at můžete taky plivat na moje auto tak mu uděláme téma,
auto jsem si koupil loni v unoru jako dárek k třicetinám, našel jsem ho na mobile po haluzi, vůbec tam nebyli fotky, jen blatník, světlo a a kus zadku, po sáhodlouhém volání prodejci jsem z něj asi po 3 hodínách dostal VIN, no a jelikož po vypsání výbavy mi spadla brada a byl jsem v německu se zákazníkem na jinou E65 tak jsem si udělal pár set km výlet do Wolfsburgu(ano mám sedmu z Wolfsburgu ), resp z vedlejšího městečka Gifhornu. cena byla 9eur, v autě LPG Prins, auto jsem otestoval a odjel, tentýž den jsem pak volal prodejci a nabídl mu cenu 8000 eur, prodejce souhlasil. Druhý den jsem si pro ni zajel, tehdy bylo na tachometru kolem 158tkm, ted už je tam 199tkm, za tu dobu zatím absolutně bez pouruchy, krom toho že už má má špatná gufera a těsnění ventilvík (to už měla když jsem ji dovezl), za ten rok jsem v ní vyměnil 3x olej v motoru, 1x olej v automatu, hardynu a pár ramen.
jinak sedmu doplnuje ještě X5 e53 4,4i LPG na krátké cesty a nebo špatné počasí, e36 320i Cabrio na výlety po okolí a Transit na vození bordela
za tu dobu co sedmu mám tak se podívala nespočetně krát do DE, párkrát na Slovensko, párkrát do Polska, jednou na Lefkadu (SK-HU-SRB-MK-GR a zpět),
spotřebově jezdím dálky kolem 1,9kč km, na 103l nádrž ujedu kolem 600km,
jinak výbava je až na barvu kuže jako bych si to konfigurovál sám, (až na pár drobností zapomenutých ve výbavě)
nejvíc si užívám asi kůži club, je krásně jemnoučká a měkkoučka, škoda že nešla udělat odvětrávaná, ale časem bude třeba odvětrávané Merino, odvětrávanou Nascu bych nesnesl.
z upgradů provedeno
- retrofit DVD changeru
- V12 tapece s oranžovýma středama abych aspon trochu rozbil ten černý interier, časem chci upgradovat na nějaký individual interier, buď Caramel nebo Goldbraun, připadně jiný podobný, stejně jako chystám upgrade dřeva na Pappel natur, Pappel rubin nebo Maritime, pokud by někdo viděl ve světě něco z tohoto, dostane odemě nálezné
- alcantarová černá stropnice
- alcantarové plato
- dřevěná madla
- FLA zrcátko (zatím nezapojené)
- caknakis light paket(asi nejlepší upgrade)
- Falcon ambient light paket
- výměna nádrže LPG za 103L a tankování bez redukce
- častečný facelift inteireru - klimapanel, changer, krytka startovacího tlačítka
- isofix retrofit na obě strany vzadu
- standklima (dálková klimatizace)
- BT šuplíček
- 2x executive lounge cusion - jeden neorigo
nachystané upgrady do budoucna
- LCW retrofit
- safety camera s colision warningem
- predatory
- vládní paket (držáky vlajek)
- kožená palubka
- Individual interier
- Individual dřevo
- FL zadní nárazník
- night vision
- DAB tuner
- vyhřívaný face 4 ramený volant
- Bluetooth (už na něm pracuju)
- JaraX exhaust system na tlačítko (už to funguje jen musím do kufru chodit odpojovat konektor jelikož jsem línej si natáhnout vypínač)
- tablety v sedačkách
- welcome light carpet
- bezdrátové dobíjení mobilu
výbava (zatím bez dopsaných retrofitů)
Vehicle information
VIN long WBAGN61090DP91233
Type code GN61
Type 745LI (EUR)
Dev. series E66 ()
Line 7
Body type LIM
Steering LL
Door count 4
Engine N62
Cubical capacity 4.40
Power 245
Transmision HECK
Gearbox AUT
Colour TITANGRAU METALLIC (892)
Upholstery VOLLEDER CLUB SCHWARZ (U7SW)
Prod. date 2003-11-03
Order options
No. Description
223 DYNAMIC DAMPER CONTROL
229 DYNAMIC DRIVE
248 STEERING WHEEL HEATING
251 RUN FLAT INDICATOR
302 ALARM SYSTEM
316 AUTOMATIC TAILGATE OPERATION
322 COMFORT ACCESS SYSTEM
323 SOFT CLOSE AUTOMATIC SYSTEM FOR DOORS
356 CLIMATE COMFORT LAMINATED GLASS
358 CLIMATE COMFORT WINDSCREEN
403 GLAS ROOF, ELECTRIC
416 SUNBLINDS
423 FLOOR MATS, VELOUR
428 WARNING TRIANGLE
430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE
431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D
442 CUPHOLDER
456 COMFORT SEATS, ELECTRIC. ADJUSTABLE
460 COMFORT SEATS RR ELECTRIC. ADJUSTABLE
464 SKIBAG
488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER
494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
496 SEAT HEATING FOR REAR SEATS
502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM
508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)
521 RAIN SENSOR
522 XENON LIGHT
524 ADAPTIVE HEADLIGHTS
534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING
536 AUXILIARY HEATING
541 ACTIVE CRUISE CONTROL
584 LT/ALY WHEELS/MULTI SPOKE 94 W RUNFLAT
601 TV FUNCTION
603 MONITOR IN REAR
609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL
612 BMW ASSIST
620 VOICE INPUT SYSTEM
631 SECOND RECEIVER IN REAR, CORDLESS
638 CAR TELEPHONE PROFESSIONAL
672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS
677 HIFI SYSTEM PROFESSIONAL
691 CD HOLDER
761 INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING
785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS
8SP COP CONTROL
801 GERMANY VERSION
863 EUROPE/DEALER DIRECTORY
879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION
896 DAYTIME LIGHTS FUNCTION
915 NO OUTER SKIN PROTECTION
934 WINTER TYRES ON LT/ALY WHEELS
964 REQUEST NAVI DVD ON DELIVERY
Series options
No. Description
202 STEPTRONIC
216 SERVOTRONIC
220 SELF-LEVELING SUSPENSION
245 STEERING COLUMN ADJUSTMENT ELEC
261 SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS
415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW
548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING
650 CD PLAYER
851 LANGUAGE VERSION GERMAN
a pár fotek
http://jaraxnet.rajce.idnes.cz/Fotky_svatebnich_aut/ (v tom albu je i tchánova individualka, taková inspirace)
JaraXův E66 long 745Li
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
-
- Příspěvky: 2630
- Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am
JaraXův E66 long 745Li
Naposledy upravil(a) JaraX dne pon lis 21, 2016 9:38 am, celkem upraveno 5 x.
BMW service expert - http://www.jarax.net
- volf-m
- Příspěvky: 1563
- Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
- Bydliště: Domažlice
Re: JaraXův E66 long 745Li
Hezká sedma, té opravdu nic zásadního kromě zajímavějšího interiéru nechybí. Černý sedačky jsou sice takový nemastný, ale zase do nich může člověk sednou špinavej a hlavně jsou z club kůže, což by pro mě byla asi u e65/66 podmínkou. Ventilaci stejně nesnesu a hrozně se mi líbí na dotek. Po bochníkách jentak pokukuju, kdyby bylo něco zajímavýho, teď spíš primárně sháním něco žene ke koním, takže bych vyrazil jen pro něco opravdu peckovýho. No pomlouvat tu není moc co, tak jenom popřeju ať slouží
BMW E38 750iA Individual
BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
-
- Příspěvky: 1553
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: JaraXův E66 long 745Li
Seda/stribrna barva jde k predfl moc hezky, k fl zase podle me jen cerna, takze tady neni na co plivat
Chci se zeptat, nevadi ridicovi ten zadni idrive monitor?
Jinak pokud budes dodelavat NV, tak by bylo skoda nedodelat jeste zadni klimu, kdyz uz budes sahat na stropnici. Pak by to bylo auto snu
Jo a jeste ACC funguje pri nizkych rychlostech jak? Zastavi to do nuly? Rozjede se to pak zase nebo se tomu musi nejak pomoct? Nebo to umi jen novejsi modely se stop and go? To jsem zatim nejak nevyzjistil.
Kolik se vejde do nadrze plynu? Cekal jsem dojezd o trosku vyssi, pokud teda nejezdis casto i cukacky.
Chci se zeptat, nevadi ridicovi ten zadni idrive monitor?
Jinak pokud budes dodelavat NV, tak by bylo skoda nedodelat jeste zadni klimu, kdyz uz budes sahat na stropnici. Pak by to bylo auto snu
Jo a jeste ACC funguje pri nizkych rychlostech jak? Zastavi to do nuly? Rozjede se to pak zase nebo se tomu musi nejak pomoct? Nebo to umi jen novejsi modely se stop and go? To jsem zatim nejak nevyzjistil.
Kolik se vejde do nadrze plynu? Cekal jsem dojezd o trosku vyssi, pokud teda nejezdis casto i cukacky.
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
-
- Příspěvky: 2630
- Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am
Re: JaraXův E66 long 745Li
černou barvu jsem vyloženě nechtěl, je sice nejhezčí ale je taky nejhorší ji držet čistou,
titangrau je jedna z nej barev na E65 ( i když se mi dřív nelibila), tchán má carbonschwarz (černá perlet co jde do modra) to je nej barva na E65 ale prostě to chce péči
zadní monitor mi za jizdy nevadi, občas do něj klepnu loktem při nastupovaní a vystupování, ale používame ho opravdu denně a je to pecka že tam jde dělat prakticky vše co v předu
co má NV se stropnicí? NV kamera je v nárazníku
zadní klimu nechci, je to sice pecka jak to intenzivně fouká, ale 1/4na kufru pryč a sehnat C sloupky v alcantaře pro zadní klimu by asi nebylo jen tak, jezdím dálky takže kufr je pro mě základ, třeba letos jsem si z řecka dovezl 80l olivovýho oleje ted nasadím rakev a zkusím par dní pojezdit s rakví at vím jak moc mi bude vadit hlučnost
ACC je od 30kmh, ale stop and go mě stejně nebere, jelikož pokud stojíš dýl jak 3 sekundy tak se stejně musíš rozjet tlačítkem nebo pedálem plynu, E65 nikdy stop and go neměla ani po FL
do nádrže natankuju 98-100l LPG, tak málo ujedu jelikož mám neseřízenej plyn, s tim prinsem je to takovy složity, poservisovat ho umí jeden člověk v republice a ten je poměrně zasekanej a já taky, takže se nějak nemužem srazit, na benzín mám spotřebu o cca 4 litry menší
titangrau je jedna z nej barev na E65 ( i když se mi dřív nelibila), tchán má carbonschwarz (černá perlet co jde do modra) to je nej barva na E65 ale prostě to chce péči
zadní monitor mi za jizdy nevadi, občas do něj klepnu loktem při nastupovaní a vystupování, ale používame ho opravdu denně a je to pecka že tam jde dělat prakticky vše co v předu
co má NV se stropnicí? NV kamera je v nárazníku
zadní klimu nechci, je to sice pecka jak to intenzivně fouká, ale 1/4na kufru pryč a sehnat C sloupky v alcantaře pro zadní klimu by asi nebylo jen tak, jezdím dálky takže kufr je pro mě základ, třeba letos jsem si z řecka dovezl 80l olivovýho oleje ted nasadím rakev a zkusím par dní pojezdit s rakví at vím jak moc mi bude vadit hlučnost
ACC je od 30kmh, ale stop and go mě stejně nebere, jelikož pokud stojíš dýl jak 3 sekundy tak se stejně musíš rozjet tlačítkem nebo pedálem plynu, E65 nikdy stop and go neměla ani po FL
do nádrže natankuju 98-100l LPG, tak málo ujedu jelikož mám neseřízenej plyn, s tim prinsem je to takovy složity, poservisovat ho umí jeden člověk v republice a ten je poměrně zasekanej a já taky, takže se nějak nemužem srazit, na benzín mám spotřebu o cca 4 litry menší
BMW service expert - http://www.jarax.net
-
- Příspěvky: 1553
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: JaraXův E66 long 745Li
No kdyz budes mit NV, tak pak uz posledni podstatny prvek vybavy, co ma smysl a je videt, je prave ta zadni klima, ktera je hodne vzacna. A jeste v kombinaci s dalkovou klimou mi to dava smysl. Ale argument s kufrem je pochopitelny.
Cili kdyz jedu s ACC po meste a auto prede mnou zpomali pod 30, tak do nej vrazim? Krom toho ze to teda zacne pipat. Cili ACC po meste neni dost dobre pouzitelny?
Jinak ty 3 vteriny by sly urcite nejak poladit i kdyz nerikam ze jednoduse.
Cili kdyz jedu s ACC po meste a auto prede mnou zpomali pod 30, tak do nej vrazim? Krom toho ze to teda zacne pipat. Cili ACC po meste neni dost dobre pouzitelny?
Jinak ty 3 vteriny by sly urcite nejak poladit i kdyz nerikam ze jednoduse.
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
-
- Příspěvky: 2630
- Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am
Re: JaraXův E66 long 745Li
tak viděl jsem že i ten minimum speed v ACC jde nakodovat, ale do toho se radši neseru, pak to přehlídne auto a bude pruser, E65 totiž nemá short range sensor, takže nevidi auta co sou hodně blizko, třeba E60 se stop and go ma ještě další dva short range snímače, krom samotnyho ACC.
jeslti brzdí pod 30 nevím, ale určitě už pak nepřida jak to klesne pod 30, hlavně když je třeba nějaky větší brždění (fakt ostry) tak se ACC vypne, vyhodí symbol autíčka s vykřičkníkem přes cely budíky a řve jak splašená
horší je když z E65 s ACC sedneš do auta co ACC nemá, minule jsem jel s našich X3kou, zaplej tempomant a pak si říkám hmmmm, to ACC jede pěkně natěsno za tím autem předemnou
jeslti brzdí pod 30 nevím, ale určitě už pak nepřida jak to klesne pod 30, hlavně když je třeba nějaky větší brždění (fakt ostry) tak se ACC vypne, vyhodí symbol autíčka s vykřičkníkem přes cely budíky a řve jak splašená
horší je když z E65 s ACC sedneš do auta co ACC nemá, minule jsem jel s našich X3kou, zaplej tempomant a pak si říkám hmmmm, to ACC jede pěkně natěsno za tím autem předemnou
BMW service expert - http://www.jarax.net
-
- Příspěvky: 2630
- Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am
Re: JaraXův E66 long 745Li
ještě jsem zapoměl jeden blížící se upgrade, budu nechávat vyrobit konzole na zadek sedaček jako má Individual face, akorát v tom nebudou origo monitory ale 10" tablety, tím se maximalizuje entertainment, tzn uprostřed zadní idrive aby mi žena mohla nastavit navi, podívat se kolik je venku stupnu, upravit si radio nebo poslouchat jinou hudbu než ja atd, no a k tomu budou v monitorech tablety, tam zase internet, hry, filmy atd. už mám domluvenou vyrobu těch "adapteru" z lamina a pošití kuží
BMW service expert - http://www.jarax.net
- volf-m
- Příspěvky: 1563
- Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
- Bydliště: Domažlice
Re: JaraXův E66 long 745Li
Není lepší si tablet přinést jen když někam jedeš třeba s rodinou a mít ho v držáku na sedačce a hotovo? Nevím v čem je výhoda mít ho tam na pevno, hlavně je to poměrně spotřební věc.
BMW E38 750iA Individual
BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
-
- Příspěvky: 2630
- Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am
Re: JaraXův E66 long 745Li
z boku bude ta kuže na klipsu a pod tím bude šterbina na vysunutí tabletu, tzn že bude možné si ho odnést, žádný odporný držák na tablet tam nechcu
BMW service expert - http://www.jarax.net
- volf-m
- Příspěvky: 1563
- Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
- Bydliště: Domažlice
Re: JaraXův E66 long 745Li
Ale takhle to bude zase ošklivý když tablet vyndáš a navíc to musíš uzpusobit rozměrově pro nějakej konkrétní model.
BMW E38 750iA Individual
BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)