Raisidlo77 - L7 & L7

zde se můžete vy a vaše auto představit
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Huff
Příspěvky: 846
Registrován: stř črc 03, 2013 6:58 am

Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA

Příspěvek od Huff »

Souhlasím s Califem. Stříbrná světla schovat, neprodávat. Stožárky bych nemontoval. Podznačník tě taky svrběl a nakonec jsi toho litoval. Kup si je, ať máš poloviční radost, ale jinak bych si sedl na ruce a nechal vychladnout hlavu. Kompromis by bylo nechat dokonale nalakovat druhé blatníky, opatrně je vyměnit a originály schovat, ale jestli jsou tam zalakované šrouby, tak bych do toho taky nešel.

Neodpověděl jsi mi, jestli není vzadu toho místa tolik, že je to až nepříjemné (prázdné) a nepraktické v tom, že stolky a zrcátka jsou daleko.

Pořádáš někdy den otevřených dveří pro veřejnost?
BMW E32 730ia V8
Honza164
Příspěvky: 439
Registrován: stř črc 27, 2016 10:07 am
Bydliště: Brno

Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA

Příspěvek od Honza164 »

Pokud to auto máš jako investici, tak bych ho určitě nechal tak, jak je. Resp. aby odpovídalo výpisu VIN. Jestli si ho chceš nechat navždy, tak si nějaké úpravy můžeš dovolit. Tady bych se nejvíc přikláněl k tomu displeji 16:9. Naopak s držákama na vlaječky bych nešachoval určitě.
BMW e32 740iA (1995) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
Uživatelský avatar
Alois
Příspěvky: 474
Registrován: ned kvě 16, 2010 12:49 pm

Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA

Příspěvek od Alois »

Všechno špatně...

Na to auto bych nešahal. Ani vlaječkové dřevo, které je super, ale ne do L7. Naopak tam myslím byly nějaké modré žárovičky, že? Ty bych dal zpět žluté. Cokoliv, úplně cokoliv co tam nepatří to auto degraduje. Tunit obyč e38, ok. Ale tohle nebylo úplně zadarmo a nechal bych to v originále, 16:9 nemusím, ten její rastr je těžce zastaralý a doba kdy byl někdo unešený z "velkého" displeje je tak 10 let pryč.Nehledě na to, že to v předFc vypadá komicky, prostě to tam nepatří.. 4:3 má jednak dřevo, odjakživa ji mám radši a díky toho že je malá, nevypadá displej tak předpotopně.
Blatníky, tak na ty bych vůbec nesahal. Několik aut už jsem nekoupil, protože mělo měněné blatníky, na šroubech to půjde poznat. U e30 cabrio jsem měl obrovskou radost že byly původní a měly ten tmel ve spoji u okna. Stříbrné vnitřky světel ani já moc nemusím, ale myslím že jsem viděl na L7 i klasické, takže maximálně to bych bral, vyměnit a časem třeba zase vrátit. Na takové auto bych koupil i pneu, co se na to dávalo z fabriky.

To auto se ti "musí" líbit jako celek i s tím co je škaredé :)

Ber to jen jako názor, jednou mi za to poděkuješ :) a dojdeš k tomu sám, vzhledem k tomu jaké auta máš.
Alpina B6 e63 4.4 Alpina Blue, M3 e46 manual Phoenixgelb/Kiwi, 840i Grancoupe Individual Dravit grey, Z3 Coupe 2.8 M52TU cosmosschwarz manual… a pár dalších non BMW
pavel.rossi
Příspěvky: 1117
Registrován: pát lis 30, 2012 10:28 am
Bydliště: Pardubice

Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA

Příspěvek od pavel.rossi »

Naprosto souhlasím. Velkou navi určitě ne a vlajky v žádném případě!! Buď rád za ten raritní stožárek. I když není tak hezky,tak tam prostě byl, je a měl by tam zůstat. Dělat díry do blatníku,nebo je dokonce prohazovat mě v tomto případě přijde jako zbytečné a NEVRATNÉ ničení originálu. :(
vládní e32 735iL
ex BMW 740i e38,m60b40
ex BMW 523i e39
ex BMW 730D e38
ex BMW 525i e34
kitrop
Příspěvky: 287
Registrován: stř říj 13, 2010 8:41 pm
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA

Příspěvek od kitrop »

Ja bych sel smerem “plne vybavy” a dodelavek ORIGO doplnku a raritnich veci- jiz zminene vlajeckove drevo atd.
Ten “hromosvod” na predku bych nechal. Me se docela libi.
Jibe je to u “tve” me sedmpade kde to uz ˇuze uhrat jen stav “ prave vyjelo z linky” takze vse puvodni.
BMW 730d E38 fl N46530
Uživatelský avatar
Huff
Příspěvky: 846
Registrován: stř črc 03, 2013 6:58 am

Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA

Příspěvek od Huff »

Jen bych všem gentlemanům připomněl, že jsem byl proti vlajkám a výměnu blatníků jsem navrhoval jen za předpokladu, že to by nikdo zpětně nepoznal. Což předpokládá, že by se v tom už někdo v minulosti vrtal nebo by byl Raisidlo výjimečně šikovný a měl štěstí na v tomto směru vstřícný způsob uchycení (nemám E38, nevím jak to má vyřešené).

V jedné větě, buď rád za to, co máš.
BMW E32 730ia V8
Uživatelský avatar
Raisidlo77
Příspěvky: 1668
Registrován: pon črc 25, 2011 8:52 am
Bydliště: Lovčičky

Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA

Příspěvek od Raisidlo77 »

Ojojoj, to je vlna kritiky :?, alespoň jsme po dlouhé době zase rozvířili dění na foru :) ... no předně musím zmínit, že auto nehodlám bastlit ničím nepůvodním či nevratným. Rozhodně z toho nikdy neudělám facelift, nedám ani bílé blinkry, ani FL světla dozadu, ani nějaké novodobé multimediální elektro (to naopak musím odbastlit).

Veterány dělám 15let, a právě jen díky nim jsem si tu L7 vůbec mohl koupit. A veterány myslím opravdu od předválečných po minimálně 40let staré stroje, nikoliv youngtimery nebo masově vyráběné stroje. Díky tomu jsem si moc dobře vědom vlivu zásahů do původnosti na hodnotu stroje, ale taky rozdílem ve vratném a nevratném zásahu - a i vratný lze dělit na potencionálně zvyšující hodnotu nebo potencionálně snižující hodnotu vozu.
Zmínil jsem sice nedávno slovo investice, ale ve smyslu uložení těch peněz proti jejich utracení. Auto jsem nekoupil s tím že ho někdy prodám abych vydělal, ale rád bych ho třeba jednou předal svým dětem. Proto si jej chci také trochu užít, občas ojezdit (čímž snižuji hodnotu asi nejvíc) a pro svoji vlastní radost dodělat věci které tam mohly být, ale z vůle prvního majitele tam prostě nejsou.

Určitě se chci vyvarovat nevratných zásahů - proto sice dávno vím že se slzou oželím kupř. vlajky (po kterých toužím od své první E38), ale i přes to mne zajímá Váš názor na ně. Už mi to totiž vymlouval soukromě Vojta, dále chlapi v Renocaru když jsem to byl nacenit ... a já prostě to "NE" potřebuju ještě slyšet ze všech stran. Zkrátka jsem si to vnitřně ještě neodepřel na plných 100% tak, aby mi to nebylo líto :).
Co se světel týče, tam je to čistě o vkusu. I některé nejhezčí E38ky zde na foru měly původně stříbrné vnitřky světel, jen se to o některých neví :). Na mě to stříbrné působí lacině :(.

A pak jsou věci které jsou vratné, nepohoršující a mohou potencionálně zvýšit hodnotu vozu, v nejhorším leda snížit hodnotu o sama sebe. Kupř. za E38 s dodělanou lednicí Vám nikdo nezaplatí méně než za E38 bez lednice, protože je dodělaná - může Vám ale nabídnout to stejné co za auto bez ní, právě proto že je dodělaná. Do této "skupiny" spadá např. vlaječkové dřevo (běžně v L7, no já bohužel nemám), chybějící telefon (což mě u L7 sere už jen z principu), fax za sedačku spolujezdce a par dalších "blbin".
No a k té navi, určitě dám 4:3 a to kvůli dřevu. Už jsem za nemalé peníze nakoupil nový panel, mechaniku kazety atd. abych měl opravdu 100% funkční a hlavně neosahaný monitor. Myšlenka 16:9 vznikla jen na popud jednoho zdějíšho člena se správným odůvodněním "je to přece originální retrofit", což je skutečně obhajující fakt. Stejně jako Vojta před lety, bych se ale přes ten kus černého plastu za chvíli nepřenesl. Chybí už jen sehnat nussbaum rámeček opravdu fakt ve 100% top stavu ...
Naposledy upravil(a) Raisidlo77 dne sob úno 03, 2018 11:17 am, celkem upraveno 2 x.
"Zatím prodáváme auta a ne hodnoty Cx.." šéf BMW Kuenheim při představení E38
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10062
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10161
exBMW E38 750iA
exBMW E38 740iA
Uživatelský avatar
Raisidlo77
Příspěvky: 1668
Registrován: pon črc 25, 2011 8:52 am
Bydliště: Lovčičky

Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA

Příspěvek od Raisidlo77 »

Huff > Omlouvám se, zapomněl jsem. S tím místem vzadu jsem to čekal jak říkáš, ale nekoná se to. Ten tunel působí (a i je) dost masivní, takže můj první pocit z L7 vzadu vlastně ani nebyl tak "překvapující", jako můj první pocit vzadu v longu - z toho jsem byl tehdy skutečně PAF :D. Bez tunelu by to asi bylo jak říkáš, nicméně stávající řešení mi příjde vzhledem k možnostem interieru dosti prostorově vyvážené.
1968701899811501.jpeg
Calif > Není co závidět. Já se zbavil podstatně raritnějších věcí kvůli koupi L7, ale zase to bylo už něco, s čím se ani neprojedeš ze strachu o poškození a nemožnosti sehnání jakéhokoliv dílu. Vynutily si to ale životní okolnosti a tohle řešení beru jako "civilnější verzi" mého postižení :lol:

Alois > Kupř. vlaječkové dřevo nelze dle vin dohledat. Prostě tam buď je nebo není. Dokonce dle origo katalogu z 1999 to je standardní dřevo pro 750i/il/ixl - ale tomu mco nevěřím.
Kdybych já si na auto tyhle věci dodělal a až pak ho zde představil, nikdo to nezjistí. Napadlo mne to i se světly a vlajkama, ale nebudu tu přeci obelhávat sám sebe ...
Ohledně žárovek máš pravdu - v parkovačkách ledky už jsem vyhodil (STK). V mlhovkách a xenonech je "něco" svítící bíle až modře, to půjde rozhodně bez debat do originálu v dalším kole :).

A ten stožárek zůstane. Nijak uchvácený z něho nejsem, ale je zde vcelku raritní a efektně podsvícený. Bohužel z vnitřní strany se ztratil znáček BMW, takže budu shánět náhradu :?
"Zatím prodáváme auta a ne hodnoty Cx.." šéf BMW Kuenheim při představení E38
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10062
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10161
exBMW E38 750iA
exBMW E38 740iA
Uživatelský avatar
fredy
Příspěvky: 1626
Registrován: ned pro 14, 2008 5:54 pm
Bydliště: Severní Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA

Příspěvek od fredy »

Já teda nevím jestli do toho mužu ještě jako skoro nemajitel sedmy kecat, ale za mě rozhodně vnitřky světel černé /stříbrné vyhodit, když jsem je chtěl prodat já, tak je ani nikdo nechtěl/, dělal jsem s nima tuší nějaké pokusy ktré nedopadly dobře a letělo to do plastu :) Navigaci bych nechal 4:3 je to k tomu autu takové dobové, prostě retro. Ta 16:9 je sice hezčí, ale jak jsi sám napsal moderna. Vlaječkový dřevo bych určitě dal a co se týče vlaječek asi bych nechal jen ty raritní stožárky v nárazníku. Vypadá to náhodou dobře. Jinak nechal bych to na tebe, ale pokud tam dáš vše origo a jen to co tam patří, tak to dle mě žádný bast není a hodnotu auto to nesníží, právě naopak ..... Chtěl bych se zeptat. L7 jsem naživo nikdy neviděl, ty zadní dveře jsou stejné jako má klasický long a je širší jen C sloupek ? Jinak hodně radosti z auta, je to bomba.
ex. E38 740i, 1994, manuál, lpg
...
E38 750iL, 1994 - prodej nd....
zzeli
Příspěvky: 1553
Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm

Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA

Příspěvek od zzeli »

Vzhledem k tomu, ze auto uz bylo bastlene a bude se odbastlovavat, tak to znamena, ze neni bez zasahu. To znamena, ze jestli se po odbastleni dodelaji dalsi veci, ktere jsou origo, tak to podle me nebude nicemu vadit. Pokud si puvodni veci (napr. stribrny svetla) nechas (stejne nepujdou prodat :) ), tak v tom nevidim problem. Pripadny zajemce nebo dedic si bude pak moci vybrat, jestli tam vrati puvodni nebo necha aktualni stav. S vlajkama bych asi prvne prohlidnul blatniky, vcetne koroze te casti, ktera se sroubuje zespoda. A pokud se tam neco najde, tak bych si uplne v klidu nachystal blatniky s klasickyma vlajkama s tim ze opet zajemce si to bude moci vratit nazpet a ty vlastne taky.
BTW mozna bys mel dat vic fotek, hlavne predek s tema stozarkama a svetlama. Na tech prvnich fotkam, co zde jsou, mi ta kombinace stozarky, stribrny auto a stribrny svetla nepripada tak pohorsujici :)
Na kazdy pad to je rarita, at uz tam bude navi mala ci velka. A dobre, ze se auto obcas projede a nebude trcet nekde pod plachtou a ukaze se svetu a na srazech.
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
Odpovědět