pod to bych se podepsal, drahe s drahym provozem, ale když mi stojí F01 a E66 vedle sebe tak každej kdo přijde obliži Fko, ale taky mam par zakazniku co jsem z novějších aut přesvědčil do E66, ono třeba spousta lidi si neuvědomuje že prostě to bude stát kotel prostě nám to se Snejkem nevěří.Snejk píše:Tady to vypada jak když nemam co lepšího na praci nez jen nekomu rozmlouvat Fka . me je uplne ukradene co si kdo koupi. když se me někdo zepta co si o tom myslim tak mu to reknu tak jak to je. ale rozmlouvat? stejne si to každý koupi protože deska proste kazdej chce dobře vypadat i když se mnohdy pak divi...
dobře vypadat a dobře jezdit jsou dve ruzne věci. v Fku se dobře a draze vypada (taky porizovacka i provoz a servis drahe jsou) a kdo na to ma a chce to, a je ochoten to zivit a nejake ergonomie a vybavy a podvozky ho nezajimaj, tak at vesele jezdi. mam i zakazniky co jezdi 750i a je jim to fuk. mají prikoupenou záruku na motor a penez dost... proste mají radi v8 at to stoji co to stoji... sice sou občas nasrani ze nekam nedojedou.. ale stejne by e65 nechteli protože to blbe vypada a nebudou jezdit starou pastikou... I když par zakazniku zase Fko prodava aby koupili 750li e66
taky bych si radši koupil 750i než jezdit chrochtákem, pravděpodobnost že se to posere je u obojího tak nějak stejná, jen u 750i bude stát ta oprava podstatně víc.
Fko prostě není levné auto na provoz a nějaké dva litry na spotřebě tam absolutně nehrajou roli, a vůbec nevidím důvod proč na to auto přecházet z E65, nic extra zajimavy to navíc neposkytuje, teda krom par věci (Bang olufsen, ten ale nejde skoro sehnat, pak LEDkovy světla, hlidani mrtvyho uhlu a natačecí zadní náprava, to sou věci který mě v Fku baví, zbytek mi přijde spíš horší)
jak říká Snejk, at si každej koupí co chce, kamoš si ted koupil OIII za 1,1 mega a stejně je to ultrasráč, má to od července a už měl 8 reklamací