P3RF3KT e38 740i Supercharged Individual - PRODÁNO
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
-
- Příspěvky: 1553
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: P3RF3KT e38 740i Supercharged Individual
5HP24 ma 440 Nm, zatimco 5HP30 ma 560 Nm. Takze kdyz uz, tak tam vrazit 5HP30, pokud to ovsem do FL auta jde. Nicmene i 5HP24, ktera bude v dobrem stavu, to musi zvladnout, alespon na nejakej cas, tj. kdyz uz bych se delal s takovou upravou motoru, tak bych vzal jednu prevodovku z mnoha, ktere jsou jiste k dispozici skladem , a udelal na ni repas v rozumne cenove relaci. Tj. zkouknout vsechny bubny, jestli nemaj nacaty drzaky lamel. Vymenit lamely, aby to utahly, vymenit vsechny tesneni na mechatroniku a na pistech prevodovky a vybrat nejakej slusnej menic, kterej moc neklouze A preventivne vymenit tlakovy ventil olejovyho cerpadla, aby se spatnym tlakem ta repasla prevodovka neodpravila. Neni na to potreba ani zadny extra spesl naradi, sem tam nejaky home made pripravek. Dily jsou dostupny jak origo, tak vetsina i aftermarket. Kdybych mel prostory, tak bych si klidne prevodovku zkusil udelat. Je to jen kupa sroubu, pojistnejch krouzku a lozisek, se kteryma se musi opatrne zachazet a mezi tim hromada lamel, bubinku, planetovych prevodu
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
- Kajec
- Příspěvky: 418
- Registrován: ned pro 21, 2008 3:42 pm
- Bydliště: Valašské království
Re: P3RF3KT e38 740i Supercharged Individual
Na Bigu nastartuješ......a mi neodjedem
.....protože nám vysaješ všechen vzduch v okolí....
Jinak držím palce.
.....protože nám vysaješ všechen vzduch v okolí....
Jinak držím palce.
BMW 750iL e32 r.v.1987 " Schwarz "
BMW M5 e34 r.v.1989 " Schwarz "
BMW 318iC e30 r.v.1991 " Calypsorot metallic "
BMW Z3 2.8i Coupe e36/8 r.v.1999
Made in WEST Germany
BMW M5 e34 r.v.1989 " Schwarz "
BMW 318iC e30 r.v.1991 " Calypsorot metallic "
BMW Z3 2.8i Coupe e36/8 r.v.1999
Made in WEST Germany
- Filozof
- Příspěvky: 2220
- Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
- Bydliště: Vyškov
Re: P3RF3KT e38 740i Supercharged Individual
Kájec máš pravdu přesně tak. Když ustojí alpinu B12 6.0 V12 převodovka 5HP30 co má 560nm - ALPINA která má ještě o něco málo vyšší výkon či podobný ale vyšší krouťák než bude perfektova 740i s kompresorem tak by to byl dobrej nápad. Ta Převodovka po repasi musí vydržet. A bylo by to asi nejlevnější řešení.
jen mám pocit že ta alpina to má přeprogramované nevím zda kvůli výkonu nebo kvůli časování a fungování automatu.
jen mám pocit že ta alpina to má přeprogramované nevím zda kvůli výkonu nebo kvůli časování a fungování automatu.
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba
- hubas
- Příspěvky: 715
- Registrován: stř bře 03, 2010 9:26 pm
- Bydliště: Nové Strašecí
Re: P3RF3KT e38 740i Supercharged Individual
Něco málo jsem si o přeplňování kompresorem kdysi zjišťoval. Ten kompresor je Eaton M90 že? Na netu je článek o "české" e30 s motorem m30b35, kterou ten kompresor při limitních otáčkách (14tis) natlačí na 0,3bar s IC a 0,5bar bez IC. Otázkou je, jakou měl ten motor kompresi, ale pokud dobrou, tak se logicky nabízí otázka, zda Eaton M90 na 4,4 stačí...věřím, že ano.
BMW e32-735i-10/91, manual+LPG
Volvo V70 I.-2,5d-10/99, automat
Opel Corsa E-1,4i-04/17, manual+LPG
EX BMW e38-740i-06/96, automat+LPG
Volvo V70 I.-2,5d-10/99, automat
Opel Corsa E-1,4i-04/17, manual+LPG
EX BMW e38-740i-06/96, automat+LPG
- Huff
- Příspěvky: 846
- Registrován: stř črc 03, 2013 6:58 am
Re: P3RF3KT e38 740i Supercharged Individual
Pokud to bude všechno spolupracovat jak má, tak to bude přesně vystihovat zde užívaný termín "jede jako píchlé prase".P3RF3KT píše:Ano melo by to byt z neho. Nemel jsem cest v nem jet, takze pro me to bude velike prekvapeni co to bude s e38 delat.
XJR jezdí v režimu klobouk tiše, hladce, nenuceně, tak nějak samozřejmě lehce, když se mu šlápne, tak jen zatlačí do sedačky a celé auto vystřelí bez prodlevy na rozdýchání motoru plnou silou kupředu. Je to stejné, jako když startuje dopravní letadlo, jen s rozdílem, že máte v ruce volant. Celé to doprovází jen jemné zavytí kompresoru, co dokonale dokreslí celkové vzrušení.
Nerad se předvádím, tak to auto raději půjčuji, aby si každý ten pocit mohl zkusit sám. Naposledy ho měla v ruce známá, profesně i lidsky úžasná paní učitelka před důchodem, která učí smrady v první třídě. Vypnuli jsme kontrolu trakce a brali jsme to plnou parou z nuly na nevím ve sportovním režimu proti táhlému kopci. Ti malí špunti by asi koukali, jak s přehledem ještě na dvojku protáčela na zavlhlém asfaltu dvěstěpětapadesátky Dunlopky.
Samozřejmě to ale není supersport, doba pokročila a je spousta daleko silnějších aut, zbroják na to potřeba není. Alois mě když tak doplní, ten měl šestiválcové XJR, pokud se nepletu a beztak i něco v Mercedesu.
Jinak zajímavé je, že převodovku do XJR kupoval Jaguar právě od Mercedesu, protože ty co měli v Anglii k dispozici na to nestačily. Základ motoru je od Fordu. Ale psst, nebudeme si kazit iluze.
Na spojení s bavorskem a reportáže z vychytávání much se těším.
BMW E32 730ia V8
- Filozof
- Příspěvky: 2220
- Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
- Bydliště: Vyškov
Re: P3RF3KT e38 740i Supercharged Individual
XJR s kompresorem fouká 4litr pokud se nepletu tak to je v klidu protože 4.4ka v základu necelých 300koní a fouknuto na 400-420koní je přesně asi vystiženej jaguár...akorát čekám u toho BMW díky základu 4.4 plus upravy Perfektovy by mohlo dát nakonec o 30-50koní více jako jaguár. Takže těch 400-450koní je velice reálných.
.
Jinak XJR se mi líbí ale 7er bude mnohem zajimavější v tomto podání. Jen uvidíme zda pujde manuál 6ka nebo 5HP30.
.
Jinak XJR se mi líbí ale 7er bude mnohem zajimavější v tomto podání. Jen uvidíme zda pujde manuál 6ka nebo 5HP30.
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba
- P3RF3KT
- Příspěvky: 4307
- Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: P3RF3KT e38 740i Supercharged Individual
5hp30 urcite vymejslet nebudu. Nechci rvat penize do repasu nejake prevodovky abych pak zjistil ze misto 1000km vydrzi tri. To proste a jednoduse radeji dam manual. To auto uz nikdy normalne jezdit nebude, timto jsem se mu pomstil na dobro, takze uz je jedno zda to bude prekopavka z AT na 6q nebo ne. Nikdo jiny s nim taky jezdit nebude a ani ho vlastnit. Bud ho opru nekde o strom ja nebo stejne jednou rozeberu. Takze bud to hp24ka da nebo neda, to je jednoduche kazdopadne prez 400ps v e38 me nenechava vubec klidnym a pevne doufam ze to postavime tak, aby to alespon jednu sezonu fungovalo.
A az moje 38ma jednou dojezdi, tak pokud tohle bude fungovat, nacpeme to do nejakeho žigula
A az moje 38ma jednou dojezdi, tak pokud tohle bude fungovat, nacpeme to do nejakeho žigula
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
- Filozof
- Příspěvky: 2220
- Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
- Bydliště: Vyškov
Re: P3RF3KT e38 740i Supercharged Individual
Osobně bych byl rád a možná nejsem sám kdybys udělal nějakou dokumentaci jak se postupuje s upgrade na kompresor. Ono pak bude asi jedno zda to je tento konkrétní kompresor z jaguáru nebo nějakej KIT zakoupený na ebay který přímo pasuje.
Zajímalo by mě zda na to stačí běžnej mechanik nebo bude muset pomáhat specialista a ladit software a MAPU.
Jsem zvědavej jak to bude pokračovat zda nám pak ukážeš nějaké fotky z upravy s popisem a v praxi na či Bigu.
Rád bych letos dojel snad se poštěstí a uvidím strojovnu v plné kráse.
Až to budeš rozebírat tak motor s kompresorem bude první věc o co bude největší zájem jako komplet upgrade výkonu pro e38.
Zajímalo by mě zda na to stačí běžnej mechanik nebo bude muset pomáhat specialista a ladit software a MAPU.
Jsem zvědavej jak to bude pokračovat zda nám pak ukážeš nějaké fotky z upravy s popisem a v praxi na či Bigu.
Rád bych letos dojel snad se poštěstí a uvidím strojovnu v plné kráse.
Až to budeš rozebírat tak motor s kompresorem bude první věc o co bude největší zájem jako komplet upgrade výkonu pro e38.
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba
- P3RF3KT
- Příspěvky: 4307
- Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: P3RF3KT e38 740i Supercharged Individual
Tak jak si už možná někteří všimli dílo se podařilo. Kompressor je na svém místě. Nebyla to sranda teda vůbec, nepasovalo a nevešlo se vůbec nic a nikam. Do toho jsme byli pod časovým tlakem, protože jsem to prostě chtěl letos vytáhnout alespoň na BIG. Nyní je auto zpět na dílně a budou se dolazovat veškeré drobnosti kterých je teda kolem a kolem dost a dost. Přes zimu je v plánu přestavba na 6q manuál kterej už je připravenej na dílně taky. Zároveň se rovnou při montáži dá jednohmota která se obloží do keramiky. V plánu mám ještě nechat postavit špéru, ale to už uvidíme jak vše půjde. Dále musíme tuhle věc nečím zastavit, takže pokud někde objevím za dobře, jsou v plánu brzdy z M5 e60.
Na autě už celkově není moc co dělat. Nechal jsem již po třetí olakovat přední nárazník kterej vždy někde škrtnu o obrubník nebo chytím nějaké kamínky. Dodělal zadní gumičky od Spoonera kolem trojúhelníkových oken. A mám tady připravenej kompletní štelovák KW 3 místo dosavadního FK.
No, přihlásim se sem po zimě, jak se vše zadařilo. Na brzdu pojedeme až bude v autě manuální převodovka, plánovanej výkon 460PS. Osobně budu rád pokud se dostaneme někam přes 400, cca 430PS.
Tenhle víkend by mělo probíhat foceni do Autosport a Tuning magazín, tak nějaké psaní bude potom k počtení i tam
Na autě už celkově není moc co dělat. Nechal jsem již po třetí olakovat přední nárazník kterej vždy někde škrtnu o obrubník nebo chytím nějaké kamínky. Dodělal zadní gumičky od Spoonera kolem trojúhelníkových oken. A mám tady připravenej kompletní štelovák KW 3 místo dosavadního FK.
No, přihlásim se sem po zimě, jak se vše zadařilo. Na brzdu pojedeme až bude v autě manuální převodovka, plánovanej výkon 460PS. Osobně budu rád pokud se dostaneme někam přes 400, cca 430PS.
Tenhle víkend by mělo probíhat foceni do Autosport a Tuning magazín, tak nějaké psaní bude potom k počtení i tam
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
- volf-m
- Příspěvky: 1562
- Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
- Bydliště: Domažlice
Re: P3RF3KT e38 740i Supercharged Individual
To si budu pak muset ten tuzing časák koupit To by mě nikdy nenapadlo, že se k tomu snížím.
BMW E38 750iA Individual
BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)