Sáni z 3.0 na 3.5

Sportovní rv. 1986 - 1994
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Uživatelský avatar
hubas
Příspěvky: 715
Registrován: stř bře 03, 2010 9:26 pm
Bydliště: Nové Strašecí

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Příspěvek od hubas »

Tady to tedy žije, styďte se...
Se seriovou jednotkou "nemechanická" váha spolupracovat nebude, tudy cesta nepovede. Ty amíci asi vědí, proč tam cpou jinou elektroniku...
BMW e32-735i-10/91, manual+LPG
Volvo V70 I.-2,5d-10/99, automat
Opel Corsa E-1,4i-04/17, manual+LPG
EX BMW e38-740i-06/96, automat+LPG
Uživatelský avatar
Huff
Příspěvky: 846
Registrován: stř črc 03, 2013 6:58 am

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Příspěvek od Huff »

BMW E32 730ia V8
Uživatelský avatar
hubas
Příspěvky: 715
Registrován: stř bře 03, 2010 9:26 pm
Bydliště: Nové Strašecí

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Příspěvek od hubas »

BMW e32-735i-10/91, manual+LPG
Volvo V70 I.-2,5d-10/99, automat
Opel Corsa E-1,4i-04/17, manual+LPG
EX BMW e38-740i-06/96, automat+LPG
Ondřej730i
Příspěvky: 25
Registrován: stř říj 21, 2015 11:15 pm
Bydliště: Střelice

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Příspěvek od Ondřej730i »

Tak to je škoda, nicméně dnes budu volat do X-tuning jestli by dokázali tu váhu od Millera sladit se sériovou jednotkou bez výměny chipu popř nahrání jejich softu na jejich chip. Uvidíme. Každopádně do motoru b35 te´d určitě nepůjdu. Po rozhovoru s jedním týpkem na BMW Gangu na FB co má old BMW asi 11 a všechny si je opravuje sám, udělám GO hlavy a poté doladění softu na brzdě u X-tuning. Je tam komplet nový výfuk se svodami takže se tam změnil výplach a je potřeba to trošku doladit
Uživatelský avatar
hubas
Příspěvky: 715
Registrován: stř bře 03, 2010 9:26 pm
Bydliště: Nové Strašecí

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Příspěvek od hubas »

Založíš si tady profil nebo budeš věčně "na návštěvě"?
Nejdřív polaď sání a pak teprve software, jinak si to zase "rozhodíš". Nemá cenu ladit software u motoru, který čekají úpravy a to vč. go hlavy atd...
BMW e32-735i-10/91, manual+LPG
Volvo V70 I.-2,5d-10/99, automat
Opel Corsa E-1,4i-04/17, manual+LPG
EX BMW e38-740i-06/96, automat+LPG
Ondřej730i
Příspěvky: 25
Registrován: stř říj 21, 2015 11:15 pm
Bydliště: Střelice

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Příspěvek od Ondřej730i »

Nejdřív udělám hlavu, pak vyřeším sání, poté soft. Ale nejdřív si prověřím co je a není možné :-)
Profil mám, nebo aspoň registraci. Jinak bych nemohl diskutovat :-)
Uživatelský avatar
hubas
Příspěvky: 715
Registrován: stř bře 03, 2010 9:26 pm
Bydliště: Nové Strašecí

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Příspěvek od hubas »

V chiptuningu u atmo se nevyznám, a už vůbec nevím, jak poladit softwarem to, že výfuk má nyní menší protitlak a ve výsledku to má jet líp a nežrat víc. Chápu, že softwarem lze nastavit zejména délku a čas vstřiku, ale tohle je podle mě spíš záležitost vačky a výfukového ventilu, který by se měl otevřít později, aby nespálená směs nešla díky menšímu protitlaku do výfuku. Zvýšením předstihu získáš delší čas na shoření směsi, ale ztratíš tím výkon. Budu rád, když mi to někdo vysvětlí.

Ano, registraci máš, ale ptal jsem se, jestli hodláš zakládat profil svého auta v katogorii "uživatelé"...pokud to bylo nesrozumitelné, tak sorry.
BMW e32-735i-10/91, manual+LPG
Volvo V70 I.-2,5d-10/99, automat
Opel Corsa E-1,4i-04/17, manual+LPG
EX BMW e38-740i-06/96, automat+LPG
Ondřej730i
Příspěvky: 25
Registrován: stř říj 21, 2015 11:15 pm
Bydliště: Střelice

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Příspěvek od Ondřej730i »

Když jsem mluvil s tím týpkem co mi přijel dělat chip co se vlastně upravuje tak mě řekl že motor má vše nastavené na kompromis co se týče směsi(emise, kvalita benzínu, hustotu vzduchu a pod.) délky vstřiku. Stáhnou data z konkrétního auta. Mají několik palivových map kde jsou odstraněné ty kompromisy a pak vezmou ty aktuální data a z ohledem na ně nahrají nejvíce vyhovující mapu kterou jsou schopni ještě doladit, hodně se pracuje s časama vstřiků a zapalování. Po tom chipu jsem dostal 5 dní na vyzkoušení jestli jsem spokojen. Auto jelo dole lépe a bylo pružnější. Co se nepodařilo odstranit byla taková divná "díra" mezi 3 - 4 tis otáčkami. To zmizelo až po tom výfuku. Když jsem mluvil teď s jejich programátorem tak mi řekl že tam sice prostor na sladění je, ale není to jednoduché a je potřeba to doladit na brzdě a je potřeba i trošku propočítat ten nový výfuk. Ale nijak detailně jsme to nerozebírali.jak tam pojedu tak veškeré poznatky a moudra jsem dám. Nebo se toho můžeš zůčastnit. Možná budu muset do Prahy k nim na brzdu takže to nebudeš mít daleko.
Co se týče ještě ladění té směsi tak je celkem dobrý příklad s aktuální aférou VW. Když jim to uto jelo v "měřícím programu" tak sice plnilo emise ale mělo větší spotřebu a menší výkon. V "normálním režimu" mělo vyšší výkon a nizší spotřebu ale daleko vyšší emise.
Odpovědět