Trochu to tu oživím, všechno jsem v podstatě dělal minulou zimu, do interiéru jsem dal lehce poškozenou koženou palubku - díru uprostřed nad výdechy maskuju protiskluzovou podložkou
, Koupil jsem nové pancéřové hadice na olej. Vyměnil převodku řízení ( 4 hodiny práce na zemi v gáráži jen si dobře přizvednout motor) kvůli nefungujícímu servotroniku a malé vůli, koupil vše vč. uložení tlumičů stabíků atd.., ( TRW) na přední nápravu kromě ramen jelikož ty jsem měnil před dvěmi lety. Vyměnil veškeré hadice od LPG a reduktor přesunul k přednímu světlu, dal tam kryt motoru, bohužel kvůli velkým vstřikovačům jsem musel kryt navrtat. Na motoru jsou ještě nové lambdasondy. K opravě motoru kvůli hydroštělům se vracet už ani nechci
V garáži na auto čekají oba nové nikdy nelakované prahy( u těch na autě se na slunku vlní odraz což mě sere je to asi dáno že bylo vícekrát lakované), podařilo se mi sehnat řidičovi netknuté dveře.
Pak mám nachystány všechny FL lišty pod dveře, koupil jsem si diag a na poště na mě čekají nové origo ledviny ze 750i.
Na fotkách jsou fotky když bylo auto hodně snížené a potom stav v jakém to mám teď, na normálních sportovních pružinách, je to sice dost vysoko, ale do té nápravy padlo tolik že na nějaké snižování seru. Na fotkách jde vidět i výlet pod stan v Jizerských horách, nějaké použité ND, čistění sedačky a taky auto na zimákách
Tento rok jsem ho konečně využil a najelo přes 20tis km bez problémů v podstatě jsme od minulé zimi nic neřešil..Když neberu dlouhodobé nedodělky
Neumím to sem nahrát tak zde je odkaz:
http://rostikbmw.rajce.idnes.cz/740i_e38_2014/