Jmenuji se Josef, Pepa, Choze ... jak kdy mi kdo rika. Mam rad srandu, humor, rypani a jednani na rovinu ve vsech oblastech. Rad se hadam, kritizuji, drzkuji a rad jsem kritizovan, drzkovan. Nemam rad lidi co si hraji na "vaznaky" a to i na forech = taci at se mi radsi vzdaluji. Jo jeste umim uznat ze jsem udelal chybu, ze jsem debil, hnup, vul, posral jsem to atd. To jsem si vsiml, ze dost lidi neumi. To jsem napsal sracku, ale je to potreba at je jasno
Prvni BMW cca 2-3 roky zpet. Zacit se musi zlehka, takze E32 750iAL. Prodana v italii (popisky, mince pod sedakama atd) pak historie v rusku, pak dovoz CR. Auto jsem koupil v dost KO stavu za par korun da se rict na nauceni a pak rozebrani. Motor jel nekdy jen na 6 nekdy i na 10 valcu. Slo to ze srandy do mistniho BMW servisu na diag kde se potvrdilo co se cekalo = 2-4 valce KO bez tlaku sral pres ne olej do vyfuku celkem pekne. Takze po 4 mesicich frajeriny konec STK, auto odstaveno a kuchalo se na dily (mozna si nekdo pamatuje pribeh s fotkama). No v tuhle chvili si rikam seru na takove krapy slozite, stare.
2 months later
Tak prolezam annonci vsechny mozne stare ludry (Opel Senator, Audi V8, Mazda 929 ...) a buch ho, v Koprivnici tady za rohem E32 750iAL r.89 z vlady, super stav, plna palba, kdesi cosi jak to byva v kazdem inzeratu u skodovek. To byla sobota, v nedeli jsem byl uz v Koprivnici u auta a bylo jasne ze to beru . Oproti prvnimu super stav vsechno OK, funkcni no problem. Takze behem tydne se vse pripravilo (penize, doklady) a hura pro ten novy krap
Auto uz doma
No jelikoz technicky a vizualni stav byl velice dobry tak jsem se rozhodl ze dovedu tento kus k obrazu svemu. Jde se tunit.
Jsem trochu magor do audia, no problem let´s go for this. Zadek 6x9" kevlar, predek 17cm + vyska.
Ted padl cerny petr na kola, vzadu v sope se neco vzdycky vyhrabe. Nahodou jsem tam nasel plonkovni M-Parallel 18" tak co se da delat, hop na auto.
Folie je je taky potreba, jezdil jsem jak ve vykladni skrini, coz nebyl muj sen. Zaroven bile blinkry a hned to vypada k svetu.
Dal jsem se dal na vybavu, takze par veci co jsem dodelaval: el zadni roleta, bocni zadni rolety, el. dovirani kufru, PDC predek + zadek, drevena radicka, M-Tech II volant, chromove kliky, telefon Siemens C2 (dnes uz jen dekorace), lomene zrcatka, samozatmavovaci zrcatko, naslapove sedo-chrom listy, predni naraznik s chlazenim brzd, nove paraboly + xenony, dal uz ani sam nevim ...
To je asi tak vse o mem krapu. Porad tam neco resim, neco se sere tak jako na kazdem aute, sranda musi byt. V realu sem tam tukanec, skrabanec, dve mista orezliny (snad se k tomu dokopu opravit nekdy ) chcije rizeni, veme to nejaky olej, 20 let stary kram kdo by co chtel.
Klidne sem napiste hodnoceni je to kram, je to pekne, tunink/tuzink.
T613 = E32 750iAL
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- T613
- Příspěvky: 2647
- Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm
T613 = E32 750iAL
Naposledy upravil(a) T613 dne ned srp 24, 2008 12:03 pm, celkem upraveno 2 x.
- MEDVIDEK
- Příspěvky: 632
- Registrován: čtv srp 21, 2008 6:34 pm
- Bydliště: Tanvald
Re: T613 = E32 750iAL
Mas to nadherny,tech par vad na krase vem cert. Ukaz mi libovku ze stejneho roku vyroby,ze nic nemuzes najit,v poradku BMW je BMW
BMW 750i e-65 fl
ex M5 e-39 r.v.12/ 2000
ex 730d r.v.4/ 2000
exBMW525tds
ex BMW 740iL e-38 r.v. 10/1997
ex M5 e-39 r.v.12/ 2000
ex 730d r.v.4/ 2000
exBMW525tds
ex BMW 740iL e-38 r.v. 10/1997
- Michelin
- Příspěvky: 763
- Registrován: pon srp 25, 2008 6:20 pm
- Bydliště: Prague, North Moravia
- Kontaktovat uživatele:
Re: T613 = E32 750iAL
Jak se ti podarilo tam vmestnat 6x9 ovaly?
Jinak ty kola tam padnou
Jinak ty kola tam padnou
http://www.michalpavlik.com
Cekame na hebkou e32
Cekame na hebkou e32
- T613
- Příspěvky: 2647
- Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm
Re: T613 = E32 750iAL
uplne lehce, vemes flexu lehnes si do kufru a za hodinku nemas co delat pokud ti pritom nechytne auto nebo vlasy na palici
- Michelin
- Příspěvky: 763
- Registrován: pon srp 25, 2008 6:20 pm
- Bydliště: Prague, North Moravia
- Kontaktovat uživatele:
Re: T613 = E32 750iAL
Ja si prave rikal ze tam se muselo pristoupit k drasticke uprave Navic ja sem lempl a akorat bych to zkurvil.
http://www.michalpavlik.com
Cekame na hebkou e32
Cekame na hebkou e32
-
- Příspěvky: 2630
- Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am
Re: T613 = E32 750iAL
to auto jsem viděl 2x, před rokem a ted někdy, T613 na něm udělal obrovskej kus prace, ted vypada važně masakrově, sprav orezliny, nech všecko vyčistit, zakonzervuj a dej do muzea
BMW service expert - http://www.jarax.net
- T613
- Příspěvky: 2647
- Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm
Re: T613 = E32 750iAL
tak letosni sezona je uzavrena
jelikoz jsem najel 10t+ km tak se to podepsalo na stavu prumerne jetych dilu, kdyz pominu ze jsem projel tri ropne vrty
takze se bude vymenovat, opravovat
- komplet brzdy, desky, kotouce, brzdice
- komplet predek, tlumice, pruziny, naboje, ramena, rizeni
- cela zadni naprava s nivem pujde do hajzlu a misto ni zanovni
- kardan, mozna diferak
- na motoru zapalovani, svicky, kladky, mozna pumpa
- pak nejake veci v interieru, dodelat vybavu, hudbu konecne
- opravy karoserie, lakovani
- preskladat xenony z e38
Vsechny dily mam doma na hromade "jen" to preskladat
proste par oprav
Naposledy upravil(a) T613 dne sob led 23, 2010 2:58 pm, celkem upraveno 1 x.
- T613
- Příspěvky: 2647
- Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm
Re: T613 = E32 750iAL
vsichni lesti lak a jezdi, ja jsem lestil doted asi neco jineho ... kazdopadne zacinam konecne opravy
mam na to i pomocniky, bohuzel jsem dostal vynadane protoze kocka zjistovala kde tece olej z narazniku a mela kozich od oleje, tak jsem dostal pres caru
mam na to i pomocniky, bohuzel jsem dostal vynadane protoze kocka zjistovala kde tece olej z narazniku a mela kozich od oleje, tak jsem dostal pres caru
Naposledy upravil(a) T613 dne úte pro 29, 2009 10:51 pm, celkem upraveno 7 x.
- T613
- Příspěvky: 2647
- Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm
Re: T613 = E32 750iAL
olej chcal z olejoveho chladice ktery se rozhodl odejit do pekla zebrak jeden plesnivy
jinak mam vsechno nachystane na vymenu pumpy, pristup jak k penezum, ale vsechno slo celkem dobre
potom mam spotrebu vody 1l/1km vule nekolik mm
http://www.youtube.com/watch?v=fFg2XWnY ... annel_page
jinak mam vsechno nachystane na vymenu pumpy, pristup jak k penezum, ale vsechno slo celkem dobre
potom mam spotrebu vody 1l/1km vule nekolik mm
http://www.youtube.com/watch?v=fFg2XWnY ... annel_page
- T613
- Příspěvky: 2647
- Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm
Re: T613 = E32 750iAL
tak abych to nezrakrikl pisu az ted, ale motor je v cajku
tohle vsechno jsem tam behem tydne nahazel (viz.foto)
a jeste mi dnes dosla konecne vec kterou jsem vzdycky chtel - origo drevene madlo rucky
tohle vsechno jsem tam behem tydne nahazel (viz.foto)
a jeste mi dnes dosla konecne vec kterou jsem vzdycky chtel - origo drevene madlo rucky
Naposledy upravil(a) T613 dne čtv čer 11, 2009 7:46 pm, celkem upraveno 1 x.