Calypsorot metallic "
BMW Z3 2.8i Coupe e36/8 r.v.1999

Made in WEST Germany
M3maniac
Příspěvky: 299
Registrován: stř čer 29, 2011 8:28 pm

Re: jaraxovo nesmyslný boj proti majitelům dízlových aut

Příspěvek od M3maniac »

No ty woe, jsem tu chvíli nebyl a takovej mazec :D jarda není špatnej, jen mu někdy trošku hrabe :D já jsem s 730d spokojenej , nesnáším auta bez rezervy a mám rád velkej kufr a dojezd :D na všem je nejhorší jen to, že si Jarda myslí, že jen on může mít pravdu a že každej musí jezdit v tom, co jarda uzná za vhodné :D jinak je idiot co si koupí diesela ;)
Uživatelský avatar
NORMANN
Příspěvky: 3721
Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)

Re: jaraxovo nesmyslný boj proti majitelům dízlových aut

Příspěvek od NORMANN »

velice povedená definice.... :D
nezbývá, než bez výhrady souhlasit, s každou slabikou, cos napsal. :D
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw

Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Uživatelský avatar
MEDVIDEK
Příspěvky: 632
Registrován: čtv srp 21, 2008 6:34 pm
Bydliště: Tanvald

Re: jaraxovo nesmyslný boj proti majitelům dízlových aut

Příspěvek od MEDVIDEK »

M3maniac píše:No ty woe, jsem tu chvíli nebyl a takovej mazec :D jarda není špatnej, jen mu někdy trošku hrabe :D já jsem s 730d spokojenej , nesnáším auta bez rezervy a mám rád velkej kufr a dojezd :D na všem je nejhorší jen to, že si Jarda myslí, že jen on může mít pravdu a že každej musí jezdit v tom, co jarda uzná za vhodné :D jinak je idiot co si koupí diesela ;)
Jarda ti totiž bude v každem druhem přispěvku tvrdit jak 740i je spolehliva,ale neni tomu tak,praskaj vodni hadice,membarana na sani je kapitola sama pro sebe,teče ke svičkam přes těsněni vik ventilu,ja osobně na sve byvale 740il měnil vodni pumpu-chcala přes ložisko,praskaj napinaky rozvodu a jistě by mě někdo doplnil něčim dalšim. Tim nechci řict že 4.0 a 4.4 jsou špatne motory,je to po 3.0d asi to nej co BMW vyrobilo,ale chci řict to že se sere vše a znam lidi kteři do 4.0i nasypaly vic než druhej do 3.0d a opačně. Tudiš je vše stejně poruchove a je jedno jestli maš ropu nebo benal. AMEN
Jedina věc v čem dam Jardovy\ za pravdu je že 730d opravdu nejede,proto mam na střeše plachtu a čekam na vitr a když se dočkam jedu pořad a na nadrž 1000km bez problemu :lol:
BMW 750i e-65 fl
ex M5 e-39 r.v.12/ 2000
ex 730d r.v.4/ 2000
exBMW525tds
ex BMW 740iL e-38 r.v. 10/1997
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: jaraxovo nesmyslný boj proti majitelům dízlových aut

Příspěvek od JaraX »

sorry, ale pumpy odchází na všem stejně, furt je to skoro stejna pumpa, nebo si myslíš že jako na naftě ti vodní pumpa jako neodejde?
membrana na sani = odlučovač oleje u diesela, obojí musíš měnit a stojí to stejně.
a těsnění pod ventil víkama musíš měnit na obojím.
napínaky rozvodu praskaj mnohem víc u nafty, dokonce se u nafty trhá řemenice na klice.
takže jsi tu zatím nenapsal jedinou věc ktera se u benzína sere víc.
M3maniacu, vzhledem k tvymu rozumu se nebudu ani vyjadřovat k tomu cos napsal. jo a mrzí mě že takovou E92 M3 si nikdy nemužeš koupit, nemá rezervu.
BMW service expert - http://www.jarax.net
Uživatelský avatar
MEDVIDEK
Příspěvky: 632
Registrován: čtv srp 21, 2008 6:34 pm
Bydliště: Tanvald

Re: jaraxovo nesmyslný boj proti majitelům dízlových aut

Příspěvek od MEDVIDEK »

Jardo ja to napsal abch se přesvědčil že žiješ :lol:
BMW 750i e-65 fl
ex M5 e-39 r.v.12/ 2000
ex 730d r.v.4/ 2000
exBMW525tds
ex BMW 740iL e-38 r.v. 10/1997
Uživatelský avatar
KAMIL740
Příspěvky: 1590
Registrován: čtv srp 21, 2008 1:49 pm
Bydliště: Co je ti po tom ?

Re: jaraxovo nesmyslný boj proti majitelům dízlových aut

Příspěvek od KAMIL740 »

MEDVIDEK píše:Jardo ja to napsal abch se přesvědčil že žiješ :lol:
zije :lol: :lol:
ex skoda faborit 135 l
ex e38 740ia 10/97 DK66882
citoren AX 1,0 spot :)))
e34 525i spera rules elpídží by dejv :)))
M3maniac
Příspěvky: 299
Registrován: stř čer 29, 2011 8:28 pm

Re: jaraxovo nesmyslný boj proti majitelům dízlových aut

Příspěvek od M3maniac »

JaraX píše:sorry, ale pumpy odchází na všem stejně, furt je to skoro stejna pumpa, nebo si myslíš že jako na naftě ti vodní pumpa jako neodejde?
membrana na sani = odlučovač oleje u diesela, obojí musíš měnit a stojí to stejně.
a těsnění pod ventil víkama musíš měnit na obojím.
napínaky rozvodu praskaj mnohem víc u nafty, dokonce se u nafty trhá řemenice na klice.
takže jsi tu zatím nenapsal jedinou věc ktera se u benzína sere víc.
M3maniacu, vzhledem k tvymu rozumu se nebudu ani vyjadřovat k tomu cos napsal. jo a mrzí mě že takovou E92 M3 si nikdy nemužeš koupit, nemá rezervu.
Jak to myslíš jardo s mým rozumem? No M3 e92 si kupovat nebudu, není to to , co bych od M3 očekával, a neboj ani M3 e46 nemá rezervu a měl jsem ji ;) ale nejezdím v emku 80tkm ročně. V autě ve kterém bydlím rezervu určitě ocením ;)
Odpovědět