Stránka 32 z 38

Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA

Napsal: čtv led 18, 2018 5:55 pm
od Honza164
Takže tahle spadá do těch 429ks. Ted ještě otázka, kolik z těch 899ks existuje. Je to prostě raritka.

Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA

Napsal: pát led 19, 2018 5:51 am
od Spooner
Přesně tak :). Ještě by mě celkem zajímalo, kolik z těch 429 levostranných aut bylo určeno pro pravostranný provoz :D. Popřípadě jestli bylo do Japonska dovezeno a až na místě provedena výměna světel.

Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA

Napsal: pát led 19, 2018 5:54 am
od Spooner
Raisidlo77 píše:Díky Vojto, byl jsi o chvíli rychlejší :)
Nemáš zač. Zrovna jsem na to koukal asi před týdnem, takže jsem hned věděl, do kterého šuplíku pro tyto informace sáhnout :D.

Stříbrné vnitřky světel budeš nechávat? :P

Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA

Napsal: pát led 19, 2018 5:54 pm
od fredy
Ty vole, tak to je bomba, moc gratuluju, fakt paráda :o

Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA

Napsal: ned led 21, 2018 12:22 am
od Alois
Gratuluji k raritce.... ;) Asi jedna ze dvou L7 v ČR...

Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA

Napsal: sob led 27, 2018 6:22 pm
od pepin28
Gratulace! sedma jak má být. Má to nějakou zvláštní výbavu co se dávala jen do L7? Mít takovýhle auto tak bych se asi nechal vozit jen vzadu :D Je zvláštní že tyhle prodloužený verze maj rádi hlavně šikomooký přitom jsou nejmenší :D

Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA

Napsal: sob led 27, 2018 6:27 pm
od pepin28
škoda že tam nemáš tohle.. takovej počítač z roku 97 to musí být něco :D

Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA

Napsal: pát úno 02, 2018 3:09 pm
od Raisidlo77
Díky za ohlas pánové :)

Honza a Vojta > Kolik se jich dochovalo netuším, ale na Vojtovo otázku bych vysvětlení měl - auto má ve výpisu výbavy mimo jiné "L807 NATIONAL VERSION JAPAN", takže pro levostranný provoz bylo již uzpůsobeno z fabriky. Prakticky jediná odlišnost kterou musím řešit jsou přední světla, která mají kužel na druhou stranu, po sklopení clonítka se hrana světla pouze srovná. Dalo by se to vyřešit pouhou výměnou clony pro LHD za pár korun, ale protože pořád přemýšlím nad výměnou i vnitřku ze stříbrného na černý, ještě nevím jak to udělám.

Alois > Po počtu v CZ jsem se pídil a dopátral jsem pravděpodobně 2ks v CZ a 4ks v SK. U nás to jsem já a někdo od Prahy (zná Snejk), měl by to být modrý facelift, jednou byl vystavený na legendách ale nedaří se mi dohledat foto. Až bude čas na blbosti, zkusím ho kontaktovat :).
V SK by to pak měl být 1ks doposud evidovaný u armády, 1ks po vládě nyní vystavený v muzeu, 1ks po Rezešovi a 1ks na východním Slovensku.

Pepin > Jediné specifikum L7 je asi jen ten tunel nebo přepážka a výbava v tom, ostatní se asi dalo nacpat i do krátké/longa. Ale tak jak se některé prvky výbavy navzájem vylučují, všiml jsem si jedné (vlastně logické) věci i u L7 - tunel může mít/má čtyřzonovou klimu, zatímco přepážka je vždy "jen" třízona. Mě se přepážka v E38 nelíbí tvarově, v E65 je to bomba, ale samozřejmě vzhledem k raritnosti bych po tom okamžitě skočil ... akorát L7 s přepážkou je k prodeji 0,5x za život, takže asi nic :D.

Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA

Napsal: pát úno 02, 2018 5:09 pm
od Raisidlo77
A co kolem auta ? Zatím dotahuju k cíli hlavně doklady. Emise i TK v pořádku, formulář má krásných 0 závad :).
215492485678920.jpeg
IMG_20180201_125837.jpg
Nějaké dodělávky nebo retrofity zveřejním vždycky až při dodělání, ale už teď mám doma a chystám chybějící CD changer od Perfekta, z ruska dorazil fax do E38, z BMW nové díly na seskládání monitoru 4:3 (jako celek nedostupné), lampičky na B-sloupky, originální zástěrky, ... dojde samozřejmě i na roky syslené vlaječkové dřevo nebo lednici.
Předtím ale "řeším" pár dilemat. Chtěl bych příležitostně auto dovybavit opravdu vším možným, ne však bastlit. Je pár věcí, které jsem vždycky na E38 chtěl a moje L7 je bohužel nemá, jenže ... prosím debatujte, Filozofujte, polemizujte a pomozte mi ujasnit si názor na:

Vnitřky předních světel stříbrné nebo černé ?
Jestliže bych dával černé, šel bych nejspíše cestou kompletních nových světel. Mám shodou okolností zajímavou nabídku na jedny originální nepoužité uloženky, které jsou fakt nádherné.
+ černé se mi líbí, stříbrné ne
+ je to vratná úprava
- snad jen, že takto nevyjela z fabriky

Navigace 4:3 nebo 16:9 ?
Tady jsme u výbavy a 16:9 je "víc" než 4:3. Mám předFL kam patří 4:3, jenže větší monitor šlo běžně dokoupit a vyměnit jako retrofit kit přímo v BMW, nevidím to tedy jako bastlení. Doma mám jak uloženku 16:9 v krásném stavu, tak prakticky novou neosahanou 4:3, shánět tedy nemusím a přebytek pak prodám.
+ 4:3 má dřevo
+ 16:9 vypadá "moderněji"
- 16:9 nemá dřevo, v černém interieru to ale není tak výrazná absence

Držáky / tyčky vlajek ?
Toto asi bude nejzajímavější debata :). Rozhodně to neberu jako bastl, protože to šlo jako dodatečnou sadu v BMW dokoupit a dodělat, jedná se však o nevratný zásah do blatníku. Důvod proč to chci je ten, že se mi to prostě líbí a podtrhuje to majestátnost E38 ve své době, určitě si nechci hrát na vládu. Narozdíl od stávající tyčky pro JPN trh lze držáky vlajek kdykoliv sejmout, takže bych nemusel trnout který debil to ulomí (a že si to fakt každý osahává). Na druhou stranu tu tyčku co mám teď tu asi nikdo nemá, takže je relativně netradiční.
IMG_20180115_151845.jpg
1718280651526121.jpeg

Re: Raisidlo - L7 Individual a 850iA

Napsal: pát úno 02, 2018 6:01 pm
od calif
Za mě černá světla, a 4:3
Ale hlavně bez dodělávání čehokoliv... to auto, pokud si ho necháš, bude jednou velmi vzácné, pokud tam bude něco co tam při sjetí z linky nebylo srazí to jeho hodnotu...
Ale jinak je mi to jedno....jen můj názor...ikdyž to nebude bastlení, ale věci z origo ceníku...stejně bych to nechal tak jak to bylo, s původníma kolama a výbavou...
Ale stejně ti ji závidím :evil: