Stránka 1 z 30

BMW E38 750iL (a všetky ostatné koradove longy)

Napsal: čtv dub 12, 2012 10:17 pm
od korado87
Zdravím všetkých nadšencov sedmičiek. Po váhaní pridávam aj ja svoje víkendové vozítko. Je to splnenie detského sna, vždy som chcel V12 a už pár mesiacov som hrdým vlastníkom tohto krásavca. Niečo o aute, je to (ako už z popisu vyplýva) 750iL, v celkom slušnej výbave, aj keď do plnej jej ešte pár vecí chýba.

Skúsim vypísať aspoň niečo z výbavy: kožený interiér, vyhrievané, elektricky nastaviteľné comfortsitze predné sedadlá aj s pamäťou, stolíkom zo zadnej strany a s osvetleným zrkadlom v každej opierke, podložka na písanie na zadnej strane sedadla spolujazdca, vzadu sú sedadlá tiež elektricky nastaviteľné, vyhrievané aj s bedrovou opierkou, infoboard v zadnej lakťovej opierke (možné ovládať rádio a sedadlo spolujazdca aj zo zadu), podložky pod nohy, automatická prevodovka Steptronic s možnosťou športového režimu, dažďový senzor, parkovacie senzory vpredu aj vzadu, automatická klimatizácia, držiaky na nápoje vpredu aj vzadu, multifunkčný elektricky nastaviteľný (hore, dole, k sebe, od seba) vyhrievaný volant, automaticky sa nastaví pri nástupe a výstupe, palubný telefón s ovládaním na volante, tempomat, predné sklo pokovené, nerozbitné sklá na oknách, elektrické okná vpredu aj vzadu, nezávisle kúrenie Webasto, manuálne nastaviteľné roletky na bočných oknách, elektrická roletka na zadné okno, samostmievacie spätné zrkadlo v interiéri aj vonku (vyhrievané a sklápateľné), spolujazdcovo zrkadlo sa po zaradení spiatočky sklopí dole, veľký palubný počítač, navigácia 4:3 (navigačné CD je súčasťou a navigácia funguje bezchybne), televízor (analógový TV tuner), CD menič na 6 CD, 14 reproduktorov, elektrické doťahovanie kufra, elektricky nastaviteľná tuhosť tlmičov (EDC), náladové osvetlenie, osvetlenie kľučiek zvonku aj zvnútra (tzv. licht packet) a kopa iného.

Auto mi robí iba radosť, vymenil som a porobil som čo sa dalo, aj keď vždy je čo vylepšovať (napríklad tesnenie okolo okien už nie je 100%-tné, trochu sa lúpe chróm z jedného ostrekovača svetlometu, menšia preliačina na PZ dverách, bolo by dobré prečalúnniť volant a dať opraviť pixely na budíkoch). Technický stav je myslím si aspoň 95%-tný, a estetika sa doladí :D

P.S. auto je momentálne na predaj (nemôžem živiť dve, jedno musí z domu bezpodmienečne) preto čakám čo sa predá skôr, ak zostane veľmi rád by som ho dal do 100% technického aj vizuálneho stavu

Re: koradov long (E38 750iL)

Napsal: čtv dub 12, 2012 10:21 pm
od korado87
ešte pár foto...

Re: koradov long (E38 750iL)

Napsal: čtv dub 12, 2012 10:25 pm
od korado87
niečo z interiéru... vodičovo pracovisko

Re: koradov long (E38 750iL)

Napsal: čtv dub 12, 2012 10:29 pm
od korado87
no a keďže je to long, to najlepšie sa nachádza vzadu

Re: koradov long (E38 750iL)

Napsal: čtv dub 12, 2012 10:31 pm
od korado87
a posledná várka, pár detailov ;)

Re: koradov long (E38 750iL)

Napsal: čtv dub 12, 2012 10:32 pm
od korado87
no a to najlepšie na koniec, strojovňa (tu spí 326 koníkov)

snáď sa bude aspoň trochu páčiť, aj keď na niektoré cukríky nemá, myslím si že je to stále ten lepší priemer :D

Re: koradov long (E38 750iL)

Napsal: pát dub 13, 2012 1:50 am
od Palzo
BA-777 ? :)

Re: koradov long (E38 750iL)

Napsal: pát dub 13, 2012 8:31 am
od korado87
Semtexova bývalá... vieš o nej niečo viac?

Re: koradov long (E38 750iL)

Napsal: pát dub 13, 2012 9:37 am
od Spooner
Krásná holka ;). Škoda, že ji prodáváš. Radši ji schovej do garáže pod plachtu (ať ji nemusíš živit) a nechej si ji jen tak pro radost.

Re: koradov long (E38 750iL)

Napsal: pát dub 13, 2012 10:09 am
od korado87
Keby bola garáž neváham, nejde ani tak o živenie, až toľko sa s tým nejazdí. Je to pred domom a už som si našiel prevalené dvere a ukradnutú krytku spätného zrkadla. Ľudom to asi vadí (aj keď to auto stojí menej ako ich vysnívaná Fabia alebo Octavia).