(nova) 730i M30 4zavadičky

Sportovní rv. 1986 - 1994
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
mates750
Příspěvky: 21
Registrován: pát zář 17, 2010 9:28 pm

Re: (nova) 730i M30 4zavadičky

Příspěvek od mates750 »

Mám spotrebu okolo 12,5 a stale obcas pri brzdení motorom a dojazdu do krizovatky poklesnu resp zakolisu otacky padnu na 200 a potom vyskocia co toto je :?: Ta spotreba sa mi nezda extrem ale s 735 som to robil na automate na 730 a manual sa mi to zda dost. Podotýkam lahka noha ziadne lietanie ako dochodca.
Uživatelský avatar
fivajs
Příspěvky: 1238
Registrován: ned úno 06, 2011 5:08 pm
Bydliště: Chomutov

Re: (nova) 730i M30 4zavadičky

Příspěvek od fivajs »

Není to moc, je to akorát. 735 M30 žere dokonce míň. jestli Ti blbnou volnoběžný otáčky, vyčisti nebo vyměň volnoběžný ventil, kouká na Tebe, když otevřeš haupnu ;)
Nahoď sem foto tý Tvojí sedmy, mám jedno podezření...
Audi A8 L W12 450hp + Liaz 151 290hp
Uživatelský avatar
T613
Příspěvky: 2647
Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm

Re: (nova) 730i M30 4zavadičky

Příspěvek od T613 »

uz jsem se na to dival tehda, ale nic moc me nenapadlo
a kdyz stojis tak to stira jak pravidelne? a kdyz se rozjedes tak vubec jo? potom mozna signal z budiku, ktery na to ma taky vliv a automaticky ti prepne rezim staleho stirani, kdyz zastavis do cyklu ...

jo tlak na liste ma byt 3atm ... to co leze z cerpadla uz muze byt rozdilne, tech cerpadel je taky povic druhu a taky zalezi jak stary mas pal. filtr (kdyz to budes merit u motoru)
mates750
Příspěvky: 21
Registrován: pát zář 17, 2010 9:28 pm

Re: (nova) 730i M30 4zavadičky

Příspěvek od mates750 »

Foto nahodím ale moc nepomože bol som preto v Mnichove a je to po starom panovy doktorovy a 2 roky stálo u mna kým som ho prihlasil tak niake tipy že to auto poznam a podobne asi moc neprichadzaju do uvah.y 735 automat menej ako 730 manual ???? Je to davno čo sme to mali viacerí a delili sa o info ale 735 bola vždy povazovana za zbytočneho žrúta bez adekvatneho výkonu a aj sa nam to pri výmene info potvrdilo boli chalani čo jazdili lahkou nohou 730 manual za 11 mesto pre nas majitelov 735 automat nedosiahnutelne.
Dobre tak od zaciatku .Nový filter palivo. Novy palec bosch, nove sviečky NGK klasiky ziadne 4 elektrody, motorček volnobehu vyčistený mam ich 4 čistene a menene medzi sebou bezo zmeny, luftmesser tiez vyčistený a menenený mam ich 3 , bezo zmeny. snimač sviečkoveho kablu prveho valca mam ich 3 jeden vadný testovane diodami s odporom na + kablu zopinania vstrekov momentalne funkčne, menene vstreky s otvorom trojlístka za povodne pokles spotreby z 16 na 12,5(mohlo to byť aj snimacom prveho valca ked je vadný idu vstreky stale teda vzdy v hornej uvrati menene naraz) ale bezo zmeny . Skontrolovaný rozvod a vola ventylov pre istotu a bezo zmeny
Posledný postreh je ze dnes som mu nalozil a stalo sa pri 3000 az 6000 som zacitil sinusoidný priebech krutiaceho momentu teda nestáli tah ako by dalo malo benzinu. Nedošlo k vynehaniu ale poklesu záťahu a zrazu bez poklesu. Neviem to presne popísať. Skusim jednoducho že plyn na podlahe ale motor taha ako by som prerušovane povolil a vzápetí pridal plyn. Sinusoida. To by mohlo byť cerpadlo dajme tomu no.... pokles otáčok pri dobrzdovaní motorom dajme tomu že je to čerpadlom a pokles tlaku sposobuje chudobnu zmes a zakolišu otačky no dajme tomu... a po odstaveni a dodrzani casoveho intervalu tak pol hodina dlhý štart nie vždy len občas tiež može byť čerpadlo dajme tomu..... Vymenim ho ale nieje to malo penazí ked chcem origo a mam dalsie 2 kusi starsie ale funkčné tak ked to nebude v tom budem o 200 eur lachší a budem mať 3 čerpadla čo šlapú :oops:
K tým stieračom idu vždy len v režime stojaceho auta teda aj počas jazdy aj pri stani na križovatke stale rovnako nevedia že sa auto rozbehlo na 120km stale rovnako dlhý interval.
Odpovědět