Raisidlo77 - L7 & L7

zde se můžete vy a vaše auto představit
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Uživatelský avatar
calif
Příspěvky: 1017
Registrován: pon čer 23, 2014 2:21 pm
Bydliště: Pacov u Pelhřimova

Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA

Příspěvek od calif »

Fakt to nemá telefon? :shock:
E36 325i ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex
Uživatelský avatar
volf-m
Příspěvky: 1562
Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
Bydliště: Domažlice

Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA

Příspěvek od volf-m »

Nemá, je to socka.
BMW E38 750iA Individual

BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
Uživatelský avatar
Raisidlo77
Příspěvky: 1668
Registrován: pon črc 25, 2011 8:52 am
Bydliště: Lovčičky

Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA

Příspěvek od Raisidlo77 »

Bohužel fakt ne a sere mě to. Všechny ty 3kusy co šly společně do JPN (60,61,62) ten telefon neměly. Vím že to nebude originál, ale až seženu auto se vším co potřebuji (vč. dual telefonu), chci to dodělat. Určitě nebudu ale tunel sundávat víc jak 1x, takže do té doby musím nashromáždit vše co potřebuji.

Kdybych držel hubu a honem dodělal aspon sluchátka před prvníma fotkama, možná by Milan nerejpal :lol: ... btw. jak se Ti jezdí naší bývalou Škodovkou ? :D
"Zatím prodáváme auta a ne hodnoty Cx.." šéf BMW Kuenheim při představení E38
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10062
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10161
exBMW E38 750iA
exBMW E38 740iA
Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 4307
Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA

Příspěvek od P3RF3KT »

škodofka má přední sedačky zalepene semenem, jak v ni neustále blahem onanuje..
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
Uživatelský avatar
volf-m
Příspěvky: 1562
Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
Bydliště: Domažlice

Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA

Příspěvek od volf-m »

Tak kvalitní vozy jako od Raichů v Perfekt Cars nekoupíš ;)
BMW E38 750iA Individual

BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
Uživatelský avatar
Raisidlo77
Příspěvky: 1668
Registrován: pon črc 25, 2011 8:52 am
Bydliště: Lovčičky

Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA

Příspěvek od Raisidlo77 »

Je to tak, nejeden člen 7er.cz jezdí v autě po/ode mě :lol: ... a po vzoru Milana se i já loni poprvé v životě odhodlal přesedlat na koncernovou naftu jako daily :D.

A k témetu - L7 i 8er letos žádné zásadní změny ... na obojím v sezoně proveden základní větší servis jak se jednou ročně sluší a patří, jediný co už jsem nestihl je udělat oleje v převodovkách, takže to budu řešit letos po zimě.

Na L7 postupně hromadím nějaké originální doplňky do výbavy jako například japončíky vykradenou lednici, loketku zadní se stolky, interierové lampičky, zástěrky atd. Letos se chystám spíš na nějaký detailing a obměnu průběžně stárnoucích věcí (torpédo, blinkry, lišty apod), ale na nic většího to nevidím - vše se odvíjí od druhého auta na zásadní díly, které zatím marně hledám.
Jinak sedmu postupně začleňuji do rodinného příběhu, když jsem si s ní na podzim symbolicky dovezl prvorozeného syna domů - včetně zastávky v muzeu BMW v Renocar Brno, kde byl jako 3denní mimčo asi nejmladším návštěvníkem - a letos by mohla odkroužit svatbu. Akorát nevím, kdo mi to odřídí :D ...
34583534_1737820552960366_7391591493250580480_o.jpg
45748616_2108277759193073_6178391342415085568_o.jpg
8er jsem si za volantem užil víc, tu jsem celkem často využíval jako daily a bylo to fajn. Ono se hned jede do práce líp :). Jedinou závadou byl brzdový válec, který zapříčinil zakousnutí brzd po prohřátí systému tak, že nešlo pokračovat v jízdě. S velkými obtížemi jsem sehnal nový originální ATE, za čtvrtinovou cenu "originálu" (pro zajímavost v BMW za stejné ATE chtějí 20758,-). Po výměně a příležitostném servisu brzd zase brzdí krásně, takže se jezdilo dokud nezačala zima ... od té doby všechno stojí v garáži a čeká na jaro ;)
49792267_362599161193618_5023442626129428480_n.jpg
49895367_528537860989279_503583674210451456_n.jpg
49828786_1344271029048323_7868400319862931456_o.jpg
49406796_1344273982381361_6919158632722464768_o.jpg
"Zatím prodáváme auta a ne hodnoty Cx.." šéf BMW Kuenheim při představení E38
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10062
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10161
exBMW E38 750iA
exBMW E38 740iA
Uživatelský avatar
Filozof
Příspěvky: 2220
Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
Bydliště: Vyškov

Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA

Příspěvek od Filozof »

Máš to vše krásné a je vidět jak tě BMW baví a máš ty auta rád. Někdo lítá po dovolených po světě nebo utrácí jinak peníze a pár bláznu tady má stále chutě a náladu do auta investovat nemalé peníze.

Stejně je zajimavé jak ta 8er prostě má mnohem dražší díly jako E38 ikdyby stejné motorizace. Možná je to taky tím že ty auta jsou málo a těch dílů se prodá méně nebo je to politika BMW.

Jen se chci zeptat není to rejpavá nebo nechci aby to vyznělo blbě je to jen dotaz. Ten motor V12 je nádhernej a zajímá mě žlutý lak nebo jak to nazvat na něm je ochrana nebo se to tak časem prostě změní ? Stačilo by to štětečkem očistit aby se to blýskalo nebo je to tak naschvál z výroby ?
Fakt nevím viděl jsem to právě u více motorů V12 ale některé to měli vyleštěné zase naopak.

Neláká tě nějaká alpina B12 E38 či B7 od e65 ?

Já se mám stále kam posunovat ale u tebe a pár dalších kdy máte nejvyšší motorizace už moc není kam.
Pak zbývá alpina nebo jako perfekt zkoušet kompresor apod. :)
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
Spooner
Příspěvky: 5362
Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
Bydliště: Ostrava

Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA

Příspěvek od Spooner »

Mě spíš zaráží, že nemáš na 8er středové BMW znaky v kolech. Kupoval jsem nové pro e32 na Styling 3 a vycházely v BMW asi na 150 Kč/ks.
Ale věřím, že to jsou předrenovační fotky nebo něco takového a že teď už tam znaky jsou :P
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
Uživatelský avatar
Raisidlo77
Příspěvky: 1668
Registrován: pon črc 25, 2011 8:52 am
Bydliště: Lovčičky

Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA

Příspěvek od Raisidlo77 »

Vojto, máš pravdu :D ... kola čeká renovace. Sehnal jsem je u nás v CZ a i když vypadají naprosto běžně, je to atypický dvourozměr s kombinací J/ET výhradně pro E31, takže celkem štěstí. Dal jsem jen na auto na zkoušku - esteticky to byla sice jasná volba, ale kdyby to bylo příliš na úkor pohodlí, sundal bych je. No absolvoval jsem loňskou sezonu s poznatkem že EDC to pobere, takže zůstanou, akorát ty znáčky odlítaly někam do škarp :lol:. Je zbytečné ted kupovat za 150kč nové znaky, když celé pokličky stojí necelých 500kč a chci je dát nové při renovaci.
Jak jsem napsal - E31 jsem si loni celkem často užíval jako daily. Zrovna z těch posledních fotek je vidět jak je zasraná, motor pořád zažloutlý (o tom níže), to jsem jel zrovna v těch monterkach z burzy na nákup ...

Vláďo, faktem je že na "velké zahraniční dovolené" jako takové nejezdím, vnímám to jako vyhozené peníze a odpočinout si umím i jinak. Každý to ale má nastavené jinak a je možné že až dítě povyroste, celé se to otočí.
Dražší díly jsou v tomhle případě celkem jednoduchá logika - E31 bylo něco málo přes 30tis kusů. Kromě pár základních věcí (motor, převodovka, diff) je všechno jiné. Ono je třeba něco málo záměnné s E32/E38, ale ne stejné. Viz. výše i ty blbé disky nebo brzdový válec který je sice stejný odlitek s E32 750i, ale v E31 má o 1,7mm větší vývrt a tím pádem i kompletně jiný vnitřek. Stějně tak převodka řízení a další a další ... vypadá to stejně, ale je to jiné.

Ten zažloutlý motor je dobrá otázka :). Setkávám se s tím u většiny M70. Počátkem 90s bylo v modě dělat ochranný nástřik hliníkových dílů motoru. Je to něco mezi lakem a voskem, dá se to lepší chemií a horkou vodou smýt, ale je to drbačka. Mě se to teda hodně nelíbí, na E38 to nemám a z E31 to budu čistit, ale jak jsem psal výše - zatím si E31 užívám provozováním, ne leštěním. Btw - ten nástřik na motor se dělá dodnes a např. od Liqui je to tohle:
showimage_shop.jpg
showimage_shop.jpg (11.75 KiB) Zobrazeno 2636 x
No a k tomu kam bych se chtěl "posunout" ... po roce bádání jsem došel k závěru, že asi nikam. Celý lonský rok jsem hledal ještě něco "třetího do garáže". Byla i myšlenky prodat 8er u dělat "The best of E38" :D - tzn. L7, Alpina a Panzer. Ze všeho nakonec sešlo, řešil jsem tedy:

* E38 Alpina - slušné kusy za slušné peníze už nejsou. Měl jsem v jednání 3kusy, tu co jsem nakonec chtěl vzít a měl jsem pro ni v úterý přijet, byla najednou den předtím prodána (i když jsme byli domluveni). U ostatních bud chyběla zásadní výbava nebo se ukázalo že mají pohnutou historii. Pak už se nic v rozumné cenové relaci neukázalo ...

* E38 Panzer - Může to vypadat z fotek jakkoliv, ale cokoliv za slušné peníze mělo těžkou službu - přeci jen o policejní práci něco málo vím a auto je jen prostředek k výkonu, ne mazel. Opět jsme jednal o několika kusech, nakonec jsem zvolil cestu "levnějšího kusu za pár set tisíc" na postupnou renovaci. Jel jsem do Hannoveru pro 750iLS v nejvyšší bezpečnostní úpravě (např. neměla ŽÁDNÉ stahovací okno, střílny ve všech dveřích, o klasické výbavě panzeru nemluvě) - auto z roku 1998 za 425.426 marek pro Policejní prezidium (placeno Deutsche Bundes Bank), servisní historie do posledního šroubku .... no nevzal jsem ho. Jsem ochoten řešit veškerou techniku, když je estetika +/- OK. Jsem ochoten to řešit i naopak, ale tohle auto mělo tisíc malých bolestí - elektro, mechanika, estetika, karosařina, lakýrnická ... a já prostě na ty velké dlouhé projekty nejsem. X5 i 750i byly "drahý školný" a ponaučení do života, že takhle už NE. Pro zajímavost, album zde: https://raisidlo77.rajce.idnes.cz/Bmw_7 ... ei_Panzer/

* E39 M5 - chvíli jsem bádal i nad M3 E36/46, ale nevydržím hledat rok auto, který nezažilo peklo. U M5 jsem začal hledat odspodu ... a když jsem se dostal zvyšováním laťky s cenou k těm E38 Alpinám, přestal jsem hledat. Objel jsem jich nekolik a buď to bylo zásadně bourané, nebo zásadně přeskládané ... nebo to sice bylo krásné auto, ale vyjelo z fabriky jako modré a ted je černé. Prostě všechno, co je časem zasádní a nevratný problém v originalitě.

A jak to dopadlo ? Koupil jsem si větší daily auto, vybavím si pro radost dílnu a končím. Na úkor rodiny jsem investoval už dost času do koníčku, takže teď když už mám rodinu vlastní, hodlám zase za úkor koníčku se věnovat bydlení a rodině. Jedna samostatná garáž na dvě V12 je dostatečně splněné chlapské přání, takže budu zvelebovat co už mám a už to nebudu hnát dál.
Ale nalijme asi čístého vína - jsou nabídky, které se neodmítají - takže co přinese čas, to nevím ... 8-)
"Zatím prodáváme auta a ne hodnoty Cx.." šéf BMW Kuenheim při představení E38
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10062
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10161
exBMW E38 750iA
exBMW E38 740iA
Honza164
Příspěvky: 439
Registrován: stř črc 27, 2016 10:07 am
Bydliště: Brno

Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA

Příspěvek od Honza164 »

Ta osmička je parádní. Sice se mi líbí klasické sedany, ale co bych chtěl v životě nejvíc, tak to je právě luxusní GT. No a co jiného, než taková osmička. To už se mi ale nikdy nesplní.

Ty kola tomu sluší fakt moc. To jsou RC 090? Nebo mají jiné označení kvůli tomu dvourozměru?
BMW e32 740iA (1995) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
Odpovědět