E38 nivo off
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- P3RF3KT
- Příspěvky: 4307
- Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: E38 nivo off
Zadni tlumice nejsou zas takovej oser. Nemuzu vychazet tedy ze sebe kdy je mam venku za 20min. Ale i pro neznaleho je to otazka kdyz dobre tak hodiny. Vsechny nivo tlumice jsou na e38 puvodni a neni moc duvod je menit. Pac jak pise Zeli jsou vesmes nesmrtelne, pac na nich nema co odejit. Tudis ani nelze aby vydavalj nejake zvuky, bouchani atd. Ulozeni maji stejne jako obycejne, nebo EDC tlumiče. Jinak pro klid duše neni nic spatneho koupit koule nove v bmw, stoji relativne dobre penize + novou kostku mezi trubkama vzadu v mistech pod rezervou
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
-
- Příspěvky: 36
- Registrován: čtv srp 25, 2016 10:26 am
Re: E38 nivo off
Bucha mi to celkom dost a je to urcite od tlmica lebo to vobec netlmi iba to lieta na jamach,ale ten buchot pocujem ako keby z pod plata jak je ulozenie,tak sa bude musiet asi rozobrat zadok sedacky atd. aby som to zistil (mam tam elektricke) takze s tym bude roboty zrejme dost..ak je to teda tak ako pisete ze nivo tlmice sa nekazia a budu ok,tak ich tam necham,len tie pruziny vymenim lebo tie su uplne hrdzave,len otazka je ci tam mozem dat aj sportove napr. ked kupim tu sadu eibach pro kit?
- calif
- Příspěvky: 1017
- Registrován: pon čer 23, 2014 2:21 pm
- Bydliště: Pacov u Pelhřimova
Re: E38 nivo off
Nechtěl bych sníženou nebo tvrdou sedmu,to bych si koupil e36 kupé třeba....
E36 325i ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex
- calif
- Příspěvky: 1017
- Registrován: pon čer 23, 2014 2:21 pm
- Bydliště: Pacov u Pelhřimova
Re: E38 nivo off
IMHO bouchá mi to stejně, uložení KO...
E36 325i ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex
-
- Příspěvky: 36
- Registrován: čtv srp 25, 2016 10:26 am
Re: E38 nivo off
Nuz kazdy sme iny..ja zas nechcem vysoku kozucalif píše:Nechtěl bych sníženou nebo tvrdou sedmu,to bych si koupil e36 kupé třeba....
- P3RF3KT
- Příspěvky: 4307
- Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: E38 nivo off
Kdyby jsi mel zajem mam tady jak ulozeni original bmw, tak nizsi zadni pruziny o 2,5cm. Jak to vypada muzes pohledat u me na profilu v uzivatelich. Vem to od konce a najdes tam aktualni fotky. Kdyby jsi chtel, napis SZ
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
-
- Příspěvky: 36
- Registrován: čtv srp 25, 2016 10:26 am
Re: E38 nivo off
Pozrem,ale stale neviem ci mozu ist kratsie pruziny na nivo tlmice..P3RF3KT píše:Kdyby jsi mel zajem mam tady jak ulozeni original bmw, tak nizsi zadni pruziny o 2,5cm. Jak to vypada muzes pohledat u me na profilu v uzivatelich. Vem to od konce a najdes tam aktualni fotky. Kdyby jsi chtel, napis SZ
- herman17
- Příspěvky: 1513
- Registrován: čtv črc 11, 2013 9:08 am
- Bydliště: Holomóc ♥
Re: E38 nivo off
Ja mam zase trosku jinej problem. Celou dobu jsme měl zaslepene nivo (minuly majitel) ted jsem ho zprovoznil. Mam tam všude nove trubky, novou tu zatezovou kostku a tlumice (potazmo koule) tlumí dobře. Akorát se tomu nechce moc zvedat. Mam takoveh paocit ze by to porebovalo odvzdusnit. Kdyz to zatizim, tak v tom zacne jakoby malinko syčet a nezvedá se to. Kdyz to odlehcim a znovu zatizim, tak uz je to trochu výš, ale porad se to dal nezveda. Nalozil sem kufr kamením a trochu je povozil po retarderech. Jak sem dojel domu, uz v tom nesycelo, ale zaroven se to ani nezvedalo. Jak to zase zatizim, tak v tom zacne sycet. Mamm tomu dát cas a stridave to zatezovat? Uz mam po tech opravach najezedeno nejakejch 1000km, tak nevim.
PS: jak se da ta výška nastavovat manualne, krom toho, ze bych odpojil zatezozavci kostku a hybal s tim senzorem?
PS: jak se da ta výška nastavovat manualne, krom toho, ze bych odpojil zatezozavci kostku a hybal s tim senzorem?
SPORT & RELAX AREÁL BOZEŇOV - restaurace, wellness hotel ***, firemní akce, školící centrum, kemp, tenisové kurty, minigolf, lanové centrum a jiné
http://WWW.BOZENOV.CZ
http://WWW.BOZENOV.CZ
- Spooner
- Příspěvky: 5362
- Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
- Bydliště: Ostrava
Re: E38 nivo off
1000km je dost. E32 se mi odvzdušnila sama za pár minut.
Manuálně s tím podle mě nepohneš, krom hýbání s čidlem... Což mě přivání na myšlenku, jestli ho máš připojené ke stabilizátoru ve správné pozici. Třeba může jít zadek ještě výš, ale "ramínko" ke kostce ho už výš nepustí. Povol ho a zkus s tím zahýbat ručně
Manuálně s tím podle mě nepohneš, krom hýbání s čidlem... Což mě přivání na myšlenku, jestli ho máš připojené ke stabilizátoru ve správné pozici. Třeba může jít zadek ještě výš, ale "ramínko" ke kostce ho už výš nepustí. Povol ho a zkus s tím zahýbat ručně
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
-
- Příspěvky: 1553
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: E38 nivo off
Syci? V prvni rade zkontroluj hladinu oleje. V idealnim pripade by mela u nezatizeneho auta byt hladina videt na dne sitka v te zasobni nadrzce u motoru. S naslednym zatizenim se olej z nadrzky rve do nivo okruhu a plni se jim tlumice a koule, takze hladina klesa a pokud je system zavzdusneny, tak se toho oleje muze spotrebovat hodne. Po odlehceni se olej vraci zpet do nadrzky.
Senzor...zadny tam neni. Je to jen spojovaci tycka s kloubama, ktera spojuje zadni stabilizacni tyc s ovladaci packou te kostky. Pokud tam mas nekde senzor, tak ten je tam kvuli xenonum.
Nastaveni te spojovaci tycky muzes udelat jednak na te kostce (tam je velmi male rozmezi), nebo primo na stabilizacni tyci (tam je rozmezi neomezene). Auto si tedy muzes vyskove nastavit jak budes chtit podle toho jak tam prisroubujes tu spojovaci tycku.
Tim jak jsi to mel velmi dlouho zastipnute, tak je mozne ze servopumpa uz nema tolik sily, tak to nemusi fungovat presne podle ocekavani.
Na kostce je odvzdusnovaci sroub, moc toho s nim neodvzdusnis, ale zkusit to muzes. Zbytek okruhu v tech tlumicich se pry odvzdusni sam. Muzes tomu pomahat tim, ze budes packou na kostce stridave zvedat a snizovat. Myslim, ze po par km maximalne par desitkam km to budes mit OK. A hlidat si u toho hladinu oleje, protoze do uplne zavzdusnenyho systemu toho natece celkem hodne. Naopak pozor abys tam toho nemel hodne a nepoblil si servoolejem celej motor.
Senzor...zadny tam neni. Je to jen spojovaci tycka s kloubama, ktera spojuje zadni stabilizacni tyc s ovladaci packou te kostky. Pokud tam mas nekde senzor, tak ten je tam kvuli xenonum.
Nastaveni te spojovaci tycky muzes udelat jednak na te kostce (tam je velmi male rozmezi), nebo primo na stabilizacni tyci (tam je rozmezi neomezene). Auto si tedy muzes vyskove nastavit jak budes chtit podle toho jak tam prisroubujes tu spojovaci tycku.
Tim jak jsi to mel velmi dlouho zastipnute, tak je mozne ze servopumpa uz nema tolik sily, tak to nemusi fungovat presne podle ocekavani.
Na kostce je odvzdusnovaci sroub, moc toho s nim neodvzdusnis, ale zkusit to muzes. Zbytek okruhu v tech tlumicich se pry odvzdusni sam. Muzes tomu pomahat tim, ze budes packou na kostce stridave zvedat a snizovat. Myslim, ze po par km maximalne par desitkam km to budes mit OK. A hlidat si u toho hladinu oleje, protoze do uplne zavzdusnenyho systemu toho natece celkem hodne. Naopak pozor abys tam toho nemel hodne a nepoblil si servoolejem celej motor.
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green