Tak objednano v patek to snad vyndame (velice pristupne) proscistime a pak se uvidi......
netusite nekdo kam je propojena ta hadice číslo 3 + 7
728iA rok.99 po 2 minutách - houpe v.po 8 je klid - vyřešeno
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- Flery
- Příspěvky: 21
- Registrován: úte zář 14, 2010 2:59 pm
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: 728iA za sudena houpou otáčky - tušíte?
E39 525D 162 HP FACE
- Kralik
- Příspěvky: 355
- Registrován: čtv srp 21, 2008 8:05 am
- Bydliště: Praha/Brusel
Re: 728iA za sudena houpou otáčky - tušíte?
Odhadnu to jako analogii k V8, takze nekam na sani, ale dost mozna jsem uplne vedle....
BMW 740i/LPG e38 '96 DG46479 - BMW 840i e31 '96 CC61121
- Flery
- Příspěvky: 21
- Registrován: úte zář 14, 2010 2:59 pm
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: 728iA za sudena houpou otáčky - tušíte?
Nové poznatky píšu to teď jak vidím tu závadu nyní.....
jedná se o motor M52 2,8i rok 1999 double vanos !!!
auto je s automatickou převodovkou
Ráno přijdu natočim motor, chytne nádherně a drží volnoběh dobře trošičku zvýšený, po cca tak kolem 40 vteřin až minuty se sníží otáčky na mín cca 800 ale pak po chvíli až na 400 pak něco řekne motoru že je to špatně a otáčky celkem svižně povyjedou až na 800 ihned po té se snaží dostat na normální uroven ale opět padnou až na 400 a takhle se to projevuje dokola, když motor překročí určitou teplotu srovná se a vše je OK ta hranice je presnej konec modreho pole teplomeru vody a pak najednou zustane stabilne na 800 a drzí jak má
když to jde s otackama dolu je slyset jakoby zasyceni nebo neco takoveho
nežere to víc benzínu
jinak jede krásně tak jak má.
když kolísá a zařadím D nebo R nekolísá to tolik ale je tam pořád náznak poklesnutí otáček, když jedu je to ok a nedělá to prakticky nic, když se pokouším v mezidobí kolísání otáček přihřát motor a na volnoběh mu lehce parkrát šlápnu do necelých 3000 houpe eště víc a dokonce i chcípne
diagnostika nehlásí žádné chyby!!
vyměněn odlučovač oleje pročištěna hadice do měrky, pročištěna odtoková dutina měrky ze separátory, zkotrolovány všechny hadice co vedou do sání.
volnoběžný vetil chodí dobře
netušíte někdo co by to mohlo dělat?? fakt už sem v koncích a auto mě jen stojí u baráku, chci to vyřešit a pak teprve jezdit vzhledem k tomu že mam ešte 320D
fakt díky za nějaký informace po čem jít nebo na koho se obrátit kdo by mohl vědět...
jedná se o motor M52 2,8i rok 1999 double vanos !!!
auto je s automatickou převodovkou
Ráno přijdu natočim motor, chytne nádherně a drží volnoběh dobře trošičku zvýšený, po cca tak kolem 40 vteřin až minuty se sníží otáčky na mín cca 800 ale pak po chvíli až na 400 pak něco řekne motoru že je to špatně a otáčky celkem svižně povyjedou až na 800 ihned po té se snaží dostat na normální uroven ale opět padnou až na 400 a takhle se to projevuje dokola, když motor překročí určitou teplotu srovná se a vše je OK ta hranice je presnej konec modreho pole teplomeru vody a pak najednou zustane stabilne na 800 a drzí jak má
když to jde s otackama dolu je slyset jakoby zasyceni nebo neco takoveho
nežere to víc benzínu
jinak jede krásně tak jak má.
když kolísá a zařadím D nebo R nekolísá to tolik ale je tam pořád náznak poklesnutí otáček, když jedu je to ok a nedělá to prakticky nic, když se pokouším v mezidobí kolísání otáček přihřát motor a na volnoběh mu lehce parkrát šlápnu do necelých 3000 houpe eště víc a dokonce i chcípne
diagnostika nehlásí žádné chyby!!
vyměněn odlučovač oleje pročištěna hadice do měrky, pročištěna odtoková dutina měrky ze separátory, zkotrolovány všechny hadice co vedou do sání.
volnoběžný vetil chodí dobře
netušíte někdo co by to mohlo dělat?? fakt už sem v koncích a auto mě jen stojí u baráku, chci to vyřešit a pak teprve jezdit vzhledem k tomu že mam ešte 320D
fakt díky za nějaký informace po čem jít nebo na koho se obrátit kdo by mohl vědět...
E39 525D 162 HP FACE
- Flery
- Příspěvky: 21
- Registrován: úte zář 14, 2010 2:59 pm
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: 728iA za sudena a chcípne-video, otáčky KO, volnoběh KO
Další zajímavosti..natankoval sem do skoro prazdne nádrže benzin s označením 99 na OMV nicméně sem natočil video co to přesně dělá detailnějš a je to od úplnýho startu až po chcípnutí. je tam vidět jak se to změní při zařazení na rychlost .
další poznatek je že dokad motor houpe nejde moc dobře a dost bych řek že se chvěje (jakoby nepálil dobře svíčky)
http://www.youtube.com/watch?v=ZVKD-vk5Tp8
po chcípnutí opět start a tam už tomu nerozumim vůbec skoro 40 vteřin po novém startu si motor nesníží otáčky hned na těch 750 a prakticky je již vše skoro OK
http://www.youtube.com/watch?v=VxUbLlsYB4Y
takže 99 benzin tomu moc nepomoh.....nevím ani po čem jít prostě divný
další poznatek je že dokad motor houpe nejde moc dobře a dost bych řek že se chvěje (jakoby nepálil dobře svíčky)
http://www.youtube.com/watch?v=ZVKD-vk5Tp8
po chcípnutí opět start a tam už tomu nerozumim vůbec skoro 40 vteřin po novém startu si motor nesníží otáčky hned na těch 750 a prakticky je již vše skoro OK
http://www.youtube.com/watch?v=VxUbLlsYB4Y
takže 99 benzin tomu moc nepomoh.....nevím ani po čem jít prostě divný
E39 525D 162 HP FACE
- Flery
- Příspěvky: 21
- Registrován: úte zář 14, 2010 2:59 pm
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: 728iA za sudena i chcípne-video :-( to nikdo fakt neví????
netušíte co se má stát když vytáhn tu hadičku z ventilu na benzinové lište za studena???? mě to neudělá vůbec nic..... normální???
E39 525D 162 HP FACE
- Snejk
- Příspěvky: 2637
- Registrován: stř úno 20, 2008 5:48 pm
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 728iA za sudena i chcípne-video :-( to nikdo fakt neví????
normální
E32 730i LPG >> E32 735iL LPG>>E32 750iL high-line >>E38 740i >>E32 735i >>E38 740iL HLZPE >>e65 745i>>e66 760Li individual
-
- Příspěvky: 723
- Registrován: sob led 24, 2009 2:28 pm
Re: 728iA za sudena i chcípne-video :-( to nikdo fakt neví????
Nemůže to bejt kouslej nebo zahnojenej regulační ventil volnoběžných otáček? Tady - díl č.7 http://bmwfans.info/parts/catalog/E38/S ... ld_system/ zatím na všech autech co jsem měl a měly tam tenhle hajzl byl taky podělanej a houpalo to taky hezky. Ale je to jen tip co mě napadl narychlo... Třeba u staré M20 jsem vystřídal tři než jsem kápnul na správnej se kterým to šlapalo. U současné M62 mě to taky čeká,mám s tím stejný problémy jako ty,ale ne takový. Ale já ten váleček mám náhradní.
BMW E65 735i 9/01 (pro zlost), BMW E36 Compact 316i 8/94 (dailyna), BMW E21 318i 5/81 (pro radost a relax)
- Flery
- Příspěvky: 21
- Registrován: úte zář 14, 2010 2:59 pm
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: 728iA za sudena i chcípne-video :-( to nikdo fakt neví????
Ventil volnoběhu sem měl venku 2x, nebyl zahnojenej procistil sem - stejne absolutne zadna zmena!!!!.....už mě opravdu došli nápady měnil sem i pár věcí, i OMV 99 zkoušel lecos a prostě NIC auto mám 14 dní zhruba a musím stále jezdit s E46kou manuálem děkujeme za ty dary
E38 je jinak úžasná.....jen tahle drobnost
Auto je nyni na dílně a já jen čekám jestli náhodou na to přijde Plzeňský expert na BMW
E38 je jinak úžasná.....jen tahle drobnost
Auto je nyni na dílně a já jen čekám jestli náhodou na to přijde Plzeňský expert na BMW
E39 525D 162 HP FACE
-
- Příspěvky: 723
- Registrován: sob led 24, 2009 2:28 pm
Re: 728iA za sudena i chcípne-video :-( to nikdo fakt neví????
A ten ventil opravdu funguje? Když otočíš klíčkem tak musí vibrovat. A když ho sundáš z hadic a koukneš do něj tak se po otočení klíčku musí pootočit uvnitř ten bazmek. No jsem teda taky zvědavej co to bude za krávovinu...
BMW E65 735i 9/01 (pro zlost), BMW E36 Compact 316i 8/94 (dailyna), BMW E21 318i 5/81 (pro radost a relax)
- Flery
- Příspěvky: 21
- Registrován: úte zář 14, 2010 2:59 pm
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: 728iA za sudena i chcípne-video :-( to nikdo fakt neví????
tak to sem nezkoušel až takhle, ale pokud na to neprijde tedka mechanik tak zkusim prehodit volnobeznak z otcovo 530i E60 měl by být stejnej a jemu to funguje dobře a pak ho můžu vyloučit nebo pohřbít, ostatně i u něj vyzkoušet ten muj čímž ten volnoběžnák by byl 100% vyřešenej jestli je OK nebo KOConscious píše:A ten ventil opravdu funguje? Když otočíš klíčkem tak musí vibrovat. A když ho sundáš z hadic a koukneš do něj tak se po otočení klíčku musí pootočit uvnitř ten bazmek. No jsem teda taky zvědavej co to bude za krávovinu...
už řešim i koupi jiné klapky vzduchu protože elektrika včetně snímače je součástí \ nedá se měnit.... někdo to prodává na E46 foru a dle ETK je stejná od 320i po 728i krom 3,0i R6 všechny M52 double vanos mají klapku stejnou.....
a uplně v nejhoršim jedu 8.11 do BMW do německa, tady v BMW ČR bych jim nesvěřil ani výměnu svíček páč by vyšla alespoň na 10 000 czk....zvlášt v Inveltu Plzeň
E39 525D 162 HP FACE