KOmar e38 740i

zde se můžete vy a vaše auto představit
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 4307
Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: KOmar e38 740i

Příspěvek od P3RF3KT »

Jaraxi nebavi me si tady s tebou dopisovat a obhajovat se. Vymena motoru se delala spolu s dalsima dvema clenama tady z fora, takze my vime o co jde. Jestli touzis po nejakym pribehu, tak mi zavolej a ja si s tebou o tom popovidam. Evidentne se nedloubu v zadku a nemam tolik casu jak ty tady rozepisovat nejaky romany.
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: KOmar e38 740i

Příspěvek od JaraX »

KOmar píše:To jsou 4 roky co jsem byl u tebe naposledy :D jestli máš podrobne záznamy co se na autě dělalo tak se můžeme pobavit
jj mám, tak to pak proberem
BMW service expert - http://www.jarax.net
Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 4307
Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: KOmar e38 740i

Příspěvek od P3RF3KT »

Ale jestli po tom touzis tak:

- gumicky jsem nikdy na nicem nemenil, ani na sve sedmě a ze jsem je mel dole diky kompresoru nekolikrat a nikdy mi to diky nim nikde neteklo. Auto jsem osobne odvazel na predani prez 100km do Prahy a nic neteklo.

- servo hadice se vyndali, nechali prelisovat a dali nove vysokotlake spony - nic neteklo

- o demontazi lpg jsme se nebavili. Jen vyndat nadrz + tu sracku co jsi ty nebo tvuj plynař namotal do stareho motoru

- auto po odvzdusneni a uvedeni do chodu normalne topilo

- vodni pumpa se přehazovala ze stareho motoru, jelikoz byla zanovni spolu s visko spojkou a vrtulí. O žádné vůli na ni nebyla zmínka ani jsme zadnou nepozorovali.

- hydrokufr jde mimo me. Instalaci delal kdysi snejk. Ja jen menil viko kufru za nove, nalakovane, nerezle.

- asc fungovat ani nemuze. Na motoru je el. Svazek z motoru ode me a to nemelo asc. Tzn. Neni ho jak pripojit. Na motor se musi dat el. Svazek z komarovo motoru. Coz jsme chteli udelat, ale bylo třeba z nej vystrihat plynovou kabelaz, coz Martin zavezl nevim jestli zas tomu joudovi od tebe nebo komu, kterej proste ustrihal kabely jak ho napadlo a vratil mu to. Kdyz to privezl z5 ke me, ja svazek prehodil, auto nenastartoval a malem vyhořel, jelikoz kabely byli ustrihany jak mu prisli pod ruku. Takze se vratil z5 svazek bez ASC s tim at to dotycnej plynař pospaji zpatky a pak at si to maestro vymeni kdyz je takovej machr. Je mozny ze uz k tomu doslo a vymenil to, to by pak vysvetlovalo takovej elektrickej gulas v motoru na kterej koukas

- na nejaky odtok u me nikdo nesahal

- koleno k sani ,,opravoval" Komar

- domecek na oil filtr je mozny, myslim ze je ve stejne fazi jako vetsina domecku co drzi x let a kilometru

- o vymene bovdenu nebyla zadna řeč. Rozpadlej plastovej mezikus po vyhřatí je bohuzel u e38 zcela normalni jev.

Snad sem te uspokojil.
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: KOmar e38 740i

Příspěvek od JaraX »

- gumicky jsem nikdy na nicem nemenil, ani na sve sedmě a ze jsem je mel dole diky kompresoru nekolikrat a nikdy mi to diky nim nikde neteklo. Auto jsem osobne odvazel na predani prez 100km do Prahy a nic neteklo.
tak za 100km to asi nepoteče. a na tvym autě taky ne, když s tím nejezdíš. tak jen aby ses trochu vzdělal, to víko nepřitláči šrouby,ten šroub má doraz, prostě je vždy ve stejne poloze, takže když jsou ty gumičky vymačkané, tak nejen že ten olej teče přes gumičky, ale taky teče pak přes samotné těsnění. no a když už se něco tmeli, tak se toho tmelu dává mikroskopická vrstva, není třeba tam dát toho tmelu tolik že to leze ven, riskuješ že napadají kousíčky tmelu do sacího koše a zadře se motor. takže peníze za přetěsnění víka - vyhozené peníze

- servo hadice se vyndali, nechali prelisovat a dali nove vysokotlake spony - nic neteklo
tak to moc efektivní nebylo, teče to na několika místech, vyhozene penize

- o demontazi lpg jsme se nebavili. Jen vyndat nadrz + tu sracku co jsi ty nebo tvuj plynař namotal do stareho motoru
vždyt jsi sám napsal demontáž LPG, najednou to není demontáž LPG, takže ty jsi provedl tu věc co je tu na fotkách, na prasárka jsi vše ustříhal, bez ohledu na bezpečnost jsi tam nechal tankovací hrdlo, nechal jsi otevřenou nádrž a tu jsi předal komárovi. jak můžeš vlastně zasahovat do LPG systému když nemáš osvědčení?

- auto po odvzdusneni a uvedeni do chodu normalne topilo
pak jsi ale měnil nějakou trubku, pomotal hadice a netopí

- vodni pumpa se přehazovala ze stareho motoru, jelikoz byla zanovni spolu s visko spojkou a vrtulí. O žádné vůli na ni nebyla zmínka ani jsme zadnou nepozorovali.
to je jasny že jste žadnou nepozorovali když to nikdo nekontroloval

- hydrokufr jde mimo me. Instalaci delal kdysi snejk. Ja jen menil viko kufru za nove, nalakovane, nerezle.
dyt jsi psal oprava hydrokufru, tak proč lžeš? to jako těm lidem řekneš že jim spravil hydrokufr i když jsi nic nedělal jo?


- asc fungovat ani nemuze. Na motoru je el. Svazek z motoru ode me a to nemelo asc. Tzn. Neni ho jak pripojit. Na motor se musi dat el. Svazek z komarovo motoru. Coz jsme chteli udelat, ale bylo třeba z nej vystrihat plynovou kabelaz, coz Martin zavezl nevim jestli zas tomu joudovi od tebe nebo komu, kterej proste ustrihal kabely jak ho napadlo a vratil mu to. Kdyz to privezl z5 ke me, ja svazek prehodil, auto nenastartoval a malem vyhořel, jelikoz kabely byli ustrihany jak mu prisli pod ruku. Takze se vratil z5 svazek bez ASC s tim at to dotycnej plynař pospaji zpatky a pak at si to maestro vymeni kdyz je takovej machr. Je mozny ze uz k tomu doslo a vymenil to, to by pak vysvetlovalo takovej elektrickej gulas v motoru na kterej koukas

aha, takže prostě nemáš svazek kterej tam patří, tak tam dáš svazek kdy bude auto polofunkční a hotovo, hlavně že to je pak za den oprava, jen pulka věcí nejde. když teda nemám funkční svazek pro dany auto, tak zavolám do chotětova, tam ten svazek mají za 2k, a komár by měl vše na svazku tak jak to má být, takovým bastlení to auto nikdy nebude dobrý. to je přesně to proč to auto nefunguje. když je teda pro tebe obrovský problém propájet 8 přestříhaných drátků.
a ten "bastl" co tam plynař udělal ušetřil za ty roky komárovi nemalé peníze

- na nejaky odtok u me nikdo nesahal
to je jasny, proč by jste taky věnovali 5 minut nasazení odtoku když to může chcát na převodovku


- domecek na oil filtr je mozny, myslim ze je ve stejne fazi jako vetsina domecku co drzi x let a kilometru
a jednou upadne. to je problém vyměnit silentblok za 50kč a 3 min práce?

- o vymene bovdenu nebyla zadna řeč. Rozpadlej plastovej mezikus po vyhřatí je bohuzel u e38 zcela normal
a právě proto se to mění aby se někdo nezabil, to že je to běžný problém E38 znamená že by jsi tomu měl věnovat zvýšenou opatrnost a říct "pane komár, dál jsem vám tam nové plynové lanko a tím možná zachranil něčí život"


fascinuje mě tvuj přístup, typu "na všecko seru, my to tam nějak najebem a jezdí to, to že jsou nějaké postupy jak se to má dělat, mě vůbec nezajímá"
BMW service expert - http://www.jarax.net
KOmar
Příspěvky: 65
Registrován: úte srp 07, 2012 5:54 pm

Re: KOmar e38 740i

Příspěvek od KOmar »

auto po odvzdusneni a uvedeni do chodu normalne topilo
pak jsi ale měnil nějakou trubku, pomotal hadice a netopí......

Tohle dělal už někdo jinej ten franta z horní dolní a buď to pomotal a nebo odešlo něco jiného. Taková hliníkova tenká trubka vzadu uprostřed motoru, proteklo 2l za 30 minut jizdy,asi sundaval celou palubovku když nezapojil světýlka a obrátil tlačítko od rolety
Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 4307
Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: KOmar e38 740i

Příspěvek od P3RF3KT »

Jaraxi nebavi me ty sracky cist ani cely. Mas ohromny stesti ze jsi tak daleko, pokud mas evidentne nejaky problem, muzes mi zavolat. Pises tu sracky a vis polovinu veci. Auto bylo u buhvi kolika dalsich lidech co se v tom hrabali. Takze si over informace a pak neco pis.
Btw. Komar mi platil za vymenu motoru. To ze ty uctujes vyndani motoru, k tomu kdyz je motor venku vymenu tesneni a dalsich veci, je ciste tvoje vec. Vsechny ostatni prace kolem byli k tomu a zdarma. Oprava hydrokufru tzn. Vymena vika kufru, doliti oleje a rozchozeni kufru.
Naposledy upravil(a) P3RF3KT dne stř pro 06, 2017 7:49 am, celkem upraveno 1 x.
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: KOmar e38 740i

Příspěvek od JaraX »

lepší sračky psát než sračky dělat
BMW service expert - http://www.jarax.net
Uživatelský avatar
Spooner
Příspěvky: 5363
Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
Bydliště: Ostrava

Re: KOmar e38 740i

Příspěvek od Spooner »

Konečně to tu zase trochu žije :D

Obrázek
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
KOmar
Příspěvky: 65
Registrován: úte srp 07, 2012 5:54 pm

Re: KOmar e38 740i

Příspěvek od KOmar »

Perfekte v tom autu se nikdo nehrabal, kromě týpka co řešil únik vody. K tomu plynu dával jsem ti na výběr buď tam ten plyn nechej a hod tam novej motor a někdo to pak vymontuje a nebo to vymontuj komplet.

Klidně sem můžeš hodit kolik jsem ti platil a co všechno jsi udělal. Já si nestěžuju ujel jsem 18 000km jsem spokojenej. Ale tohle mě fakt číst nebaví, reklamovat po půl roce výsměch, brečet ne internetu to mě nebaví, k perfektovi už se nikdy nedostanu takže maximálně on si přijede pro vrak tak co tu řešíme? Že to udělal jak to udělal? Hoši, tady si skoro každej hrábe v aute sám, ty máš jardo tolik zákazníků že čekat na tebe se vyplatí jen když je potřeba udělat něco pořádně co ostatní neumí. A buď to chceš dělat a nebo ne, to že si hodnotíte svou práci je mi u prdele protože s tím už nic stejně nenadelam a myslím že osobní zkušenost je k nezaplacení takže ať si všichni objedou servis v celé čr jako já :lol:
kitrop
Příspěvky: 287
Registrován: stř říj 13, 2010 8:41 pm
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: KOmar e38 740i

Příspěvek od kitrop »

JaraX píše:- no a když už se něco tmeli, tak se toho tmelu dává mikroskopická vrstva, není třeba tam dát toho tmelu tolik že to leze ven, riskuješ že napadají kousíčky tmelu do sacího koše a zadře se motor. takže peníze za přetěsnění víka - vyhozené peníze
"
Jooo, ted jsi mi pripomel toho longa co jsem od perfekta mel, jak na nem pretesnoval vse. A vse asi pretesnoval poradne ze vsech stran, na to museli padnout tak tri tuby cerveneho silikonu :lol:

Jedna vec je jista - perfekt neni servis, ale vymenovac dilu a to stary nefukcni dil za jeste starsi polofunkcni dil :-)
BMW 730d E38 fl N46530
Odpovědět