CHECK ENGINE - vyblikání chybových kodu ecu motoru

zde pište prosím jen vyzkoušené postupy, žádná diskuze
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 294
Registrován: pon úno 18, 2008 6:59 am
Bydliště: Jablonec n.N.
Kontaktovat uživatele:

CHECK ENGINE - vyblikání chybových kodu ecu motoru

Příspěvek od Fugo »

tak jsem se dnes nudil a přišel jsem na to, že při vyblikávání kodu závady pomocí kontrolky Check Engine lze zjistit i ostatní chyby zapsané v paměti ECU ne jen tu poslední a po té se dají za pomoci plynového pedálu vymazat. Postup je zhruba takový po vyblikání kodu závady začne svítit kontrolka Check Engine a po té asina 10 sec zhasne, ihned po zhasnutí je třeba stisknout plyn. pédál 5x případně 6x pokud se jedná o ECU2 potom začne kontrolka Check Engine vyblikávat případnou další chybu nebo jen blikne a zhasne pokud tam nic není, když se po zhasnutí stiskne pedál a držíse tak se pamě? vymaže a kontrolka při dalším testu vybliká 1444 pro ECU1 nebo 2444 pro ECU2 což je bez závad. Všechno je k 750 s DME 1.7 takže cca od 1991.

u DME 1.7 je tušim ta 8 a natáhnout tušim na pin 11 palubky, postupujte dle schématu. Z jednotky ten kabel jde a z palubky taky ale někde ve svazku to není propojený, takže se paralelně natáhne novej.
Postup je:
zapnout klíček do kontrolek, u mě až zhasne kontrolka EML u V8 nevim tam EML není, 5 stisknout plyn pedál až do kick down během cca 5sec (nevim teda jak u manuálu jestli je tam nějaký spínač), potom začne kontrolka vyblikávat kody.

kabel je šedej z ECU pin 8 na X502 pin 3

tak jsem dnes našel ještě v německu že vozy s DME 1.2 a 1.3 by to mělo jít také (bez záruky, schéma jsem nekontroloval) ale napojíní na kontrolku CHECK ENGINE by mělo být z pinu 15 ECU, tak to někdo zkuste.

zkopírováno z mých vláken na bmwklubu
Kawasaki ZX-10R masakr!!!

>>>Pneuservis,Klimatizace<<<
Odpovědět