728i, retrofit DSP/HIFI
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- Rejchy
- Příspěvky: 245
- Registrován: stř dub 06, 2011 8:54 pm
- Bydliště: Červený Kostelec
Re: 728i, retrofit DSP/HIFI
Je pravda že když je plato v pořádku je to hodně znát a to audio hraje slušně,v jednom autě jsem měl ty basáky na prach rozpadlé a v druhém byly asi o.k. když to basovalo Ale nedovedu si to představit dodělávat.Ke každému repráku vedou dva kabely pod kobercem a celé auto rozebrat kvůli tomu by se mi nechtělo.
Ex E38 750ia DG26378 LPG
- volf-m
- Příspěvky: 1563
- Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
- Bydliště: Domažlice
Re: 728i, retrofit DSP/HIFI
Hlavně bych nekupoval 20 let staré repro, když se dá koupit nové které se vejde do origo pozic.
BMW E38 750iA Individual
BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
- Dresic
- Příspěvky: 353
- Registrován: pát úno 04, 2011 5:50 pm
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: 728i, retrofit DSP/HIFI
Ty basy u DSP jsou slyšet stejně jen když člověk sedí vzadu... v předu to ani nevnímá, ale když se vezeš vzadu a hraje ti to tak to duní jak hovado až jsem se divil. Rozdil oproti obyč muzice v e38 jak prase!
Ale za volantem neslyším skoro žádný basy!
To že s obyč. starým radiem to hraje líp, je pravda to i v e34 se starým sony radiem to hrálo slušně oproti origo.
je to tím, že ty radia mají v sobě výkon třeba 4x40w, některý i 4x50w....a ty starý bmw origo radia mají třeba jen 4x30w a to prostě nedostane z těch repráků skoro nic.
Ale DSP se dá. Když by se do toho DSP plata dali nějaký dnešní moderní basové repro, tak nevím jelsti by ten zesilovač byl schopnej z nich dostat pořádnej výkon. to by pak už chtělo dát tam i svůj zesilovač!
Ale za volantem neslyším skoro žádný basy!
To že s obyč. starým radiem to hraje líp, je pravda to i v e34 se starým sony radiem to hrálo slušně oproti origo.
je to tím, že ty radia mají v sobě výkon třeba 4x40w, některý i 4x50w....a ty starý bmw origo radia mají třeba jen 4x30w a to prostě nedostane z těch repráků skoro nic.
Ale DSP se dá. Když by se do toho DSP plata dali nějaký dnešní moderní basové repro, tak nevím jelsti by ten zesilovač byl schopnej z nich dostat pořádnej výkon. to by pak už chtělo dát tam i svůj zesilovač!
BMW e38 740i M62 1996
ex BMW e38 725tdsA
ex BMW e38 725tdsA
-
- Příspěvky: 144
- Registrován: čtv úno 09, 2017 1:00 pm
Re: 728i, retrofit DSP/HIFI
Z tý rozdělávky na mě taky jde hrůza. Existuje jiná možnost? Klidně bych udělal cokoliv co, nebude vidět...Rejchy píše:Je pravda že když je plato v pořádku je to hodně znát a to audio hraje slušně,v jednom autě jsem měl ty basáky na prach rozpadlé a v druhém byly asi o.k. když to basovalo Ale nedovedu si to představit dodělávat.Ke každému repráku vedou dva kabely pod kobercem a celé auto rozebrat kvůli tomu by se mi nechtělo.
1) Vyměnit repro ve dveřích za nějaké kvalitní nonBWM ? Pomůže? Ví někdo, co se kamarádí s rádiem?
2) Vyměnit repro ve dveřích za DSP ? bez instalace DSP. Pomůže, kamarádí se to?
3) Dát ozvučnice z DPS a repro z DPS? na normal rádio. Pomůže?
4) Dát si DSP plato pod okno a vlastní zesilovač někam, kde nebude vidět? Signál si půjčit ve dveřích?
Nedokážu si představit, že bych tam dal něco jinýho než originál rádio. Pokud bych tam něco měnil, tak jenom tak, aby to nebylo nikdy vidět
-
- Příspěvky: 278
- Registrován: sob zář 26, 2015 7:15 pm
- Bydliště: Liberec
Re: 728i, retrofit DSP/HIFI
Tuším, že Jarax měl v kastlíku jiné kvalitní rádio a napojené na repráky.
ex e38 728ia 99 LPG
- Filozof
- Příspěvky: 2220
- Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
- Bydliště: Vyškov
Re: 728i, retrofit DSP/HIFI
Ty repro 40watt i v klasice kde je 8repro pokud se vymění zesilovač dají 3x vyšší vykon jako ted serie. Pry z toho leze jen 15-18 WATT kdezto jinej zesik např v rádiu udelaji maximum a pak z toho leze skutečně 40watt. Proto všichni co měnili jen repro byli dost zklamani. Slabina bmw je zesik. Tam bych se zameril. Repro az nakonec uplne. Dle me stačí zesik a subb a bude to parada. Na dsp bych se vykaslal.
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba
-
- Příspěvky: 144
- Registrován: čtv úno 09, 2017 1:00 pm
Re: 728i, retrofit DSP/HIFI
je rádio ze Z3 s CD lepší než tohle (zesilovač) ?
740i, automat, '99
735i, manual, '96, DK20202
725tds, automat, '96
728i, manual, '99, DN00379
735i, automat, '00, DN64848
Ex e32, 730i, R6, '92
BMW, Z3, 99, manual, 2,8i
BMW, 330d, e46, 99, 135kW
BMW, 525d, e39, 2003
a pár dalších untercarů...
735i, manual, '96, DK20202
725tds, automat, '96
728i, manual, '99, DN00379
735i, automat, '00, DN64848
Ex e32, 730i, R6, '92
BMW, Z3, 99, manual, 2,8i
BMW, 330d, e46, 99, 135kW
BMW, 525d, e39, 2003
a pár dalších untercarů...
-
- Příspěvky: 144
- Registrován: čtv úno 09, 2017 1:00 pm
Re: 728i, retrofit DSP/HIFI
Odpovím si sám. Vyzkoušel jsem do e38 dát rádio ze Z3 - je to CD 43. Hraje to o poznání lépe, to originál rádio je fakt mrdka. Multifunkce funguje a audio display taky maká.spellcross píše:je rádio ze Z3 s CD lepší než tohle (zesilovač) ?
(je to non DPS a bez telefona)
Tedy seženu si rádio CD 43 a to tam nechám.
Vyzkouším tam jiné repro, bud z DPS sestavy nebo nějaký aftermarket. Někdo poradí?
740i, automat, '99
735i, manual, '96, DK20202
725tds, automat, '96
728i, manual, '99, DN00379
735i, automat, '00, DN64848
Ex e32, 730i, R6, '92
BMW, Z3, 99, manual, 2,8i
BMW, 330d, e46, 99, 135kW
BMW, 525d, e39, 2003
a pár dalších untercarů...
735i, manual, '96, DK20202
725tds, automat, '96
728i, manual, '99, DN00379
735i, automat, '00, DN64848
Ex e32, 730i, R6, '92
BMW, Z3, 99, manual, 2,8i
BMW, 330d, e46, 99, 135kW
BMW, 525d, e39, 2003
a pár dalších untercarů...
- Filozof
- Příspěvky: 2220
- Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
- Bydliště: Vyškov
Re: 728i, retrofit DSP/HIFI
Hodně jsem to resil jeden čas a nejlepší vyrobce za super penize co je tak gladen a jeho komponentni sety. Chtěl jsem vytlumit dveře a dat tam toto https://www.ahifi.cz/reproduktory-gladen-m-165-v2.html rikali že hraji jako 3x dražší jine značky takže za ty prachy asi to nej. Udelat kompletně predni dveře a mel bys bejt spokojen plus tedy kvalitní zesilovač a pokud chceš i ten subb v loketce vykouzli dost. Ber to tak že za co nejlepší peníze tu nejrozumnější sestavu aby to melo efekt. Nech si doporučit zesilovač a čím vytlumit dveře a mdf podlozky na 16ky repro. Standart jsou 13ky. Takze pokud chces jen origo 13ky je tam set i s 13kami repro.
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba
-
- Příspěvky: 144
- Registrován: čtv úno 09, 2017 1:00 pm
Re: 728i, retrofit DSP/HIFI
Díky za tip na repro. Nechci zesilovač, nemám je rád Tím pádem snad nebudu muset tlumit dveře.Filozof píše:Hodně jsem to resil jeden čas a nejlepší vyrobce za super penize co je tak gladen a jeho komponentni sety. Chtěl jsem vytlumit dveře a dat tam toto https://www.ahifi.cz/reproduktory-gladen-m-165-v2.html rikali že hraji jako 3x dražší jine značky takže za ty prachy asi to nej. Udelat kompletně predni dveře a mel bys bejt spokojen plus tedy kvalitní zesilovač a pokud chceš i ten subb v loketce vykouzli dost. Ber to tak že za co nejlepší peníze tu nejrozumnější sestavu aby to melo efekt. Nech si doporučit zesilovač a čím vytlumit dveře a mdf podlozky na 16ky repro. Standart jsou 13ky. Takze pokud chces jen origo 13ky je tam set i s 13kami repro.
Sub v loketce udělat nemůžu, protože bych tam musel dělat (flexou?) díru. To nejde
ted je základ sehnat někde CD43 rádio, protože otcova Z3 ho bude chtít na léto zpět
740i, automat, '99
735i, manual, '96, DK20202
725tds, automat, '96
728i, manual, '99, DN00379
735i, automat, '00, DN64848
Ex e32, 730i, R6, '92
BMW, Z3, 99, manual, 2,8i
BMW, 330d, e46, 99, 135kW
BMW, 525d, e39, 2003
a pár dalších untercarů...
735i, manual, '96, DK20202
725tds, automat, '96
728i, manual, '99, DN00379
735i, automat, '00, DN64848
Ex e32, 730i, R6, '92
BMW, Z3, 99, manual, 2,8i
BMW, 330d, e46, 99, 135kW
BMW, 525d, e39, 2003
a pár dalších untercarů...