Se zadními jsem naštěstí problém neměl.
Nicméně jsem koukal a zadní nemají vůbec v nabídce. Tak by to asi chtělo zjistit individuálně, jestli umí i zadky.
Druhá věc je, jak a jestli vůbec by se poprali s repasí EDC+nivo
750IL - E32 - příběh pokračuje
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- Spooner
- Příspěvky: 5363
- Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
- Bydliště: Ostrava
Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
-
- Příspěvky: 1117
- Registrován: pát lis 30, 2012 10:28 am
- Bydliště: Pardubice
Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje
Měl jsem přední edc tlumiče rozdělané a žádná věda v tom není. Pokud by člověk měl potřebné těsnění v daném rozměru udělal by si to i sám. Elektrický tam jsou jen dva nebo tři ventily, které se buď otevřou nebo zavrou. Zadní s nivo nebudou zas o tolik složitější.
vládní e32 735iL
ex BMW 740i e38,m60b40
ex BMW 523i e39
ex BMW 730D e38
ex BMW 525i e34
ex BMW 740i e38,m60b40
ex BMW 523i e39
ex BMW 730D e38
ex BMW 525i e34
- kubbacher
- Příspěvky: 63
- Registrován: ned bře 20, 2016 7:06 pm
- Bydliště: Hlučín
Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje
Na internetu je celkem dost stránek, které se tomuto tématu - předních tlumičů s EDC věnují např.
https://www.bimmerforums.com/forum/show ... -Bilsteins
Já měl problém v tom, že jsem ten tlumič nedokázal otevřít, čili domácí rozborka se nepovedla a musel jsem jej tedy nechat zprepasovat.
U zadních tlumičů šla rozborka v pohodě a vše co se dalo jsem vyměnil za nové, čili tohle mám pořešeno.
Věřím tomu, že ty zadní tlumiče umí Aircarsystem zrepasovat také.
Níže přikládám pár fotek zprepasovaných předních tlumičů. Záruku mám jeden rok.
https://www.bimmerforums.com/forum/show ... -Bilsteins
Já měl problém v tom, že jsem ten tlumič nedokázal otevřít, čili domácí rozborka se nepovedla a musel jsem jej tedy nechat zprepasovat.
U zadních tlumičů šla rozborka v pohodě a vše co se dalo jsem vyměnil za nové, čili tohle mám pořešeno.
Věřím tomu, že ty zadní tlumiče umí Aircarsystem zrepasovat také.
Níže přikládám pár fotek zprepasovaných předních tlumičů. Záruku mám jeden rok.
E32 - 750iL - díky Clausi Luthe
-
- Příspěvky: 1117
- Registrován: pát lis 30, 2012 10:28 am
- Bydliště: Pardubice
Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje
Tak schválně jaká to bude velká změna v jízdních vlastnostech .
vládní e32 735iL
ex BMW 740i e38,m60b40
ex BMW 523i e39
ex BMW 730D e38
ex BMW 525i e34
ex BMW 740i e38,m60b40
ex BMW 523i e39
ex BMW 730D e38
ex BMW 525i e34
- kubbacher
- Příspěvky: 63
- Registrován: ned bře 20, 2016 7:06 pm
- Bydliště: Hlučín
Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje
Toť otázka, každopádně vím, že to je již v pořádku a jsem zvědav zda rozdíl zpozoruji.
Pokud se zadaří, tak o víkendu vše nahodím a auto projedu
Pokud se zadaří, tak o víkendu vše nahodím a auto projedu
E32 - 750iL - díky Clausi Luthe
- kubbacher
- Příspěvky: 63
- Registrován: ned bře 20, 2016 7:06 pm
- Bydliště: Hlučín
Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje
Nedalo mě to, při pohledu na dnešní oblohu jsem měl nutkání provětrat sedmu a tak jsme s malým zajeli natankovat.
Věřím, že takových nás bylo více.
Ještě teď z toho požitku čerpám energii, už ať je tu jaro
Věřím, že takových nás bylo více.
Ještě teď z toho požitku čerpám energii, už ať je tu jaro
E32 - 750iL - díky Clausi Luthe
-
- Příspěvky: 439
- Registrován: stř črc 27, 2016 10:07 am
- Bydliště: Brno
Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje
Je dost podobná te moji. Alespon mám představu, jak by vypadala na RC 090.
Jak se auto chová po repasi tlumičů?
Jak se auto chová po repasi tlumičů?
BMW e32 740iA (1995) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
- kubbacher
- Příspěvky: 63
- Registrován: ned bře 20, 2016 7:06 pm
- Bydliště: Hlučín
Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje
Díky, na těch RC 090 to dost svítí na silnici dle mě tyto kola těm starým kárám hodně sluší a když je to ještě originál tak tím líp.
Jak se auto - EDC chová?
To je teď trochu těžká otázka, postavil bych to do dvou rovin.
1. Nastavení výšky podvozku - zatím nemohu nastavit tu správnou výšku, buď to mám moc vysoko, nebo se mě to zdá nízko, na té fotce zezadu je vidět, jak je to nízko, nicméně se krásně a poměrně rychle po nastartování zvedá, když jsem to měl nastaveno na max. Problém trochu vidím i v tom, že já měl vše dole a vše jsem znovu nastavoval - polohu packy na stabilizátoru a pak polohu na regulačním ventilu.
2. Chování na silnici - při nastartování mě svítí na panelu vedle řadičky zeleně zvolená poloha S nebo K, dle toho co mám, ale svítí asi minutu - možná dvě - neměřil jsem a pak to zhasne. Nevím zda je to v pořádku, či anomálie - jak to máte vy?
Zkoušel jsem na rovné silnici slalom v různých rychlostech a přepínal režimy - sport, komfort, nepoznal jsem však nějakou značnou změnu, pak jsem zkoušel na žel. přejezdech měnit režim a tady se mě zdá, že je to znát.
V sobotu jsem zkoušel trochu vyšší rychlost, jel jsem 200km/h, auto sedělo jak přibité, takový pocit jistoty jsem nezažil ani v nových passatech či superbech, tohle je na Sedmičce skvostné.
Jak se auto - EDC chová?
To je teď trochu těžká otázka, postavil bych to do dvou rovin.
1. Nastavení výšky podvozku - zatím nemohu nastavit tu správnou výšku, buď to mám moc vysoko, nebo se mě to zdá nízko, na té fotce zezadu je vidět, jak je to nízko, nicméně se krásně a poměrně rychle po nastartování zvedá, když jsem to měl nastaveno na max. Problém trochu vidím i v tom, že já měl vše dole a vše jsem znovu nastavoval - polohu packy na stabilizátoru a pak polohu na regulačním ventilu.
2. Chování na silnici - při nastartování mě svítí na panelu vedle řadičky zeleně zvolená poloha S nebo K, dle toho co mám, ale svítí asi minutu - možná dvě - neměřil jsem a pak to zhasne. Nevím zda je to v pořádku, či anomálie - jak to máte vy?
Zkoušel jsem na rovné silnici slalom v různých rychlostech a přepínal režimy - sport, komfort, nepoznal jsem však nějakou značnou změnu, pak jsem zkoušel na žel. přejezdech měnit režim a tady se mě zdá, že je to znát.
V sobotu jsem zkoušel trochu vyšší rychlost, jel jsem 200km/h, auto sedělo jak přibité, takový pocit jistoty jsem nezažil ani v nových passatech či superbech, tohle je na Sedmičce skvostné.
E32 - 750iL - díky Clausi Luthe
-
- Příspěvky: 439
- Registrován: stř črc 27, 2016 10:07 am
- Bydliště: Brno
Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje
Časem si splním i tyhle kola. Jsou fakt super.
Alfu, co jsem měl dřív, tak měla tento system tlumičů taky. Ta moje ho teda neměla, ale kluci co měly ty lepší verze, tak říkali vesměs to stejne. Že tam žádný rozdíl mezi režimy necítí. Tak těžko říct.
Co jsem vyměnil ty tlakove zásobniky, tak mám ze 7edmi taky pocit, že sedí dost dobře a dost si to užívám
Klidně udělej i víc fotek, rád se podívám.
Alfu, co jsem měl dřív, tak měla tento system tlumičů taky. Ta moje ho teda neměla, ale kluci co měly ty lepší verze, tak říkali vesměs to stejne. Že tam žádný rozdíl mezi režimy necítí. Tak těžko říct.
Co jsem vyměnil ty tlakove zásobniky, tak mám ze 7edmi taky pocit, že sedí dost dobře a dost si to užívám
Klidně udělej i víc fotek, rád se podívám.
BMW e32 740iA (1995) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
- Spooner
- Příspěvky: 5363
- Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
- Bydliště: Ostrava
Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje
Nedivím se. Taky jsem měl nutkání a vytáhl jsem na chvíli provětrat cabrio
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)