jednoduché jak facka ..pokud někdo koupí auto a točí statisíce km je pro něj lepší prostě Prins ...jezdí a jezdí ...a neřeší spousty blbostí
Jinak nevím kde ale oni dělají jen PRINS a nic jiného už dlouhé roky. Asi tak. Takže bud to byla nějaká hlubší minulost nebo nevím jaká jiná firma ale tato dělá pouze Prins. A pokud mám reference od pár lidí a vím že jeden má 300k spokojenej tak se tomu dá věřit že to šlape jak švýcarky ...a tak by to mělo bejt. Bohužel v čr je spousty firem co umí jen systémy dojebat a proto tolik nespokojených zákazníků....
JaraXův E66 long 745Li
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- Filozof
- Příspěvky: 2220
- Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
- Bydliště: Vyškov
Re: JaraXův E66 long 745Li
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba
- dunnst
- Příspěvky: 1311
- Registrován: pon úno 15, 2010 2:22 pm
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: JaraXův E66 long 745Li
Přiklonil bych se k tomu, jak to napsal Jarax - fungujou všechny LPG, jen Prins má skvělé vstřikovače, co vydrží. Já jezdím k plynařovi do Jiřetína a ten mi řekl víceméně to samé, ale vychválil mi i BRC, údajně používá také keramické vstřikovače a lze ho koupit i s těmi sámými vstřikovači, co dělá Prins. Vyprávěl mi o jeho zákazníkovi rekordmanovi, co má s těmi vstřikovači už najeto přes 600 000 km. Myslím, že když holanďani ten systém navrhovali, tak se řeklo něco jako "Žádné normální auto nenajezdí víc jak 250 tisíc, tak to nadimenzujem na 250 tisíc" a i v ofiko jejich materiálech se píše o tom, že vstřikovače vydrží min 250 tisíc.
Já na Hondě teďka nechal měnit komplet všech šest vstřiků, vyšlo to na 5000 i s prací. Kolik měly bývalé netuším, ale prý byly všechny po smrti (auto na plyn cukalo) a teď jede OK do 4500 otáček, pak ho reduktor neukrmí. Což je další nemoc našich instalací - poddimenzované reduktory
Já na Hondě teďka nechal měnit komplet všech šest vstřiků, vyšlo to na 5000 i s prací. Kolik měly bývalé netuším, ale prý byly všechny po smrti (auto na plyn cukalo) a teď jede OK do 4500 otáček, pak ho reduktor neukrmí. Což je další nemoc našich instalací - poddimenzované reduktory
-
- Příspěvky: 2630
- Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am
Re: JaraXův E66 long 745Li
není to jen o reduktoru, výkon reduktoru se zásadně liší podle toho jakou má teplotu, tzn základ je i správně zapojená voda. ale radši bych to řešil v jiném tématu než tady, takže pokud to muže někde useknout tam kde se začalo řešit LPG a přestěhovat jinam budu rád.
BMW service expert - http://www.jarax.net
-
- Příspěvky: 2630
- Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am
Re: JaraXův E66 long 745Li
tak dnes je to dva roky co mám 7er, za tu dobu ujeto 65tkm, jen jedna drobná porucha(občas zlobí kolečko idrive) časem vyměním, už ho mam nachystany.
jinak bez problémů.
5x vyměněn olej v motoru, 2x v převodovce,
vyměněny všechny ramena - preventivně, vuli neměli
projeto 10 zemí v Evropě.
dovezena hromada aut
jinak bez problémů.
5x vyměněn olej v motoru, 2x v převodovce,
vyměněny všechny ramena - preventivně, vuli neměli
projeto 10 zemí v Evropě.
dovezena hromada aut
BMW service expert - http://www.jarax.net
-
- Příspěvky: 2630
- Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am
Re: JaraXův E66 long 745Li
tak přichystán nový upgrade od Flipflopa, jen si najít čas to udělat
www.jarax.net/airbox.jpg
www.jarax.net/airbox.jpg
BMW service expert - http://www.jarax.net
- fishmaker
- Příspěvky: 2134
- Registrován: čtv srp 21, 2008 7:54 am
- Bydliště: kousek na sever od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: JaraXův E66 long 745Li
ještě mi řekni co to bude až to bude a čemu to pomůže
-
- Příspěvky: 2630
- Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am
Re: JaraXův E66 long 745Li
airbox ze 760i s aktivní klapkou, budu ju mít na tlačítko stejně jako výfuk, když se ta klapka otevře tak má auto mnohem brutálnější zvuk od motoru.
BMW service expert - http://www.jarax.net
- Spooner
- Příspěvky: 5363
- Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
- Bydliště: Ostrava
Re: JaraXův E66 long 745Li
Ten airbox a výfuk jsou standartem u 760?
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
- fishmaker
- Příspěvky: 2134
- Registrován: čtv srp 21, 2008 7:54 am
- Bydliště: kousek na sever od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: JaraXův E66 long 745Li
a krom zvuku to bude mit ještě nějakej vliv ?
-
- Příspěvky: 2630
- Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am
Re: JaraXův E66 long 745Li
- možná to někde přidá jednoho koňa
- tydle airboxy maj jen 760li, což je jejich hlavně rozdíl proti e38 750i, ta je taková bezcharakterní, prostě v E38 je ten V12 že o něm člověk neví ani když tomu dává, u E65 760i do nějakých cca 3500 otáček a menšího zatížení je to uplně tichý ale jak tomu člověk začne dávat tak se otevře klapka ve vyfuku a hlavně se otevřou i ty klapky v sání a auto začně řvát o motoru, nebo spíš zpívat nádhernou pisničku.
- aktivní airboxy mají jen 760i, aktivní klapky vyfuku má každá benzínová E65.
- klapky i airboxy si to otvíráno samo přes DME, na základně zatížení, otáček atd. těch podmínek je víc
- my děláme upravu vyfuku kdy se po otevření klapky podstatně zvedne zvuk z vyfuku, ale ty V8 motory jsou hodně tiché zepředu a tak tomu klapka prospěje, pokud to hodně pomůže zvuku, tak budu shánět hodně 760i airboxů. naše uprava má v kabině přepínač kterým se nastavuje bud 1 - tichý režim - nic se neotvírání nikdy 2- DME režim - klapku si řídí DME a otevře si to kdy potřebuje, což je originál stav 3- klapka manuálně pořád otevřená, auto řve i při nizkých otáčkách - super ve městě.
- tydle klapky implementujeme i do jiných modelů, já si to chci dávat i na svoje další auta, jelikož to dost používám.
- tydle airboxy maj jen 760li, což je jejich hlavně rozdíl proti e38 750i, ta je taková bezcharakterní, prostě v E38 je ten V12 že o něm člověk neví ani když tomu dává, u E65 760i do nějakých cca 3500 otáček a menšího zatížení je to uplně tichý ale jak tomu člověk začne dávat tak se otevře klapka ve vyfuku a hlavně se otevřou i ty klapky v sání a auto začně řvát o motoru, nebo spíš zpívat nádhernou pisničku.
- aktivní airboxy mají jen 760i, aktivní klapky vyfuku má každá benzínová E65.
- klapky i airboxy si to otvíráno samo přes DME, na základně zatížení, otáček atd. těch podmínek je víc
- my děláme upravu vyfuku kdy se po otevření klapky podstatně zvedne zvuk z vyfuku, ale ty V8 motory jsou hodně tiché zepředu a tak tomu klapka prospěje, pokud to hodně pomůže zvuku, tak budu shánět hodně 760i airboxů. naše uprava má v kabině přepínač kterým se nastavuje bud 1 - tichý režim - nic se neotvírání nikdy 2- DME režim - klapku si řídí DME a otevře si to kdy potřebuje, což je originál stav 3- klapka manuálně pořád otevřená, auto řve i při nizkých otáčkách - super ve městě.
- tydle klapky implementujeme i do jiných modelů, já si to chci dávat i na svoje další auta, jelikož to dost používám.
BMW service expert - http://www.jarax.net