vela dymu z vyfuku smrad spaleniny e38 750

Elegantní rv. 1994 - 2001
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Uživatelský avatar
Tomas750iL
Příspěvky: 525
Registrován: stř zář 29, 2010 11:44 pm
Bydliště: Slovensko

vela dymu z vyfuku smrad spaleniny e38 750

Příspěvek od Tomas750iL »

cauko
dneska pri plnom pridani plynu mi nieco odislo v aute
auto pri pridani plynu zacne drncat a cele vibrovat a z vyfuku idu kudoly dymu a smrad spaleniny
prevodovka radi normalne aj D aj R

auto na neutrali sa trasie ovsem otacky nekolisaju drzia sa pekne a auto ide na 12 valcov
pri zaradi R alebo D a pustenie nohy z brzdy auto ide ale velmi velmi sa trasie
na pocitaci nehlasi getreibeprogram
zadok auta pocut bublajuce vyfuky a pri rychlosti aspon 60km/h nieco bucha v prednej casti vozidla...
V12
Rescator
Příspěvky: 135
Registrován: sob bře 05, 2011 9:12 am
Bydliště: Nové Hvězdlice

Re: vela dymu z vyfuku smrad spaleniny e38 750

Příspěvek od Rescator »

Čauky. Možná váha vzduchu. Já stim měl taky problém ale kolísala otáčky na volnoběh ale o občas to hulilo jak sviňa. Je možné že auto nejede při zátěži na všech dvanáct. Zkus diag. A nebo jsem měl podobný problém u Každý šesti válec. Na volnoběh normální chod při jízdě vynechával. Byly to zapalovací kabely.
ricrd1
Příspěvky: 116
Registrován: čtv bře 10, 2016 3:47 pm

Re: vela dymu z vyfuku smrad spaleniny e38 750

Příspěvek od ricrd1 »

Kabely jsem si nechal dělat v Tesle na míru. Trvalo to asi 4 dny, cena 3tisíce i s poštovným. Fungují bezvadně. Svíčky Bosch, váhy taky od Bosche- drahý jak sviňa, ale ostatní nedávají správné hodnoty. Taky to se špatnou váhou smrdělo jak spálený plast, odneslo to vyhřívání pravého katu.
BMW 750i E38
ricrd1
Příspěvky: 116
Registrován: čtv bře 10, 2016 3:47 pm

Re: vela dymu z vyfuku smrad spaleniny e38 750

Příspěvek od ricrd1 »

už se to vyřešilo?
BMW 750i E38
Uživatelský avatar
Tomas750iL
Příspěvky: 525
Registrován: stř zář 29, 2010 11:44 pm
Bydliště: Slovensko

Re: vela dymu z vyfuku smrad spaleniny e38 750

Příspěvek od Tomas750iL »

zdravim
nechal som spravit tlaky vo valcoch azavadaa je taka ze cely motor je KO



nekolik valcov ma tlak 0 a su uplne KO a akceleracia z 0-100 je 10,2 sekundy

pred dvoma dnami som zakupil druhy motor a bude sa cely menit


zaujimalo by ma ale co to mohlo sposobit ze nekolik valcu je tlak 0 :shock:
V12
ricrd1
Příspěvky: 116
Registrován: čtv bře 10, 2016 3:47 pm

Re: vela dymu z vyfuku smrad spaleniny e38 750

Příspěvek od ricrd1 »

Těsnění pod hlavou? Tlačí to olej, nebo vodu? Případně olej ve vodě? Několik válců naráz neztratí z ničeho nic tlak kvůli opotřebení.
BMW 750i E38
Uživatelský avatar
oxik
Příspěvky: 2245
Registrován: stř bře 13, 2013 4:46 pm

Re: vela dymu z vyfuku smrad spaleniny e38 750

Příspěvek od oxik »

Nebo to změřili blbě..
EX E38 740i LPG orientblau 12/99 DF89547 Obrázek
Mondeo fnaftě, fmetle, fmanuálku, fhadru, na hlínách, bez čipešku :twisted:
ricrd1
Příspěvky: 116
Registrován: čtv bře 10, 2016 3:47 pm

Re: vela dymu z vyfuku smrad spaleniny e38 750

Příspěvek od ricrd1 »

Psal, že při plném přidání plynu se to stalo naráz. Jestli měl ještě k tomu studený motor, tak mu mohla i prasknout hlava.
BMW 750i E38
Uživatelský avatar
Tomas750iL
Příspěvky: 525
Registrován: stř zář 29, 2010 11:44 pm
Bydliště: Slovensko

Re: vela dymu z vyfuku smrad spaleniny e38 750

Příspěvek od Tomas750iL »

praveze nie vsetky kvqpaliny v sute su plne nic netecie ani sa nestraca

jedine olej ked pridan alebo na mieste ide modry dym a citit spaleny olej

auto z 0-100 za 10,2s

kazdopadne deuhy motor sa bude montovat v priebehu mesiacov a dufam ze uz nan nebudem musiet nan siahnut
V12
ricrd1
Příspěvky: 116
Registrován: čtv bře 10, 2016 3:47 pm

Re: vela dymu z vyfuku smrad spaleniny e38 750

Příspěvek od ricrd1 »

Nechci vrtat, ale máš jistotu, že ten koupený motor je OK? Je to dost práce a peněz, tak aby to nevyšlo nazmar. Kdyby to bylo "jen" těsnění, tak proti výměně motoru je to drobnost. Olej ti do spalovacího prostoru půjde přes turbo - a to nemáš, nebo kolem pístních kroužků - to se nestane zaráz na několika válcích během jednoho přidání plynu, kolem ventilů - to taky nenastane z ničeho nic, ale postupně, nebo to těsnění pod hlavou a to se projeví náhle a i na několika válcích. Před demontáží celého motoru si to nech pořádně prohlídnout. Lovců peněz mezi opravářema je bohužel spousta. A opravovat něco metodou pokus omyl je velmi drahé.
BMW 750i E38
Odpovědět