Tyjo, debata se dostala trochu jinam, ale alespon to tady zije
Jde o to ze muj momentalne setup je: kia ceed daily, na operak, iveco- kterym jezdim do prace (a vetsinou makam tak 3/4 roku z roka), e30 cabrio (summer car) a 740i (dalsi summer car). Vetsinou zacinam pracovat tak brezen-duben a kdyz jedu, tak vetsinou v kuse, treba do listopadu/prosince. Tim padem- nemam cas ani na jedno letni auto, protoze jsem furt v praci. A Kia stoji pred barakem, protoze jezdim deno denne dodavkou. Takze jsem vymyslel to, ze nepotrebuju novy auto na operak, za ktery zaplatim 60 na rok, najedu s nim tak 8-10k rocne (se psem do lesa, na obed, obcas vylet kdyz je cas) ale Kiu vratim, nevezmu si nic dalsiho, a sedmu budu pouzivat proste kazdy den, tzn. na tech 8k kilometru rocne, vcetne zimy a sem tam hor. Nemyslim si ze bych to auto nejak zasadne rychle "odprasil", protoze se o kazdy auto staram. Ano, bude to daily, ano, se sramama se pocita, ale nemyslim si ze by se to auto rozpadlo za par zim, kdyz se nerozpadlo doted, a to jezdilo v soli 15 let (dovoz ze svycarska, tam snezi fest
a kamos od kteryho to mam s tim jezdil v zime taky). Jediny co je rezavy je spodek PZ dveri, to je vsechno. Najare bych nechal udelat kosmetiku + lak na nekterych casti karoserie, a pritom by se vystrikaly i dutiny (dukladne). Samozrejme- je to sedma- porad bude neco odchazet. Ale kdyby vydrzela 3-5 let, i za predpokladu ze do toho neco nasypu (a ze uz jsem tam nasypal fakt RANEC), tak si myslim ze porad bude ekonomicky vyhodnejsi jezdit sedmou, nez platit 60 rocne za operak, a to jsem vzal auto z ty nejspodnejsi hranice mesicni splatky.
To je muj pohled na vec
Sedmu jsem puvone i kupoval jako daily, ale pak se zacla srat jak na bezicim pase a ja potreboval jezdit do prace- tzn vzal jsem ceeda, jenze 2 roky nato jsem koupil dodavku kterou do ty prace jezdim a jeste mi za ni platej
takze ceed je vlastne nevyuzity k puvodnimu ucelu, kvuli kterymu jsem ho bral.
HLAVNE- nez to nekomu nadelit za 130, tak to fakt necham snad radsi rozpadnout na sracku a az karoserie bude uplne v loji, tak se to rozkucha na dily.
Dalsi auto urcite resit nechci, vzdycky jsem na pouzity auta mel dost smulu, a jak pisu vys, u ty sedmy jsem se snad uz vyvaroval velkymu procentu veci co se muze posrat, protoze se toho uz fakt posralo spoooousta
.... a s jakymkoliv dalsim "vrakem" za par desitek tisic by to zaclo cely nanovo, a na to uz nervy proste nemam
konec hlaseni