Kdo je pro sraz v roce 2019?

Odpovědět
Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 4260
Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Kdo je pro sraz v roce 2019?

Příspěvek od P3RF3KT » stř čer 12, 2019 5:27 am

Zkus nekde na tech debilnich bmw fb skupinach zacit chvalit VW. Uvidiš co dostaneš za kartáč :lol: to je možný jenom tady mezi námi normálními :lol:
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38

Uživatelský avatar
volf-m
Příspěvky: 1225
Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
Bydliště: Domažlice

Re: Kdo je pro sraz v roce 2019?

Příspěvek od volf-m » stř čer 12, 2019 7:36 am

Ty mi zrovna jdeš do rány, napiš jaký poslední vůz jsi koupil
Obrázek BMW E38 740iA

Uživatelský avatar
Filozof
Příspěvky: 2039
Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
Bydliště: Vyškov

Re: Kdo je pro sraz v roce 2019?

Příspěvek od Filozof » stř čer 12, 2019 8:49 am

Já jsem četl že Phaeton není moc zážitek řídit je to velké a těžké jak slon a v zatáčkách prostě ..... ale asi V8 funguje i výbava bude fajn i pohodlí bude dobré ale co jsem četl na jízdu nic moc.

Co se týče e65 taky mi přijde dobrá jen výbava a motory že jsou díky teplotě a pár kurvítkům z výroby nic moc spolehlivé.... Prostě si je servisáci chválí aby měli ještě pár let zákazníky .... protože Fko je špatný. Snad jen prvních 250-300tis km funguje 730d nafta pokud se jezdí dálky a bere se kvalitní palivo ....jak pár lidí psalo i snejk potvrdil. Ale jinak co píšou o Fkách servisáci je to smutný ....díly za raketu a odchází klidně v 70 nebo 100tis km tam kde u e38 či e65 vydrželi i pul mega.

Navíc Phaeton nemá základnu fanouškovskou a moc lidí to asi nebude umět opravit ... krom pár nadšenců.
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
volf-m
Příspěvky: 1225
Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
Bydliště: Domažlice

Re: Kdo je pro sraz v roce 2019?

Příspěvek od volf-m » stř čer 12, 2019 9:05 am

Je potřeba nečíst nesmysly a svést se. Třeba E38 je úplně řidičsky antiauto, naklání se to, moc to nebrzdí, řízení i pokud je vše OK vždycky působí jak kdyby mělo trochu vůli. E65 je na tom díky DD lépe v zatáčkách, ale Phaeton má v tom vzduchu výhodu. Měchu je totiž jedno kolik KM má za sebou, dokud těsní, funguje jak nový, to prostě tlumič nikdy nebude. Phaeton byla výkladní skříň VW, ta nejlepší technologie koncernu, blíž než k A8 má k Bentley. Pohon 4x4 je také spolehlivostí jinde než Xdrive a dalo by se pokračovat dál...
Obrázek BMW E38 740iA

Uživatelský avatar
dunnst
Příspěvky: 1281
Registrován: pon úno 15, 2010 2:22 pm
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: Kdo je pro sraz v roce 2019?

Příspěvek od dunnst » stř čer 12, 2019 2:29 pm

Mě přišlo, že Phaeton trpí fíčurou všech aut z koncernu, kdy je místo pro řidiče uměle zmenšené v zájmu bezpečnosti. Prostě abys tím pravým kolenem nemohl moc za volantem hejbat a opřel ho pěkně o středovou konzoli, která je adekvátně nafouknutá. K čemu pak tak velký auto, když nesedim vzadu.
EX E32 740i LPG Obrázek EX Honda Legend KA9 LPG Obrázek Volvo S80 T6 LPG Obrázek

Uživatelský avatar
Filozof
Příspěvky: 2039
Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
Bydliště: Vyškov

Re: Kdo je pro sraz v roce 2019?

Příspěvek od Filozof » stř čer 12, 2019 8:03 pm

Hmmm zajimavé .

Ferdinand Piëch, tehdejší předseda Volkswagen Group, chtěl po inženýrech, aby vyrobili automobil, který by konkuroval špičkovým modelům Mercedes-Benz a BMW. Mezi základní směrnice Piëchla patřilo například to, že Phaeton musí dokázat jet celý den rychlostí 250 km/h při vnější teplotě 50 °C a zachování vnitřní teploty na 22 °C.

Phaeton se ručně montuje v ekologicky šetrné továrně se skleněným exteriérem Transparent Factory v Drážďanech. Tato továrna montovala do roku 2006 také vozidla Bentley, ale poté byla výroba přemístěna do anglického Crewe. Karosérie Phaetonu se vyrábí a barví v továrně v Zwickau. Kompletní karoserie jsou přepravované cca 100 kilometrů speciálním transportem závodu Transparent Factory.

Vývoj vozidla vedl k více jak 100 jednotlivým patentům náležících Phaetonu - nekoncipovaná 4-zónová klimatizace, vzduchový kompresor systému odpružení, nebo systém pohonu všech čtyř kol 4Motion s mezinápravovým diferenciálem Torsem. Při lakování systémem "Klavier Lack" je vozidlo barvené dvakrát a mezi nátěry je broušené....

zajimavé asi to bude fajn auto. By mě zajímal servis a zda jsou všechny vozy V8 takové držáky jak o nich mluvil perfekt. :)
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
NORMANN
Příspěvky: 3697
Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
Bydliště: Blottendorf, Schönbach (Erz.)

Re: Kdo je pro sraz v roce 2019?

Příspěvek od NORMANN » stř čer 12, 2019 8:11 pm

mám za to, že výroba phaetonů už před pár roky skončila,
moc se to nerentovalo.... :D
Freude am Fahren mit E38 725tds / E39 525tds Touring,

Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring



Obrázek

Uživatelský avatar
Filozof
Příspěvky: 2039
Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
Bydliště: Vyškov

Re: Kdo je pro sraz v roce 2019?

Příspěvek od Filozof » stř čer 12, 2019 8:21 pm

2016 VYJEL POSLEDNÍ KUS.
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
volf-m
Příspěvky: 1225
Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
Bydliště: Domažlice

Re: Kdo je pro sraz v roce 2019?

Příspěvek od volf-m » čtv čer 13, 2019 4:07 am

Já to řeknu asi takhle, vzhledem k tomu, jak se k tomu Phaetonu choval Perfekt jak dobytek, musí to bejt nejlepší auto na světě :)

Jinak je to pravda, že už se nevyrábí a nemá nástupce, ale životní cyklus byl na svoji kategorii stejně dost dlouhý. A že se na každém kuse prodělalo a blabla.. No tomu můžeme věřit a nemusíme, spočítat to tak aby vyšlo co chceme jde vždycky a umí to i ve VW.
Obrázek BMW E38 740iA

Uživatelský avatar
dunnst
Příspěvky: 1281
Registrován: pon úno 15, 2010 2:22 pm
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: Kdo je pro sraz v roce 2019?

Příspěvek od dunnst » čtv čer 13, 2019 5:40 am

Jsem koukal včera na videjko o spolehlivosti těch Phaetonů. Mě překvapilo, že až na dva motory mají všechny rozvody řetězem. Ty dvě vyjímky jsou benzínové V8, které má řemen (WTF?) a naftové V10, které má nesmrtelné ozubené převody, asi aby kompenzovali nutnost vyndat motor, aby se dalo sahnout na turba :-D U W12 je poddimenzovaný automat, který odchází klidně i po 160 kkm. Jinak se k tomu vyjadřoval celkem dobře.

Koukal jsem i na cenovky těch aut předface (do roku 2008) lze sehnat celkem levně, řekněme okolo 6000 €, poface, který má mnohem hezčí infotaiment a navi, za dvojnásobek.

Perfect měl, co já vím, šestiválec. A co si pamatuju, tak ho prodával s nefunkčním motorem :-D Jestli si to teda pamatuju dobře..
EX E32 740i LPG Obrázek EX Honda Legend KA9 LPG Obrázek Volvo S80 T6 LPG Obrázek

Odpovědět