Škoda že jsem to nezměřil bylo to živější odspodku a v celém spektru otáček ...oproti LPG byl větší rozdíl. Prostě to tahalo po 30-50km kdy jsem měl suchou nádrž a pak nabral vervu s VIF se to mnohem líp a živěji chovalo.
Bylo by asi lepší to změřit ...někde s aplikací Android na test auta s N95 pak s LPG a pak s Vervou + VIF.
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba
Prosím vás tak trysky vyměněny a po napojení diagnostiky všechny cvakaly. Auto chytlo, ale problém je, že okamžitě po uvolnění pedálu zdechne. Nedrží volnoběh. Když se drží v otáčkách tak se to jeví dobře, ale okamžitě po uvolnění pedálu konec. Můžete prosím poradit na co se zaměřit. Jednotky lpg jsou zapojeny.
zkuste nouzovy start na LPG, zapneš klíček a držíš tlačítko LPG, jak to pípá a začně pípat jinak tak startuješ, motor chytne rovnou na LPG a ne na benzín, chvilku počkáš než se to vzapmatuje a mělo by to jet.
JaraX píše:zkuste nouzovy start na LPG, zapneš klíček a držíš tlačítko LPG, jak to pípá a začně pípat jinak tak startuješ, motor chytne rovnou na LPG a ne na benzín, chvilku počkáš než se to vzapmatuje a mělo by to jet.
To funguje na všechny systémy? A pak se může normálně jezdit a nebo to je nějaký nouzový systém?
Ještě jsem zapoměl, že byla docela dlouho odpojená baterka. Dneska si tam šel mladej zapojit ten plyn. Pak to prubl a ejhle ono to šlo. Na benzín to trocha protočilo a chytlo, drželo volnoběh, prostě dobrý /snad/ . Další start na benzín již byl dá se říci na drb. Možná to potřebovalo ještě něco načíst. Tak nakonec to byly ty vstřiky. Pět jich bylo v háji ......
Tak to je mazec s tim LPG... to jsem netusil, ze to jde tak nastartovat jednou mi dosel benzin, ale plyn jsem mel. Kdybych to tenkrat vedel, nemusel jsem jit 3km na benzinku
SPORT & RELAX AREÁL BOZEŇOV - restaurace, wellness hotel ***, firemní akce, školící centrum, kemp, tenisové kurty, minigolf, lanové centrum a jiné