Takže.. Po dvouletým vlastnictví E38 730d orientblau, která měla milion předchozích majitelů a kterou jsem uvedl do slušného stavu za cca 100 tis., jsem ji prodal.. hlavní důvod prodeje je, (kromě opět vylézající koroze) její následnice, Imola. Auto se ke mně dostalo opět podivnou náhodou. Je v naprosto originálním stavu, co se výbavy týče, vč. původních styling 37 kol. Auto jsem kupoval s tím, že dostávalo pravidelný servis z originálních dílů nebo provýroby až do doby cca 30 tis. km zpět - poslední servis zahrnoval i fungl nágl převodovku od dealera s měničem za bratru 150 tis. Kč Majielé byl starší manželský pár, kteří si sedmu nechali dovézt z DE v roce 2008 - úsměvná byla faktura, kdy za sedmiletou E38 se 107 kkm dali 20.000 €. V den prodeje měla najeto 462.000 km, stav interiéru mě nutí se ptát, kolik můžou mít auta s těmi 250 - 300 kkm na budíku K prodeji majitele donutil zdravotní stav - přišel o nohu a v pokročilém věku bez nohy se do E38 se sportama leze fakt blbě, plus sedma potřebovala investici - mělo se jednat o přetržený mikrořemen a tekoucí vodní pumpu.. Nakonec z toho byly oba termotaty, pumpa, řemeny, nějaký trubky na vodu apod.. Pak tekoucí chladič serva a prasklá přední pružina. U auta se sportpaketem byla blbost se koukat po obyč jetých pružinách, dávat 10k za obě přední v originálu se mi nechtělo, takže přišla řeč na zánovní Bilstein B12 tlumiče a AC Schnitzer pružiny, které snížením v podstatě kopírovaly původní pružiny.. Ze sedmy se rázem stala komfortní motokára (jo, nedává to moc smysl, ale líp to popsat nedokážu). Takže od teď už téměř skvělého technického stavu se dostáváme k estetické stránce, a tady je hlavní kámen úrazu. Auto je kompletně orezlý, jak se na E38 sluší a patří. Dveře a víko na výměnu, blatníky jakbysmet, lišta pod kufrem na vyvaření, takže krásnej celolak. Zvenku je to zkrátka gipsywagen, ale zespod je zase hodně nadprůměrná, prahy, zvedací body de facto minimální povrchovka.
Otázka zní, má smysl cpát peníze, čas a energii do naftový, orezlý sedmy s půlmíčem na hrbu.. Pro mě rozhodně ano - auto je i přes nájezd technicky v hodně pěkném stavu, M57 v E38 je DLÉ MÉHO NÁZORU to nejlepší, pokud s tím chce člověk i jezdit a hlavně - 303 celkově vyrobených Imol, z toho 12 s M57.. tedy příběh započal
E38 730d Imolarot Sport
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- LukesE39
- Příspěvky: 23
- Registrován: úte črc 14, 2015 6:41 am
- Bydliště: Pardubice
E38 730d Imolarot Sport
E38 730d 02/01 Imolarot
E38 740i 02/98 cosmoss
E65 730d Toledoblau
Ex E38 730d 02/00 Orient
Ex 3x 728, 740d
E38 740i 02/98 cosmoss
E65 730d Toledoblau
Ex E38 730d 02/00 Orient
Ex 3x 728, 740d
- korado87
- Příspěvky: 532
- Registrován: sob říj 09, 2010 9:57 am
Re: E38 730d Imolarot Sport
Parádna farba! Gratulujem ku kúpe, je to fakt raritka
E38 V12 * long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long
- Rejchy
- Příspěvky: 245
- Registrován: stř dub 06, 2011 8:54 pm
- Bydliště: Červený Kostelec
- LukesE39
- Příspěvky: 23
- Registrován: úte črc 14, 2015 6:41 am
- Bydliště: Pardubice
Re: E38 730d Imolarot Sport
13ti měsíční holčička, která domů chodí pravidelně s černejma ručičkama a občas i s nějakým dílem.. Maminka z nás má radost
E38 730d 02/01 Imolarot
E38 740i 02/98 cosmoss
E65 730d Toledoblau
Ex E38 730d 02/00 Orient
Ex 3x 728, 740d
E38 740i 02/98 cosmoss
E65 730d Toledoblau
Ex E38 730d 02/00 Orient
Ex 3x 728, 740d
- Spooner
- Příspěvky: 5363
- Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
- Bydliště: Ostrava
Re: E38 730d Imolarot Sport
Paráda. Podle interiéru skoro nejde uvěřit najetým km. Děda se asi staral. I když bába svoji sedačku moc nešetřila
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)