video je pro srovnani ze uz to jede na vsechny valce, nestrili ani nezvoni a drzi otacky
interier tam neni takze misto sedadla je takovy bobek a operka alu kolo video z jizdy neni jelikoz jsem mel co delat s rizenim a sledovanim poznatku co se kde deje
behem jizdy jsem zaznamenal dve veci, prvni ze to celkem brzdi protoze me to kolo primacklo na volant a druha ze mi ve 140 nekde neco upadlo, nevim co ale asi nic duleziteho ... pak jsem si vzpomnel ze mi spadl do motoru klic tak to byl asi on
automat se zda ze radi jak ma ale najel jsem prd protoze nemam znacky tak nechci riskovat
T613 = E32 750iAL
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- Alois
- Příspěvky: 474
- Registrován: ned kvě 16, 2010 12:49 pm
Re: T613 = E32 750iAL
Ve 140ti mi něco upadlo..... asi nic důležitého... pak jsem si vzpomněl že to byl asi klíč...
A tys mi šahal na auto, jo?
A tys mi šahal na auto, jo?
Alpina B6 e63 4.4 Alpina Blue, M3 e46 manual Phoenixgelb/Kiwi, 840i Grancoupe Individual Dravit grey, Z3 Coupe 2.8 M52TU cosmosschwarz manual… a pár dalších non BMW
- T613
- Příspěvky: 2647
- Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm
Re: T613 = E32 750iAL
to je normalni kdyz rozhodis pul auta ze nekde neco zapomenes
- Alois
- Příspěvky: 474
- Registrován: ned kvě 16, 2010 12:49 pm
Re: T613 = E32 750iAL
Já vím, já někde něco zapomenu, jen když dolívám vodu do ostřiků..
Alpina B6 e63 4.4 Alpina Blue, M3 e46 manual Phoenixgelb/Kiwi, 840i Grancoupe Individual Dravit grey, Z3 Coupe 2.8 M52TU cosmosschwarz manual… a pár dalších non BMW
- T613
- Příspěvky: 2647
- Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm
Re: T613 = E32 750iAL
tak nejaky update pro zvedavce a roznasece drbu
Hledal jsem auto na zimu - ne BMW tech jsem mel milion ... nakonec nevyslo to co jsem puvodne chtel, protoze to neni dostatkove zbozi a cena je uplne mimo (malem jsem se vyvratil) Tak jsem to rozsiril na cokoliv, nejlevnejsiho co se naskytne a na stedry den jsem dovezl cerveny zazrak od Bertoneho. Cena byla za srot, stav super, prodejce nema smysl resit protoze je to "zvlastni clovek" volalo mu na to asi 150 lidi ale prodal to me Rok 93, verze LX coz se ukazalo jako dobry kup, jelikoz je to karbec verze a je to nejsilnejsi fakan s 50kw bez kat verze s nej vybavou. Ta vybava zahrnuje napr. cyklovac steracu, stavitelne zrcatka z auta, digitalni hodiny TESLA, zadni kridla, 4x hlavova operka s dirou, ma to otackomer misto hodin Je to jediny favorit ktery jede 150kmh ale zkouset podruhe to uz nebudu. Jinak je to kupodivu ziva sranda. Zamer je auto "na zniceni" takze tomu odpovidaji opravy i upravy. Stav je az zazracny, jede to jak hovado, brzdi to i sviti, neni to shnile, jen par nemoci na beznych mistech.
Nemam zajem to pomlouvat, proste retro na zniceni, ale ten kdo si tohle v roce 93 koupil jako nove byl proste kokot Clovek resi zahadne veci jako to, ze tento motor ma predepsany olovnaty benzin, kvuli odlisnym ventilum nez vsechny ostatni fakani, chrastici rozvody ktere nema smysl resit protoze nove vydrzi par tisic, nebo kdyz se zapnou mlhovky tak pohasnou o 20% hlavni svetla takze to ztraci vyznam.
Opravy byly zatim takove: obrouseni lamelakem vsechna rez co sla videt, natreti bodynou, zadnima vratama klasicky teklo do auta jak vodopad - padla tuba silikonu a uz tam neni kapka. Nefunckni rucka - urvane lano takze nove (110kc/kus) a tady doslo taky k uprave rucky v aute - vyrezal jsem pryc zobak aby se dala tahat primo Potom klasicky blikaly na palubce + vzadu vsechny svetla diky upadlemu svazku patych dveri takze rozkuchat a preletovat. Jeste pujde dole vana protoze v oleji neplavou moc pekne veci - jsou tam kousky hliniku ktery ojebal od krytu rozvodovy retez, jak mi bylo receno rozvodak sice chrasti ale driv se prodre ven nez aby se roztrhl. A bude potreba seridit ventily protoze mlati jak stary zetor.
Stejne kazdeho zajimaji fotky tak tady jsou.
dovoz
Hledal jsem auto na zimu - ne BMW tech jsem mel milion ... nakonec nevyslo to co jsem puvodne chtel, protoze to neni dostatkove zbozi a cena je uplne mimo (malem jsem se vyvratil) Tak jsem to rozsiril na cokoliv, nejlevnejsiho co se naskytne a na stedry den jsem dovezl cerveny zazrak od Bertoneho. Cena byla za srot, stav super, prodejce nema smysl resit protoze je to "zvlastni clovek" volalo mu na to asi 150 lidi ale prodal to me Rok 93, verze LX coz se ukazalo jako dobry kup, jelikoz je to karbec verze a je to nejsilnejsi fakan s 50kw bez kat verze s nej vybavou. Ta vybava zahrnuje napr. cyklovac steracu, stavitelne zrcatka z auta, digitalni hodiny TESLA, zadni kridla, 4x hlavova operka s dirou, ma to otackomer misto hodin Je to jediny favorit ktery jede 150kmh ale zkouset podruhe to uz nebudu. Jinak je to kupodivu ziva sranda. Zamer je auto "na zniceni" takze tomu odpovidaji opravy i upravy. Stav je az zazracny, jede to jak hovado, brzdi to i sviti, neni to shnile, jen par nemoci na beznych mistech.
Nemam zajem to pomlouvat, proste retro na zniceni, ale ten kdo si tohle v roce 93 koupil jako nove byl proste kokot Clovek resi zahadne veci jako to, ze tento motor ma predepsany olovnaty benzin, kvuli odlisnym ventilum nez vsechny ostatni fakani, chrastici rozvody ktere nema smysl resit protoze nove vydrzi par tisic, nebo kdyz se zapnou mlhovky tak pohasnou o 20% hlavni svetla takze to ztraci vyznam.
Opravy byly zatim takove: obrouseni lamelakem vsechna rez co sla videt, natreti bodynou, zadnima vratama klasicky teklo do auta jak vodopad - padla tuba silikonu a uz tam neni kapka. Nefunckni rucka - urvane lano takze nove (110kc/kus) a tady doslo taky k uprave rucky v aute - vyrezal jsem pryc zobak aby se dala tahat primo Potom klasicky blikaly na palubce + vzadu vsechny svetla diky upadlemu svazku patych dveri takze rozkuchat a preletovat. Jeste pujde dole vana protoze v oleji neplavou moc pekne veci - jsou tam kousky hliniku ktery ojebal od krytu rozvodovy retez, jak mi bylo receno rozvodak sice chrasti ale driv se prodre ven nez aby se roztrhl. A bude potreba seridit ventily protoze mlati jak stary zetor.
Stejne kazdeho zajimaji fotky tak tady jsou.
dovoz
- T613
- Příspěvky: 2647
- Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm
Re: T613 = E32 750iAL
opravy rzi
pretesneni patych dveri, jsou tam fakt diry total durch na palec
pretesneni patych dveri, jsou tam fakt diry total durch na palec
- T613
- Příspěvky: 2647
- Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm
Re: T613 = E32 750iAL
urvane lano, kupodivu to slo dobre nic zahnileho
uprava rucky na zavodni verzi
a nakonec svazek
uprava rucky na zavodni verzi
a nakonec svazek
- fishmaker
- Příspěvky: 2134
- Registrován: čtv srp 21, 2008 7:54 am
- Bydliště: kousek na sever od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: T613 = E32 750iAL
koukám to je radost opravovat
- fivajs
- Příspěvky: 1238
- Registrován: ned úno 06, 2011 5:08 pm
- Bydliště: Chomutov
Re: T613 = E32 750iAL
Těma hodinama tesla jsi mě rozsekal
Tiše závidím...
Tiše závidím...
Audi A8 L W12 450hp + Liaz 151 290hp
-
- Příspěvky: 1117
- Registrován: pát lis 30, 2012 10:28 am
- Bydliště: Pardubice
Re: T613 = E32 750iAL
Nedávno jsem se podobným Favoritem svezl a to auto je prostě supr. Taková plechová, jednoduchá skořápka . K dobré koupi gratuluji.
vládní e32 735iL
ex BMW 740i e38,m60b40
ex BMW 523i e39
ex BMW 730D e38
ex BMW 525i e34
ex BMW 740i e38,m60b40
ex BMW 523i e39
ex BMW 730D e38
ex BMW 525i e34