AT Prevodovky pre V8

Elegantní rv. 1994 - 2001
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Marek1718
Příspěvky: 71
Registrován: ned lis 25, 2018 11:27 am

AT Prevodovky pre V8

Příspěvek od Marek1718 »

Zdravím vás zakladám túto tému z princípu že som nič podobné nedohľadal ohľadne automatických prevodoviek 5hp24 pre V8 ,teda pre verzie z motorom M62 a M62TU . Riešim opravu na mojej e38 1998/12 735í auto mám ako hoby ,ale zároveň mi auto slúži na každodenné jazdenie ked to je vždy potrebné .Tak niečo bližšie k môjmu problému ako to už zvykom býva u 5hp24 sa rozletela spojka v prevodovke konkrétne spojkový bubon A ,z odstupom času som začal hľadať náhradnú funkčnú prevodovku .Podarilo sa mi zohnať prevodovku zo 740í 1997 5hp24 následne som si nechal v servise prehodiť prevodovku kus za kus ,musel sa prehodiť výstupný hriadeľ pretože do výroby išli dva druhy hardy spojky mechaník si z tým hravo poradil . Dalej som použil môj pôvodný hydromenič pretože prežil a do posledného momentu sa správal veľmi dobre bez akýchkoľvek problémov . teda do tohto momentu je všetko úplne kompatibilné až na výstupný hriadeľ ako som písal . Teraz sa chcem opýtať ako je na tom elektrická časť všetkých 5hp24 teda pred face a aj Facelift ,na moju Facelift sedmu som použil prevodovku z pred face liftu ,viem že do roku 1998 má prevodovka RJ 88 pin od roku 1998 už to je 128 pin . Na zahraničných forach som sa dočítal že toto by nemal byť problém teda že moja 128 pin RJ vie komunikovať z prevodovkou z pred roku 1998 . Teraz mi auto stojí pred domom a prevodovka píše jednu jedinú chybu Regulátor tlaku proud vadný . Telefonoval som z opravárom AT prevodoviek povedal mi že ventily bud sú zanesené bordelom alebo je problém z niektorým káblom . PS na mojej pôvodnej prevodovke odišla mechanika ale elektrika teda mechatronika a ventily sú v poriadku teda do posledného momentu ako prevodovka žila radila úplne v pohode .Tu sa dostávam k poslednej vete , musím použiť moju elektrickú časť prevodovky teda z tej prvej rozbitej prevodovky do tej ktorú som kúpil ? Napríklad ventily MV1 MV2 MV3 pracujú z odporom prúdu 30-34 ohmov ,teda pred pokladám že všetky prevodovky 5hp24 od roku 1997 do roku 2001 Steptronic majú tu istú mechatroniku ,alebo to tak nie je ? ale len M62 a M62TU , Dakujem za každú užitočnú informáciu a pred pokladám že takáto tému môže ešte niekomu poslúžiť .
Odpovědět