Co mě samozřejmě nesmírně těší, že auto žije dál a ještě k tomu u nadšence, tohle auto si to zaslouží. Myslím, že moje část příběhu z toho udělala "uloženku" v plném slova smyslu , následná epizoda v Těšíně byla krátká a naštěstí bez ztráty originality.
Určitě bych se na hydrokufr a všechno další vybodnul ... nebudu ze sebe dělat papežštějšího než papež - hydrokufr který jsem chtěl já sám kdysi na toto auto dodělávat jsem prodal minulý týden a stejně tak budu pouštět ještě X dalších věcí které nesouvisí s předFace. Stejné choutky jako Ty jsem měl v "ponákupní euforii" i u první L7 (vnitřky světel, vlajky, hydrokufr... prostě vylepšit dle sebe) a naštěstí jsem se s tím taky svěřil tady na 7er.cz - dostal jsem zde vyčiněno že nemám prznit originál , což byla ta správná facka do reality. Uvědomil jsem si, že u veteránů jsem také nedodělával nikdy nic méně ani více než měl daný stroj, tak proč sakra u E38 ? Dnes když si to pročítám stydím se, ale bez toho by to uvědomění nepřišlo. Dobastlit spoustu výbavy můžeš kdykoliv kamkoliv, ale do originálu bych už dnes nesahal. Pro mě je třeba dodělaná mfl loketka nebo stolky sakra velkej rozdíl oproti tomu, když jsou z originálu.
Zkusím dohledat ještě nějaké artefakty, at máš radost a něco do sbírky .
Já bych si troufal tvrdit, že čas hovoří jinak. Zatímco dřív bylo tuny V8 okolo, není dodnes den kdy někdo někde neřeší na V8 věci jako rachtající Vanosy, falešný vzduch, ublitý ventildekle, separátor, membránu, rozpadenou lištu, vytahaný rozvody, masivní uniky oleje, vydřený bloky na vyhození, mrtvý cívky ... zatímco M73 tak nějak pořád jede, nic nechce, natočí nesmysl km bez GO, nikdo se na nic neptá a neřeší. Mezi nadšenci začíná převažovat spíš ta V12 než V8. O tom že pocitově V8 víc tahá, ale v reálu je slabší a pomalejší se u limuzín asi nemá smysl bavit.