Nastavení SLS

Elegantní rv. 1994 - 2001
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
PRAHAV8
Příspěvky: 814
Registrován: pát srp 22, 2008 8:32 am
Bydliště: Doma

Nastavení SLS

Příspěvek od PRAHAV8 »

Pánové nevíte někdo jak nastavit SLS tak aby odpovídalo předepsané výšce? Zátež v kufru byla cca 300Kg a auto pokleslo na cca 57cm což by stačilo ale když vyložím zátěž tak se vše vrátí zpět na výšku cca 62-63. Podařilo se mi znížit výšku z 66cm jo vím je to hrůza :D Ventil je nový a koule jsou staré cca 5let kupované nové a hadice taky nové komplet všechny co jsou vzadu taky cca 5let zpět. Už jsem stihnul udělat 2x proplach CHF11S aby vše bylo čisté ale moc mi to nepomohlo. Vše dělám podle předpisu BMW i zajištuji vrtákem pohybové raménko co je na ventilu ale stejně se mi to zvedá a nevím proč. Jak je ten zadek vysoko tak je to tvrdý jako beton :|

Chtěl bych veřejně pochválit člena Volf-m který se mi snažil pomoci po večerech ted o svátcích ale stejně se nepodařilo i když vše vypadá že mám v pořádku nastavené.

PRAHAV8
Příspěvky: 814
Registrován: pát srp 22, 2008 8:32 am
Bydliště: Doma

Re: Nastavení SLS

Příspěvek od PRAHAV8 »

:D koukám že to moc lidí neřešilo

Uživatelský avatar
volf-m
Příspěvky: 1473
Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
Bydliště: Domažlice

Re: Nastavení SLS

Příspěvek od volf-m »

A nějaká změna? Napadlo tě ještě něco?
BMW E38 750iA Individual

PRAHAV8
Příspěvky: 814
Registrován: pát srp 22, 2008 8:32 am
Bydliště: Doma

Re: Nastavení SLS

Příspěvek od PRAHAV8 »

Zvednul jsem zadní nápravu naloženou uplně stejně jako minule (ten pařez mi z toho málem spadnul na nárazník :D ) a nastartoval jsem a otevřel nádobku serva a tím odvzdusnil koule a že tam bylo vzduchu a vzalo si to asi 0.2L oleje. Pak jsem auto dal ze zvedaku. Pak jsem vlezl pod auto a zajistil to pohybové ramínko na ventilu protože na centimetry mi to sedělo tak jak je předepsáno od BMW. Vyložím kufr a vše zase jako předtím auto má od spodní hrany disku k podběhu asi 61cm :|

Uživatelský avatar
Filozof
Příspěvky: 2208
Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
Bydliště: Vyškov

Re: Nastavení SLS

Příspěvek od Filozof »

Auto si totiž uvědomuje že se nachází na území české republiky a vozovky jsou zde jeden velký tankodrom.
Aspon vidíš jak tvé auto je uvědomělé a pomáhá ti abys neškrtnul někde :mrgreen:

Nemáš paket pro východní evropu ? Tam je rozdíl cca 3cm ? :-)

Ne vážně by mě zajímalo zda je to hodně velký rozdíl 57cm vs 62 což je 5cm. Udělá to o něco větší šípovitý tvar.
Jde o to zda nemáš třeba něco jinak. Silnější pružiny. Nebo ještě nějakej vzduch ... těžko říci. Jedině že by ti to změřili ostatní co mají auta v top stavu někdo jako SPOONER apod kolik má cm.
Máš někde fotku na rajčeti ? Že bys nám sem hodil odkaz at se podíváme z boku jak to vypadá ?
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba Obrázek

Obrázek

PRAHAV8
Příspěvky: 814
Registrován: pát srp 22, 2008 8:32 am
Bydliště: Doma

Re: Nastavení SLS

Příspěvek od PRAHAV8 »

Rozdíl to je jako prase auto je tvrdší a není moc komfortní. Pružiny jsou podle VIN nové z BMW tak i tlumiče před cca 5lety koule jsou Corteco ty nejsou z BMW ale staré cca taky 5let. Ventil je jako nový (kupoval se v BMW nevím ted přesně kdy) a funguje parádně + tam jsou nové hadice. Východní paket nemám. Vzduch ještě zkusím pořešit. Rozhodně nejsem sám kdo má tento problém co jsem zjistil.

zzeli
Příspěvky: 1507
Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm

Re: Nastavení SLS

Příspěvek od zzeli »

Nejak nechapu co je vlastne cilem hry. Asi nastavit nejakou vysku auta a aby byla konstatni nezavisle na zatizeni. Kostku mas novou (respekt za tu cenu), tak tam povolis ten spoj raminka kostky a tycku, nebo tycky a neceho dalsiho, ted si to presne nevybavuju a pri nastartovanem motoru naladis jak potrebujes a utahnes. A pak uz se to reguluje samo, samozrejme v ramci nejake tolerance. Ale urcite to nebude o 5 cisel jinde bez a se zatizenim. Teoreticky by nemelo ani vadit zavzdusneni systemu. Ten stejne odvzdusnit poradne nahned nejde, to az provoz. Nemely by vadit ani ruply koule, ac je auto pak strasne tvrdy. Jedine, kdyz je to hodne zavzdusneny, tak pak hladina v servo nadrzce bude hodne oscilovat, protoze musi kompenzovat objem lehce stlaciteleho vzduchu.
U moji sedmy jsem si nikdy nevsim, ze by tam vyska byla tolik rozdilna bez a se zatizenim. Funkcnost systemu jde lehce vyzkouset, kdyz odpojis tycku a hybes s raminkem, tak musi jit auto nahoru a dolu. Samo tomu musis dat cas, ale do takovych 15 vterin by to melo bejt zregulovany nebo alespon "na ceste" k cili. U me to takto fungovalo. Vic se asi neda napsat, muselo by se videt.
Jeste me napada..jestli mas EDC a nejakou chybu, bude auto drncavejsi. Jestli mas tvrdsi pruziny, tak to SLS se tolik nenadre a auto bude tvrdsi.
Jo, jinak kdyz to mas zavzdusneny radne, tak je to mekky jak svina.
Nevim jestli mam vysku predepsanou, ale mam stejnou skviru vepredu jak vzadu. Vzadu mozna trochu vic...odhadem 3-4 cm.
BMW e38 740iA, 1995, ascot green

PRAHAV8
Příspěvky: 814
Registrován: pát srp 22, 2008 8:32 am
Bydliště: Doma

Re: Nastavení SLS

Příspěvek od PRAHAV8 »

No já jsem to stále nevyřešil. Asi koupím nový koule. Odvzdusnis to tak že dáš N a pak zadní kola zvedneš třeba o 10cm nad zem a nastartuješ. Necháš otevřenou nádobu na servo a vzduch odejde. Jinak musíš zvednou obě kola nejednou takže celá zadní náprava je zvednuta a kola vysej dolu. Nastartovano minimálně 2min až budou kola zvednuta.
Jinak když máš koule zničené tak jsou plné oleje a sls nefunguje. Někdo říká že koule nemají na komfort vliv ale to je blbost podívej se treba na staré citroeny xm, ds, bx atd tam právě koule dělají pohodlí a stejné to bude i tady.

Odpovědět