Mělník 2019 - sobota 31. srpna

Odpovědět
Uživatelský avatar
volf-m
Příspěvky: 1562
Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
Bydliště: Domažlice

Re: Kdo je pro sraz v roce 2019?

Příspěvek od volf-m »

Perfekt měl nejdříve 6 válec, kterej měl už nějak ošoupané tlačítko varovných blinkrů. Tak dlouho se z něj ztrácela voda, až to chudák jednou vzdal. Ale pozor minimálně rok to tam stálo zahozený u něj v areálu a nepadlo to na zem. Opravitelné to taky tehdy bylo, ale nějak na to nikdy nedošlo. Pak jezdil víc jak dva roky longem s 4.2 mpi a musím říct, že fakt dobrý. Skoro všechno co člověk potřebuje ke spokojenosti to mělo, sedačky s lámáním masáží chlazením, DSP audio, keyless... Jen hydrokurf tam trochu chyběl. Kdyby v té době sháněl e66 (rokově by tomu odpovídal facelift) určitě by to stálo tehdy o třeba 70 tisíc víc.

Pryč teď od chválení koncernu. Teď o víkendu se koná BMW Classic, vezmu projet E38, takže kdyby někdo váhal co s víkendem, připojte se.

http://www.bigbmw.cz/statistiky/
BMW E38 750iA Individual

BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 4307
Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Kdo je pro sraz v roce 2019?

Příspěvek od P3RF3KT »

Co se to tady kurva řeší :-D dostanete všichni BAN za tuhle diskuzi.
Ja měl zprva 3.2 benzin, kde odešlo tesneni pod hlavou. Misto opravy jsem zvolil koupi dalsiho ale 4.2 V8 Long verzi. Toho prvniho jsem si nejprve nechal jako zdroj dílů pro sebe, ale když jsem po roce nepotřeboval ani šroubek z něj, tak jsem ho za 30tis. Prodal na vrakáč.
Na tu 4.2ku nedam nikdy dopustit, stejne tak jako na Phaetona celeho. Lepsi auto, hlavně funkčnější auto jsem nepoznal. Bavime se o autech kolem roku 2006 co byl muj VW.
Rozvod ano řemenem, kde interval rozvodů dle VW byl 240tis. Km já jsem je jen tak ze sem si řikal že je asi čas, je ve 320 vymenil. Cela sada o INNA vyšla na katastrofalnich 3700kč a práce která trvala přesně 3 hodiny vyšla na další 3tis. Kč. Absolutni banalita, vymena zepředu, jen vyhnout chladič, sundat prsa, vyhodit řemen, jeden napinak, jedna kladka, vratit chladiče na pozici a hotovo.
K tomu autu sem se nechoval jak dobytek, ale prostě ho řádně používal. Vozil v něm velkýho psa, natahal s nim nesmysl aut, díky váze 2500kg na tažnym, o které si třeba e65 může nechat jen zdát a prostě celkově s nim hodně jezdil. 70tis. Km ročně. A to auto mě nikdy nikde nenechalo a nikdy po mě nic nechtělo. Udělal jsem za celou dobu pouze zadni ložiska ktera jsem odtahal, 1xbrzdy a 1xsvičky. Všechna ramena, měchy, kompresory, všechno tam je puvodni, nikdo to nikdy nedělal a furt to funguje s momentálními 400tis. Km. Všechna elektronika taktéž. Fungujou vsechny repraky, dvd monitory, stahovačky, atd. atd. Kdybych díky psovi a díky práci nepotřeboval jinej typ auta, koupil bych si ho do třetice. Mě se naskytla Q7 z roku 07 se 43tis. Km a tažnym na 3.2t, díky tomu byl VW odsunut do důchodu, chvíli s ním jezdila přítelkyně a momentálně ho nahradil Superb II. Phaeton tedy odpočívá a čeká na nového majitele.
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
Uživatelský avatar
volf-m
Příspěvky: 1562
Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
Bydliště: Domažlice

Re: Kdo je pro sraz v roce 2019?

Příspěvek od volf-m »

Ano, Superb v naftičce je další dokonalý vůz, který nemůže chybět v garáži žádného znalce. Tímto zdravím na jižní Moravu místního chovatele 7er jezevčíka.
BMW E38 750iA Individual

BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
Uživatelský avatar
dunnst
Příspěvky: 1311
Registrován: pon úno 15, 2010 2:22 pm
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: Kdo je pro sraz v roce 2019?

Příspěvek od dunnst »

Docela koukám na tu brutálně pozitivní recenzi toho Phaetona. Spíš v dobrém, za prvé je hezké vidět, že VW bylo schopné produkovat limo, co fakt vydrží a taky v rámci možné budoucí koupě, až mě přestane bavit třílitr biturbo :-D
Zajímalo by mě, jak na tom bývají s korozí, což pro mě byl hlavní důvod, proč jsem vzal Volvo. Už jsem měl dost neustálého hledání lidí, co mi budou látat rozpadající se kastli.
EX E32 740i LPG Obrázek EX Honda Legend KA9 LPG Obrázek Volvo S80 T6 LPG Obrázek
Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 4307
Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Kdo je pro sraz v roce 2019?

Příspěvek od P3RF3KT »

Phaeton je zepředu plastovej a zbytek je hlinikovej..
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
Uživatelský avatar
dunnst
Příspěvky: 1311
Registrován: pon úno 15, 2010 2:22 pm
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: Kdo je pro sraz v roce 2019?

Příspěvek od dunnst »

To se mi nějak nezdá, v té recenzi snad zmiňoval, že reznou dveře, jestli si dobře pamatuju. Jinak jsem právě zjistil, že ta kráva váží přes 2,2 tuny! To je fakt docela kotel :-D
EX E32 740i LPG Obrázek EX Honda Legend KA9 LPG Obrázek Volvo S80 T6 LPG Obrázek
Uživatelský avatar
Raisidlo77
Příspěvky: 1668
Registrován: pon črc 25, 2011 8:52 am
Bydliště: Lovčičky

Re: Kdo je pro sraz v roce 2019?

Příspěvek od Raisidlo77 »

Phaetona jsem neměl rád - protože Passat v době "B5,5" (B5 face) byl takový blbečkovský auto a Phaeton byl přece ještě o příčku výše ... ale dnes už dávno vím, že jsem mu tehdy opravdu křivdil. Když pominu to, že pruměrnej blbeček z Passatu na Phaetona neměl :lol:, tak je to hlavně o zpracování.

Phaeton měl ještě větší možnosti výbavy než soukmenovec A8, což se obecně moc neví. Navíc se dal koupit za zajímavější peníze než A8.
Dokonce srovnání těchto auto hovoří pro Phaeton, protože ten byl montován ručně a s velikou precizností, jaké se nedbalo ani u Audi - srovnatelný Phaeton má o 30% více dílů než A8 ! Je to dáno detaily, jako napřiklad to že u Audi je palubovka přichycena šroubky, zatímco Phaetonu je šroubek, plechová podložka, FILCOVÁ nalepovací podložka (proti vrzání interieru) a až potom palubovka.
Z obecných věcí musím vypíchnout třeba rozvody motoru V8 4.2MPi - které jsou řešeny řemenem zepředu a je to otázka cca 4tis kč v materiálu, narozdíl od nesmyslnych Vanosů a valvetroniců s řetězem. Se vzduchovými podvozky nejsou žádné problém a když, za 3tis koupíte v druhošce nový měch a jedete zase dál.
U naftiček (pominu-li nesmysl V10) jsou 3.0TDi pověstným etalonem kvality - nevím proč jsou dodnes báje a pověsti o 1.9TDi tak úspěšné, když na nich nejeden podnikatel vybudoval autodíly :D, ale 3.0TDI "B a C" generace jsou skutečně bezproblémové motory, pokud se v nich nehrabal idiot. Turbo od novoty zvladne 350tkm s přehledem, jedina nevyhoda naft jsou rozvody 4x řetězem zezadu motoru, ale ty se dřiv jak za 300-350tm neozvou a na dalších 100-200tkm často pomuže jen vyměna napinaku na hlavě motoru. Jediný co ten motor fakt popraví nebo proč se kurví, jsou ruce českých mechaniků a nekvalitní opravy. Samozřejmě i nekvalitní díly, ale při cenách origo dílů v koncernu nechápu proč někdo má tendenci montovat sračky. Já jsem loni taky koupil Q7 s tímto motorem a můžu říct, že si ohledně dílů chrochtám - jdete do Audi a koupíte originál za 1500 vodní pumpu, za 900 termostat, za 1200 hadici k turbu, za 3000 cooler, za 100 kdejaky tlačitko z interieru ktery někdo osahal ... prostě cokoliv si vymyslíte, stojí oproti BMW uplnej smích.

Takže podtrženo shrnuto - VW v tomhle začalo hoodně šlapat na paty Audi. Není přece možné, aby premiovce bral vítr z plachet "Lidovývůz", takže se postupně začala měnit cenova politika Phaetonu směrem k prospěchu A8 ... až se nakonec rozhodlo, že Phaeton končí úplně a Lidovývůz takové premiovky dělat nebude. To jsou ty pravé, byť neoficiální důvody, proč Phaeton skončil a nemá nástupce.


Miláně, i já Tě zdravím a přeji ať užíváš našeho bývalého Supa ve zdraví :). My už vzpomínáme jen z fotek kde je v pozadí :lol:
received_1682680635086123.jpg
"Zatím prodáváme auta a ne hodnoty Cx.." šéf BMW Kuenheim při představení E38
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10062
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10161
exBMW E38 750iA
exBMW E38 740iA
pavel.rossi
Příspěvky: 1117
Registrován: pát lis 30, 2012 10:28 am
Bydliště: Pardubice

Re: Kdo je pro sraz v roce 2019?

Příspěvek od pavel.rossi »

To jsou zajímavé informace o Phaetonu :shock: .
vládní e32 735iL
ex BMW 740i e38,m60b40
ex BMW 523i e39
ex BMW 730D e38
ex BMW 525i e34
Uživatelský avatar
Filozof
Příspěvky: 2220
Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
Bydliště: Vyškov

Re: Kdo je pro sraz v roce 2019?

Příspěvek od Filozof »

jenom bych upřesnil že Phaeton sice skončil ale nástupce má .... Phideon hlavně pro Čínský trh.

https://www.autoforum.cz/predstaveni/vw ... -v-zeneve/

https://www.youtube.com/watch?v=8RPUpjGsDOA
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
volf-m
Příspěvky: 1562
Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
Bydliště: Domažlice

Re: Kdo je pro sraz v roce 2019?

Příspěvek od volf-m »

Dobře, ale do Číny si pro auto asi nepojedeš, na jiných planetách mají taky možná lepší auta, ale k čemu to je, když není jak je sem dostat.
BMW E38 750iA Individual

BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
Odpovědět