E38 728i M52 - po výměně motoru selhávají válce?

Elegantní rv. 1994 - 2001
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Holota
Příspěvky: 10
Registrován: stř úno 13, 2013 1:29 pm
Bydliště: Č. Budějovice

E38 728i M52 - po výměně motoru selhávají válce?

Příspěvek od Holota » pát říj 05, 2018 6:28 am

Ahoj, nechal jsem vyměnit motor, ale už od začátku nemá výkon a krouťák, jaký tam byl, určitě nejede na všechny válce, spotřeba se mi zdá vysoká, 13L benzinu a to jsem jezdil dálky. Po ujetí cca 1000 Km jsem tam nechal zapojit LPG, které tam bylo už před výměnou a je to stejné beze změny. Vyměnil jsem cívky, svíčky dle doporučení kluka, který motor měnil, protože mu diagnostika ukázala, že válce vynechávají a nepomohlo. Motor se třese pořád. Nějaké rady? Vyjel jsem si i z Bluetooth čtečky výpis chyb

Obrázek
E38 728IA 04/99 DN18171

ricrd1
Příspěvky: 111
Registrován: čtv bře 10, 2016 3:47 pm
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: E38 728i M52 - po výměně motoru selhávají válce?

Příspěvek od ricrd1 » pon říj 08, 2018 7:37 pm

Svíčky Bosch nebo NGK jak určil výrobce, zkontroluj kabely ke svíčkám - bývají v žalostném stavu, víko a palec rozdělovače a taky váha vzduchu. Kalibrace přes diagnostiku proběhla? Míval jsem podobné příznaky, jen jsem neměnil motor :D
BMW 750i E38

Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 4248
Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: E38 728i M52 - po výměně motoru selhávají válce?

Příspěvek od P3RF3KT » úte říj 09, 2018 5:13 am

až budeš kontrolovat u m52 kabely ke svíčkám, palec a rozdělovač, poprosím o foto. Možná uvidím něco, co jsem ještě neviděl.. :roll:
BMW E38 740i M62 Superchargerd shadowline Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ A SERVIS e38

Uživatelský avatar
Filozof
Příspěvky: 1995
Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
Bydliště: Vyškov

Re: E38 728i M52 - po výměně motoru selhávají válce?

Příspěvek od Filozof » úte říj 09, 2018 9:12 am

u M52 jsou cívky a svíčky. To si tady někdo popletl se 750kou starou ta měla tyto vymoženosti. :lol:

Jinak svíčky určitě NGK 2bodové klasické. Jezdím na ně 6tým rokem a v pohodě.

Už jste na to došli čím to je ? Vem INPU spoj se s autem nastartuj ...a projdi všechny hodnoty.
Nahraj to na youtube a postni sem link.
Zkontroluji to s mojí 728i jaké mám hodnoty u zdravého auta.
Budu mít do měsíce nahrávku i 728i facelift 99. Budeme kontrolovat taky vše zda sedí a šlape jak má.

Jinak všechny hadice jsou ok ? Svíčky jsi kontroloval zda na 4tém válci není špinavá od benzínu ? Zda dává jiskru ?
Prohazoval jsi ruzné cívky mezi sebou ? Zda se problém objevil jinde ?
Na svíčkách to poznáš ... podívej se jak vypadají....a hlavně je preventivně vyměň určitě a dotahuj je správným momentem.
Už se taky stalo že byl problém u jednoho auta v nedotažené svíčce.
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba Obrázek

Obrázek

Holota
Příspěvky: 10
Registrován: stř úno 13, 2013 1:29 pm
Bydliště: Č. Budějovice

Re: E38 728i M52 - po výměně motoru selhávají válce?

Příspěvek od Holota » čtv říj 11, 2018 8:18 am

Svíčky tam byly NGK 4 bodové a najeto max. 15 tis. km, tak se mi nechtělo kupovat zase nové NGK - jezdím na LPG. Teď jsem koupil nové cívky NGK a svíčky BRISK LPG, jednobodové. Auto jsem odvezl v pondělí klukovi, který motor měnil, zatím se neozval. Říkal, že když nepomohly nové cívky a svíčky, tak mi přetěsní vanosy, protože tam může prosakovat olej a že neví, co jiného by to už mohlo být a že diagnostika to nezjistí. Strávil jsem tam celé nědělní odpoledne na té diagnostice, a nejdřív se mu to vůbec nechtělo spojit, pak byla v autě slabá baterka, tak jsme dobíjeli, pak se chytla, ukázala selhání 4. válce, prohodili jsme cívky, ještě ty staré, ukázalo to zas na jiné válce, ale že prý jinak nic jiného. Já sám autům nerozumim, tak prostě spoléhám na automechanika no :-/

A ještě jedna věc, z expanzní nádobky jsem cítil benzin, když jsem otevřel za studena víčko. Nevim, jestli tam není odér už od předtím, když tam byl původní motor a hlava propouštěla. Ale dávala se nová chladicí kapalina a nevim, jak moc to zůstane např. v chladiči nebo hadicích, abych to tak moc bylo cítit, se mi nezdá.
E38 728IA 04/99 DN18171

Uživatelský avatar
Filozof
Příspěvky: 1995
Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
Bydliště: Vyškov

Re: E38 728i M52 - po výměně motoru selhávají válce?

Příspěvek od Filozof » pát říj 12, 2018 3:58 pm

no to zní jako těsnění pod hlavou. Uvidíš co to bude snad na to přijde. Jinak to pak dej komukoliv kdo dělá motory na BMW tak si stím poradí. M52 je ještě starej jednoduchem motor s pár čidly a jednotkou. ;)
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba Obrázek

Obrázek

Odpovědět