Hlučný motor 744i e38

Elegantní rv. 1994 - 2001
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
zzeli
Příspěvky: 1553
Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm

Re: Hlučný motor 744i e38

Příspěvek od zzeli »

https://www.youtube.com/watch?v=ZQurYvYbrJM
a dalsi podobne. I tady na foru bude par vlaken o tomto.
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
spellcross
Příspěvky: 144
Registrován: čtv úno 09, 2017 1:00 pm

Re: Hlučný motor 744i e38

Příspěvek od spellcross »

díky kouknu na to.
v sobotu udělam video, jak to chrastí.
740i, automat, '99
735i, manual, '96, DK20202
725tds, automat, '96
728i, manual, '99, DN00379
735i, automat, '00, DN64848
Ex e32, 730i, R6, '92

BMW, Z3, 99, manual, 2,8i
BMW, 330d, e46, 99, 135kW
BMW, 525d, e39, 2003

a pár dalších untercarů...
spellcross
Příspěvky: 144
Registrován: čtv úno 09, 2017 1:00 pm

Re: Hlučný motor 744i e38

Příspěvek od spellcross »

740i, automat, '99
735i, manual, '96, DK20202
725tds, automat, '96
728i, manual, '99, DN00379
735i, automat, '00, DN64848
Ex e32, 730i, R6, '92

BMW, Z3, 99, manual, 2,8i
BMW, 330d, e46, 99, 135kW
BMW, 525d, e39, 2003

a pár dalších untercarů...
alap
Příspěvky: 278
Registrován: sob zář 26, 2015 7:15 pm
Bydliště: Liberec

Re: Hlučný motor 744i e38

Příspěvek od alap »

Seš si jistý, že to není 740d?
ex e38 728ia 99 LPG
spellcross
Příspěvky: 144
Registrován: čtv úno 09, 2017 1:00 pm

Re: Hlučný motor 744i e38

Příspěvek od spellcross »

alap píše:Seš si jistý, že to není 740d?
Jestli 740d nevadi benzin v nadrzi tak to muze byt.

Co hydrostely? Nemate nekdo zkusenost - jakej zvuk, jestli se zasani, pomuze proplach?

olej jsme vymenili, byl cistej bez supinek cehokoliv.
Vanu jsem nesudaval, dole je to potichu.
Naposledy upravil(a) spellcross dne ned úno 26, 2017 7:25 pm, celkem upraveno 1 x.
740i, automat, '99
735i, manual, '96, DK20202
725tds, automat, '96
728i, manual, '99, DN00379
735i, automat, '00, DN64848
Ex e32, 730i, R6, '92

BMW, Z3, 99, manual, 2,8i
BMW, 330d, e46, 99, 135kW
BMW, 525d, e39, 2003

a pár dalších untercarů...
Uživatelský avatar
Tomas V8
Příspěvky: 587
Registrován: pon lis 03, 2008 7:52 am
Bydliště: Velim x Praha

Re: Hlučný motor 744i e38

Příspěvek od Tomas V8 »

Dole není důvod aby to rachtalo. Tu vanu máš dole hned a uvidíš co leží na dně. Pokud plastové kusy tak na nic nečekej prsa dolů a vodící lišty na výměnu. Pokud tam kusy plastu nebudou, můžou být unavené napínáky těch lišt a prostě tam ty lišty lítají což dělá taky pěkný bordel. Jak moc velký je rozdíl studený/teplý motor? Hydroštely většinou zaklapou za studena než se naplní olejem. Ale může tam být sračka co tam ten olej prostě už nepustí. Když sundáš víčko, je tam hodně karbonu? A co se týče vanosů, tak ty můžou rachtat dalších 100tkm, ale opravit nejdou, jen vyměnit a seřídit :? Udělej si výlet k Perfectovi, myslím že zrovna on Ti přesně řekne co to obnáší, páč co tu většina dala za auto, on dal za motor :) Jinak v neposlední řadě odcvakej ten plastový dekl a poslechni si jestli Ti to nerachtá pod cívkama. Mě se z nějakého důvodu povolili dvě svíčky a dělalo to taky podobný bordel ačkoliv auto jezdilo úplně normálně 8-)
Uživatelský avatar
oxik
Příspěvky: 2245
Registrován: stř bře 13, 2013 4:46 pm

Re: Hlučný motor 744i e38

Příspěvek od oxik »

Minimálně vanos se tam ozývá velmi značně. Možná i víc než tomu bylo u mě, v létě jsem to po 2 letech nechal konečně vyřešit a s věcmi na který se přitom přišlo to bylo cca 55k. Listy, napínaky, vanosy,....
EX E38 740i LPG orientblau 12/99 DF89547 Obrázek
Mondeo fnaftě, fmetle, fmanuálku, fhadru, na hlínách, bez čipešku :twisted:
spellcross
Příspěvky: 144
Registrován: čtv úno 09, 2017 1:00 pm

Re: Hlučný motor 744i e38

Příspěvek od spellcross »

Tomas V8 píše:Dole není důvod aby to rachtalo. Tu vanu máš dole hned a uvidíš co leží na dně. Pokud plastové kusy tak na nic nečekej prsa dolů a vodící lišty na výměnu. Pokud tam kusy plastu nebudou, můžou být unavené napínáky těch lišt a prostě tam ty lišty lítají což dělá taky pěkný bordel. Jak moc velký je rozdíl studený/teplý motor? Hydroštely většinou zaklapou za studena než se naplní olejem. Ale může tam být sračka co tam ten olej prostě už nepustí. Když sundáš víčko, je tam hodně karbonu? A co se týče vanosů, tak ty můžou rachtat dalších 100tkm, ale opravit nejdou, jen vyměnit a seřídit :? Udělej si výlet k Perfectovi, myslím že zrovna on Ti přesně řekne co to obnáší, páč co tu většina dala za auto, on dal za motor :) Jinak v neposlední řadě odcvakej ten plastový dekl a poslechni si jestli Ti to nerachtá pod cívkama. Mě se z nějakého důvodu povolili dvě svíčky a dělalo to taky podobný bordel ačkoliv auto jezdilo úplně normálně 8-)

Studeny to vrci o 90% mene.
Karbon nikde videt neni.

Zkusime dvojitej proplach :)

Kdyby to byly napinaky tak bych si myslel, ze pri prudkem snizeni otacek na volnobech by melo chrastit. Tohle to nedela.
740i, automat, '99
735i, manual, '96, DK20202
725tds, automat, '96
728i, manual, '99, DN00379
735i, automat, '00, DN64848
Ex e32, 730i, R6, '92

BMW, Z3, 99, manual, 2,8i
BMW, 330d, e46, 99, 135kW
BMW, 525d, e39, 2003

a pár dalších untercarů...
Odpovědět