***** will be DELETE ***** Mikrofiltr

zde pište prosím jen vyzkoušené postupy, žádná diskuze
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 294
Registrován: pon úno 18, 2008 6:59 am
Bydliště: Jablonec n.N.
Kontaktovat uživatele:

***** will be DELETE ***** Mikrofiltr

Příspěvek od Fugo »

2. Výměna mikrofiltru.

Na tohle se teprv chystám, někdy příští týden. Každopádně, já budu postupovat podle této stránky. Svoje dojmy a český návod pak zdělím. Důvod proč chci měnit filtr je v tom, že jednak nevím, kdy a jestli byl měnen. A pak nejsem příliš spokojen s tím jako moc mi fouká sedma, větrák je slyšet dobře, výstup mně neuspokojuje.

30.4.2002 Hotovo. Můj problém byl mikrofiltr. - Vo co šlo. V mým případě jsem ze všech výstupů, i když byl větrak na max neměl moc radost. Bylo to tak na 60-50% odhadem. Mikrofiltr je v autech od roku 91, některé 91čky mikrofiltr mají některé ne. Moje 4/91 ho má. Tak praví Bentley kniha. Na bimmer.org je dost lidí co ma mikrofiltr i ve starších autech. Mikrofiltr má číslo dílu 64311390836, cena v AuTecu -

Vina byla na špinavém mikrofiltru. Výměna celkem jednoduchá. Postupoval jsem podle návodu výše + Bentley manuálu. Moje dojmy jsou tyto.

Bentley radí vyndat šuplík spolujezdce, stránka ne, já taky ne, byla to sice pakárna, ale zvládl jsem to bez toho. Byla to sice trošku chirurgická práce, ale šlo to. Šuplík jde otevřít a pak nadzvednout takže se dá dostat pod něj a to stačí, pokavaď nemáte 120 kilo a 2metry20, jo je výhoda bejt malej :)))

Vemte si fotky z tý stránky, já vlastní nedělal. Tak rovnou na věc. Nejdřív otevřít spolujezdcovo skříňku, v levém horním rohu je plast s červenou nálepkou o mikrofiltru, auta s airbagem spolujezdce na tom plastu mají něco o airbagu (údajně). Nahoře na tom černém plastu je jeden šroub. Ven s ním. Je to osmička. Viz foto 2 na stránce. Další krok, tapecírung na středním tunelu, jeden křížový šroub a tapecírung jde ven. Viz foto 3a + 3b. Dál, na tom krycím plastu z kroku jedna, na jehom vzdáleném konci je plastikovej klip, vytáhnout a plastový kryt jde ven. Viz foto 4. Nyní je odkryté vedení ventilace do prostoru nohou spolujezdce. Další krok je odstranění toho vedení, jsou to tři šrouby, podobné z kroku jedna. jeden nad místem kde se vedení ohýba v pravém úhlu od středního tunelu, dva za skříňkou. Vedení pak jde snadno vytáhnout. Teď máte krásnej výhled na krokovací motorek a klapku, takže si můžete zapnout ventilaci a koukat se kdy to otvírá a kdy ne. Jedeme dál. Závit na tapecírung z bodu dva je na plastu a jde i s plastem vytáhnout. Ven s ním jinak bude překážet. Vzadu jsou tři konektory. jeden malý černý od "swordu" (co je a na co je sword, viz další kapitola), jeden žlutý a jeden modrý od něčeho (nekoukal jsem se do knihy co to vlastně je) Odpojíme všechny (žlutý a modrý mají poistku která se musí odklopit směrem nahoru - to je to bíly na nich) Viz foto 5. Tak, prohlídněte si fotku 6. To hned nalevo od šroubováku, střibrné je ten závit tapecírungu. Sword je černý plastový a drží dvouma hvězdičkovejma šroubama, zapuštěnýma v hlubokých černých krytech. Nemáte-li hvězdičku po ruce, vhodně velký plochý šroubovák to zvládne taky. Takže horní a dolní šroub ven a sword jde vytáhnout a zjistíte proč se to jmenuje sword. Sword jste vytáhli se světle zeleného krytu, který má dole obdobý šroub jako sword. Ven s ním, nahoře je plastový klip, který otočte proti směru hodinových ručiček, co to půjde. Foto 8a a 8b vám objasní o čem je řeč. Pak celý plastový kryt vyndáme. Jde to blbě, ale jde to. Jak Gale tak já to považujeme za to nejhorší na celý práci. Ta věc vedle, ve směru jízdy co jí náleží modrý a žlutý konektor je zajištěna takovým klipem nalevo a částečne jde vysunout a zasunout , to vám hodně pomůže. Netahejte to úplně, z druhý strany toho je taky něco !. Tak a v díře co nám zbyla je na levé straně filtr, vyndat jde celkem snadno. Vysajte bordel co tam je. Trošku se potrapte s nandáním nového filtru a zeleného krytu :) zbytek instalace je OK

zdroj: Darmon http://www.e32.zcepe.net/czmain.htm
Kawasaki ZX-10R masakr!!!

>>>Pneuservis,Klimatizace<<<
Odpovědět