Raisidlo77 - L7 & L7

zde se můžete vy a vaše auto představit
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
pavel.rossi
Příspěvky: 1117
Registrován: pát lis 30, 2012 10:28 am
Bydliště: Pardubice

Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA

Příspěvek od pavel.rossi »

Si děláš sbírku L7 ? Pěkný kousek ;)
vládní e32 735iL
ex BMW 740i e38,m60b40
ex BMW 523i e39
ex BMW 730D e38
ex BMW 525i e34
zzeli
Příspěvky: 1553
Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm

Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA

Příspěvek od zzeli »

Kdepak L7, ale L7 s takovym rodokmenem, to uz je neco :) Krasna zaliba a krasnej kousek auta ;)
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
Uživatelský avatar
Huff
Příspěvky: 846
Registrován: stř črc 03, 2013 6:58 am

Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA

Příspěvek od Huff »

volf-m píše: sob zář 07, 2019 5:43 am Chlapci, každej tady mluví o přepážce...
Ale vůbec ne. Raisidlo opakovaně ukazuje, že se dá meta posouvat i tam, kde by člověk řekl, že už slunce nesvítí. Logicky tedy očekávám, že to není konečná. A je jedno jestli příště přijde s přepážkou jen proto, že ji zkrátka ještě nemá nebo ji vlastnil někdo, kdo měl zlaté zuby, nebo to bude panzer, Z8, M1 atp... Za mě je frajer a přeji mu hodně radosti z nové hračky.
BMW E32 730ia V8
Honza164
Příspěvky: 439
Registrován: stř črc 27, 2016 10:07 am
Bydliště: Brno

Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA

Příspěvek od Honza164 »

Gratulace ke koupi takového auta. To je prostě paráda. Já k tomu vlastně ani nemám co říct. :) Snad jen, že bych to chtěl vidět naživo.
BMW e32 740iA (1995) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
Uživatelský avatar
Raisidlo77
Příspěvky: 1668
Registrován: pon črc 25, 2011 8:52 am
Bydliště: Lovčičky

Re: Raisidlo77 - L7 & L7

Příspěvek od Raisidlo77 »

Předně díky všem za pochvalu, to rozhodně potěší a je to takový motor v pokračování. Vyšetřil jsem trošku času, tak se pokusím odpovědět i shrnout jak to vlastně bylo, je a nejspíš bude. Odpověď na to zda bude přepážka, jestli by další mohla být Panzer, Z8 apod ... i na to co mě vedlo k další L7, je vlastně jen jedna - nebude. Proč ?

Autíčkařím s E38 nějakou řádku let a nikdy mě nepřestala bavit, i když jsou chvíle kdy není čas. V posledních 2 letech jsem objel i nějaký ten Panzer a Alpinu, pojezdil jsem 8er jako alternativu k 7er ... trošku jsem hledal kam to své autíčkaření nasměřuji konkrétně. Kouzlu L7 jsem ale podlehl docela. Třeba už jen proto, že to nemůže být vystavená seriovka ze salonu ale vždy individuálně objednaný vůz, a proto má každá svůj příběh - i právě tím mě baví. Nemyslím moje, myslím L7 obecně. Nejsem také uplně příznivce faceliftu (upřímně - mě osobně se nelíbí), tím se to také zužuje ... takže z toho loni vzešlo takové ujasnění, čemu se hodlám vážně a seriozně věnovat - pouze E38, pouze L7, pouze předFace. To je i odpověď proč nebude přepážka - ta je totiž doménou pouze Faceliftu, v předFace neexistuje.

Dnes už mě tedy zajímá jen 462 vyrobených aut (z toho 33 RHD) a vše co s nimi souvisí. Snažím se shromažďovat L7 literaturu z celého světa, jakmile bude čas nascanuji již nasbírané letáky a prospekty. Podařilo se sehnat dokonce i originální návody k zadnímu tunelu nebo VHS přehrávači či obrazovce LENCO. Z čeho mám ale velkou radost, jsou nedávno sehnané originální školící dokumenty z Dingolfingu, které byly čistě interní a sloužili k seznámení mechaniků s "novým modelem" (pojednává to čistě o rozdílech 750iL / iXL). Snažím se také sbírat jakékoliv info o dochovaných kusech ... před časem jsem založil "L7 Group" - skupinu, do které pečlivě vyhledávám majitele L7 a sdružuji je tak po celém světě. Jde to pomalu, je to časově náročné, ale už je nás 10 po celém světě :). Cílem je nejen nás sdružit, ale právě vytvořit jakýsi registr ne/dochovaných L7, jejich zajímavostí a příbehů - nejen za tímto účel jsem v kontaku také s Valterem Cidem (majitel a správce E38 registry), se kterým je mimochodem radost spolupracovat. Až budu mít nějaké zveřejnitelné výsledky ke zpracování, dohodli jsme se právě s Valterem na takový "L7 registry" na jeho stránkách.

Takže nespím jak by se mohlo zdát, jen své počínání nějak nezveřejuji :).
A co by to teda mohlo být příště ? Víc než přepážka by pro mě bylo něco co nemám - třeba jedna RHD z těch 33ks. Kdybych si mohl jooo vymýšlet, tak elegantně bílá, ale určitě ne nějaká barva (interier/exteriér) kterou už mám. A tunel je podmínkou - L7 bez tunelu je jak ženská bez prdele :D. A teď už pár fotek ...

Vzhledem k tomu, že celá cesta pro další L7 proběhla pár dní před svatbou, už jsem nechtěl pokoušet doma taháním aut na svatbu. Kamarád a svědek v jedné osobě mi na to řekl, že "když už máš 2 auta k hovnu, tak je vem aspoň na tu svatbu" :lol: - to má hloubku, tím mě den před svatbou přesvědčil, takže jsme to sjeli dotankovat ...
Pumpa1.jpg
Pumpa2.jpg
... a druhý den, ještě bez CZ TP jsem si s tím odjezdil vlastní malinkou svatbu :)
Svatba1.jpg
Svatba2.jpg
Svatba3.jpg
V následujících dnech se podařilo konečně dokončit "celoevropské kolečko" přihlašování auta z prdele, takže jsem byl o dost klidnější když už mi auto říká i papírově "pane". Na STK naprosto v pohodě, konečně jsem si to i já mohl prolézt celé zespoda a byl jsem uspokojen stavem, který jistě podpořil o i to že auto je kompletně (rozuměj až moc a uplně všude :) ) vyvoskované. Horší to bylo s emisema - hodnoty OK, ale změřit volnoběh tím bazmekem na rezonanci motoru volnoběh, byl neřešitelný úkol. Musím sám uznat, že tahle M73 běží skutečně nejukázkověji ze všech co jsem jezdil, ačkoliv byly všechny v naprostém pořádku.
Emise1.jpg
STK3.jpg
73422530_916930382024276_2660890818654502912_n.jpg
"Zatím prodáváme auta a ne hodnoty Cx.." šéf BMW Kuenheim při představení E38
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10062
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10161
exBMW E38 750iA
exBMW E38 740iA
Uživatelský avatar
Raisidlo77
Příspěvky: 1668
Registrován: pon črc 25, 2011 8:52 am
Bydliště: Lovčičky

Re: Raisidlo77 - L7 & L7

Příspěvek od Raisidlo77 »

Takže aktuálně takhle - oficiálně český vůz :).
Schwarz1.jpg
Schwarz2.jpg
Schwarz3.jpg
Schwarz4.jpg
Schwarz5.jpg
Schwarz6.jpg
Schwarz7.jpg
Letos už to nevidím s pracema nějak slavně, tlačí mě jiné věci takže snad stihnu nějaké lepší umytí obou aut a pak už jen budu shromažďovat přes zimu další krámy, abych se do toho mohl na jaře pustit. Je to E38 - takže práce na na ní rozhodně je, jako třeba sežrané torpedo stářím apod., ale to jsou pořád víc radosti než starosti :).

Jo a přece jen jedna story ... na STK se tradičně seběhli technici na omrknutí. Bohužel při nakukování dovnitř se podařilo jednomu zapřít rukou o sedák, takže z STK jsem odjel se svítícím bagem z důvodu "prokleknuté" dečky. To je tak když přijedeš na STK s autem zdravějším, než na konci vyleze z linky :D :(
"Zatím prodáváme auta a ne hodnoty Cx.." šéf BMW Kuenheim při představení E38
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10062
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10161
exBMW E38 750iA
exBMW E38 740iA
Uživatelský avatar
Filozof
Příspěvky: 2220
Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
Bydliště: Vyškov

Re: Raisidlo77 - L7 & L7

Příspěvek od Filozof »

Nádhera jak už jsem ti psal.

Ta prokleknutá dečka to bych se hodně naštval a snad se snimi i dohadoval at to zaplatí....to by mě štvalo. Ale co se dá dělat. Člověk aby kolem aut chodil v bílých rukavičkách a ničeho se nedotýkal. Jsou to fakt kousky někam za výkladní skříň a vyvézt párkrát do roka jen na projíždku či sraz veteránů či BMW 7er.

Ten červený interiér s kombinací svatební fotky je fakt COOL. ;) :)
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
kubbacher
Příspěvky: 63
Registrován: ned bře 20, 2016 7:06 pm
Bydliště: Hlučín

Re: Raisidlo77 - L7 & L7

Příspěvek od kubbacher »

Ta historie tohoto auta má potenciál, jsem zvědav co se ještě dozvíme. Z těch fotek to vypadá na velice zachovalý interiér, vzhledem k určení auta to mělo asi ryze královský servis. Každopádně je asi velký úspěch a štěstí se k něčemu takovému dostat.
Tahle dvojce je pecka...
E32 - 750iL - díky Clausi Luthe
Odpovědět