Fugo a BMW 750iAL BiTurbo
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- calif
- Příspěvky: 1017
- Registrován: pon čer 23, 2014 2:21 pm
- Bydliště: Pacov u Pelhřimova
Re: Fugo a BMW 750iAL BiTurbo
No nevim...za mě teda zrůdnost....je to dlouhá doba, ale když potkám podobně vyšperkovaný bmw tak je mi ho spíš líto....nic osobního v tom nehledejte.
E36 325i ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex
- Fugo
- Příspěvky: 294
- Registrován: pon úno 18, 2008 6:59 am
- Bydliště: Jablonec n.N.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fugo a BMW 750iAL BiTurbo
nevím... kdo bude mít zájem tomu pošlu kontakt viewtopic.php?f=17&t=6504
Kawasaki ZX-10R masakr!!!
>>>Pneuservis,Klimatizace<<<
>>>Pneuservis,Klimatizace<<<
- Fugo
- Příspěvky: 294
- Registrován: pon úno 18, 2008 6:59 am
- Bydliště: Jablonec n.N.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fugo a BMW 750iAL BiTurbo
uznávám, dnes už bych to řešil jinakcalif píše:No nevim...za mě teda zrůdnost....je to dlouhá doba, ale když potkám podobně vyšperkovaný bmw tak je mi ho spíš líto....nic osobního v tom nehledejte.
Kawasaki ZX-10R masakr!!!
>>>Pneuservis,Klimatizace<<<
>>>Pneuservis,Klimatizace<<<
- Filozof
- Příspěvky: 2220
- Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
- Bydliště: Vyškov
Re: Fugo a BMW 750iAL BiTurbo
Nikde jsem nedohledal přibližný vykon a kroutak této strojovny. Bylo to někde měřený? Případně srovnáváný s jiným autem ?
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba
- Fugo
- Příspěvky: 294
- Registrován: pon úno 18, 2008 6:59 am
- Bydliště: Jablonec n.N.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fugo a BMW 750iAL BiTurbo
No já o tom psal spíš na 7er.com,to ještě tohle forum nebylo a tady jsem udělal jen takovej výtah, v podstatě to bylo stavěný podle stavby z usa kde dával dvě turba do 850csi a měl výkon 444PS a jestli si dobře pamatuju tak krouták byl 900Nm při plnícím tlaku 0,3bar, já plnil o trošku víc... ale to moje se nebrzdilo.
Kawasaki ZX-10R masakr!!!
>>>Pneuservis,Klimatizace<<<
>>>Pneuservis,Klimatizace<<<