Fridén E65 750I

zde se můžete vy a vaše auto představit
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
andersfriden
Příspěvky: 72
Registrován: sob led 02, 2016 1:06 pm
Bydliště: Liberec

Fridén E65 750I

Příspěvek od andersfriden »

Ták jsem se po dloooouhém rozmýšlení, zdali založit vlastní topic pro bochníka, rozhodl že ho udělám. Takže od začátku, mnozí z vás to vědí, auto vlastním od roku 2018, pochází ten střep z rakouska, měli ho dva majitelé (otec se synem). K autu se váže takový "temný" příběh", když jsme ho jeli kupovat tak nám prodejce zdělil, že na auto byla složena záloha. Pán tam složil nějakých v přepočtu na naše 50 tisíc korun, aby mu ho někde nevyfoukl, že odletí do zahraničí a hned jak se vrátí tak si vůz převezme. Prodejce auto stáhl z prodeje a čekal tedy na pána. když už to bylo více jak 4 měsíce tak se ho pokoušeli kontaktovat jak telefonicky tak i písemně, však bez uspěchu a dokonce po nějaký době jeho telefonní číslo přestalo existovat? Pán zkrátka a jednoduše zmizel. Tak ho nabídli znovu k prodeji a to už jsem tam šel oxidovat já. Díky tomuto příběhu nám dali hezkou slevu.

Teď tedy k autu, je to E65 750i což nijak extra představovat nemusím. koupil jsem ho s nájezdem lehce po 200 000km. Výbava mého bochníku je hodně chabá, ale na daily auto velice dostačující. Má Dynamic xenon s naklápěním a automatické dálky, má komforty s výhřevem, LOGIC7, EDC s DD, hydrodekl, 3 ramínko volant atd... prostě jak tomu říkám já "nutný základ". Moje auto postrádá pro mnohé z vás asi taky základní funkci a tím je softclose a comfort access, ale díky tomu, že s autem jezdím pouze já a je to dělník, vezmu si za kolik jsem jí koupil, tak jí to odpustím :). Po koupi sem najezdil asi cca 10 tisíc km a z auta se stala ekologická katastrofa, všem dobře známý držák alternátoru. Tuto věc jsem opravil za pár korun a pár hodin práce. Od této doby ale obluda už dělala jen radost a po 3 necelé roky po mě nic nechtěla krom občasnýho dolití oleje. Preventivně jsem udělal přední i zadní nápravu, vše Lemko, z auta jsem vytahoval vše original a k mému údivu to ještě nebylo za zenitem. Minulý rok jsem nechal u Falcona zrepasovat LOGIC, koupil jsem nové vzpěry na kufr a stále nic po mě nechtěla. No a letos kdy je stále doba covidová a já tolik nemusím pracovně či soukromě jezdit, jsem se rozhodl, že motor přetěsním, takže aktualně mám 7er rozhozenou, už dorazilo vše z dílů tak už jen bude radost to vše poskládát. Při rozhození motoru jsem zjistil, že už mam rozpadlou jednu vodící lištu na rozvodech, ale po sundání hlav jsem čekal že to bude bída, ale i přes ty ony gugera to zas tak hrozný nebylo, některé válce neměli skoro žádný karbon, ale jinak jo, Gufera byl plast kterej vypadl skoro sám :D, no dál poreferuji až to složím a hrknu
Zde pár foteček :)
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
JOOO a když už to bylo venku, nechal jsem udělat nový hřeben řízení!!!
Obrázek
Obrázek
BMW 740i e38 manual
BMW E65 750I
BMW E36 COMP 1.6
Uživatelský avatar
fishmaker
Příspěvky: 2038
Registrován: čtv srp 21, 2008 7:54 am
Bydliště: kousek na sever od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Re: Fridén E65 750I

Příspěvek od fishmaker »

Krásná dílna... Pěkný auto... Držím palce ať to po složení jede jak novy ;)
First EX: BMW e38 740i 6/1995 Obrázek
Second Car : BMW e66 745Li 2/2002 + LPG Obrázek
Third EX : BMW f01 740i 3/2009 Obrázek
zzeli
Příspěvky: 1511
Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm

Re: Fridén E65 750I

Příspěvek od zzeli »

Me se libi, jak vlastnici bochniku si uz radeji od zacatku priznaji, ze to je strep a pak se nechaji uz jen pozitivne prekvapit a nebo zustanou u toho strepu :D K absenci softclose mam stejne rozporuplne pocity jako ke comfort access a adaptivnimu tempomatu. Ale protoze vetsina majitelu a potencialnich kupcu by se urazila, kdyby museli jen pohlednout na auto bez SC, tak se zdrzim dalsich komentaru, zvlast kdyz jsem na navsteve v cizim vlakne. Mit takovou dilnu je idealni, to se pak takovahle auta provozuji mnohem lepe a veseleji. Gratuluji k peknemu kusu a at slouzi.
Proc sly dolu i hlavy? To jen pro jistotu, kdyz uz se to dela, nebo kvuli tomu oleji? Rizeni je origo, repas nebo druhoska? Foto interieru by nebylo? Nebo je to klasicky vnitrek? Plyn bude? :D
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
Uživatelský avatar
volf-m
Příspěvky: 1515
Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
Bydliště: Domažlice

Re: Fridén E65 750I

Příspěvek od volf-m »

:D Tady někdo neví co s penězma, jako kdyby ses s E38 nepoučil.
BMW E38 750iA Individual
Mini Cooper S Cabrio (R57)
Blackie
Příspěvky: 13
Registrován: úte bře 18, 2014 8:49 pm

Re: Fridén E65 750I

Příspěvek od Blackie »

Hezký :D Akce motor je zajímavá,máš to někde v Lbc že bych se stavil konečně na kafe? :D A doporučuju se trochu pověnovat převodovce když ses do toho takhle obul ;)
martin 440
Příspěvky: 12
Registrován: ned bře 21, 2021 6:32 pm
Bydliště: plzen

Re: Fridén E65 750I

Příspěvek od martin 440 »

krása ..víc foto by bylo super ...dal ses do toho po hlavě
Odpovědět