KOmar e38 740i
Napsal: pát pro 25, 2015 11:13 am
Čus bus, rád bych Vám po těch letech co tu pročítám forum ukázal ten svůj kousek, i když jste ho už někteří viděli třeba v inzerátu ( prodával jsem auto už tak 3x) a nebo na servisu kde občas stojíme. Inzerát vypadal nějak takto, když jsem auto prodával poprvé a pořád jej mám uložený takže proč jej nevložit.
Druh karoserie: sedan
Rok výroby: 1995
Objem válců: 3998
Výkon: 210kW
Druh paliva: benzín + LPG
Barva: černá
Počet najetých kilometrů : 291 000km
Stav vozidla: dobrý
Cena: 99 000Kč
Popis výbavy: jedna z nejleších co lze v daném roce mít, dvojitá skla, celokožené tapecy, palubka, tunel, komfortní lámací sedačky z měkké kuže, vyhřívané ve předu i vzadu, vzadu elektrické hlavové opěrky, ve předu s dofukem (bederní opěrkou). digitální klimatizace dvouzonova, navigace, nezávislé topení s možností časování, nezávislá ventilace, zvukový procesor DSP, elektrická zadní roletka, boční zadní roletky, telefon, a hromada další výbavy
Popis provedených oprav: přetěsněný motor, vyměněn olej v převodovce, nová spojovačka + pár dalších věcí na nápravě, nové výbojky, a hromada dalšího.
v autě je lpg
A teď nějaká ta omáčka. Auto jsem koupil 28.11.2011 od nějakého mlaďase z Příbrami. Tenkrát jsem psal Jaraxovi co by mi doporučil, ale v té době byl mimo a než se mi dostalo odpovědi a pomoci při koupi rozhodl jsem se že si pro auto dojedu sám, i když autům nerozumím měl jsem načteno z internetu takže přehled o výbavě jsem měl, vlastně jsem z toho vybruslil docela dobře auto bylo za cenu 90 tisíc, na místě chyba check coolant level takze sleva 4000 tisíce a jelo se domů. Najeto mělo buď cca 260 tisíc km. První servis jsem dělal v Jihlavě za cca 20 tisíc, praskla vodní pumpa slepená silikonem, nějaké cipoviny s vyfukem aby to tak nervalo, brzdy olej a tak. Zima na vysočině byla brnkacka, i když a to se mi stává do teď, auto ma tendenci se hrnout dál i když stojím na brzdě. Jestli je to měnič a nebo příčina koupě ojetých zimních gum jsem do teď nezjistil.
V roce 2011 jsem za pomoci Jaraxe který mi auto servisoval v Olomouci ( díky Jardo za tvůj čas a přístup) jsem do auta namontoval LPG stag 300, už v te době mělo auto spotřebu litr oleje na 1000 km kterou má do dnes, auto se celé třepe jak na benzín tak na LPG ale stále jezdí. Postupem času a navštěvou servisu člověk zjišťuje že řešit některé problémy je zbytečné hlavně že to jezdí samozřejmě bych rád měl auto jako někteří z Vás, ale buď to bude stát nesmysl a nebo nebo se s ním nevyplatí jezdit.
Auto mě nikdy nenechalo u krajnice i když problémů má, mělo a bude mít ještě dost.
Dodělával jsem ovládání Webasta přes telefon, světla od Caknakise, hydrokufr s černým stropem od Snejka (bohužel už se zase odlepil) a ještě se musí doladit hydrokufr, aby fungoval na klíček, lampicky od Falcona, 16:9 s dvb-t, podsvícene venkovní kliky od Perfekta všem co se mi o auto starali patři díky, i když mnozí z vás jej nenávidí a nejradši by jej viděli v plamenech
A důvod proč zakládám tuto kartu až teď je ten že to auto už mě zase sere, poslední kapka je chčijíci nádrž. Takže když ho někdo budete chtít koupit pište, jinak to zas opravím, udělám novou muziku a zas budu spokojeně jezdit
Aktuálně budu řešit únik servo kapaliny, děravá nádrž, bouchání na předním kole, chrčící DSP, odlepený strop, znovu objevující se koroze, únik vody do ostřikovačů. No je to takový začarovaný kolotoč.....
Fotky jsem tak nějak posbíral co jsem našel
Druh karoserie: sedan
Rok výroby: 1995
Objem válců: 3998
Výkon: 210kW
Druh paliva: benzín + LPG
Barva: černá
Počet najetých kilometrů : 291 000km
Stav vozidla: dobrý
Cena: 99 000Kč
Popis výbavy: jedna z nejleších co lze v daném roce mít, dvojitá skla, celokožené tapecy, palubka, tunel, komfortní lámací sedačky z měkké kuže, vyhřívané ve předu i vzadu, vzadu elektrické hlavové opěrky, ve předu s dofukem (bederní opěrkou). digitální klimatizace dvouzonova, navigace, nezávislé topení s možností časování, nezávislá ventilace, zvukový procesor DSP, elektrická zadní roletka, boční zadní roletky, telefon, a hromada další výbavy
Popis provedených oprav: přetěsněný motor, vyměněn olej v převodovce, nová spojovačka + pár dalších věcí na nápravě, nové výbojky, a hromada dalšího.
v autě je lpg
A teď nějaká ta omáčka. Auto jsem koupil 28.11.2011 od nějakého mlaďase z Příbrami. Tenkrát jsem psal Jaraxovi co by mi doporučil, ale v té době byl mimo a než se mi dostalo odpovědi a pomoci při koupi rozhodl jsem se že si pro auto dojedu sám, i když autům nerozumím měl jsem načteno z internetu takže přehled o výbavě jsem měl, vlastně jsem z toho vybruslil docela dobře auto bylo za cenu 90 tisíc, na místě chyba check coolant level takze sleva 4000 tisíce a jelo se domů. Najeto mělo buď cca 260 tisíc km. První servis jsem dělal v Jihlavě za cca 20 tisíc, praskla vodní pumpa slepená silikonem, nějaké cipoviny s vyfukem aby to tak nervalo, brzdy olej a tak. Zima na vysočině byla brnkacka, i když a to se mi stává do teď, auto ma tendenci se hrnout dál i když stojím na brzdě. Jestli je to měnič a nebo příčina koupě ojetých zimních gum jsem do teď nezjistil.
V roce 2011 jsem za pomoci Jaraxe který mi auto servisoval v Olomouci ( díky Jardo za tvůj čas a přístup) jsem do auta namontoval LPG stag 300, už v te době mělo auto spotřebu litr oleje na 1000 km kterou má do dnes, auto se celé třepe jak na benzín tak na LPG ale stále jezdí. Postupem času a navštěvou servisu člověk zjišťuje že řešit některé problémy je zbytečné hlavně že to jezdí samozřejmě bych rád měl auto jako někteří z Vás, ale buď to bude stát nesmysl a nebo nebo se s ním nevyplatí jezdit.
Auto mě nikdy nenechalo u krajnice i když problémů má, mělo a bude mít ještě dost.
Dodělával jsem ovládání Webasta přes telefon, světla od Caknakise, hydrokufr s černým stropem od Snejka (bohužel už se zase odlepil) a ještě se musí doladit hydrokufr, aby fungoval na klíček, lampicky od Falcona, 16:9 s dvb-t, podsvícene venkovní kliky od Perfekta všem co se mi o auto starali patři díky, i když mnozí z vás jej nenávidí a nejradši by jej viděli v plamenech
A důvod proč zakládám tuto kartu až teď je ten že to auto už mě zase sere, poslední kapka je chčijíci nádrž. Takže když ho někdo budete chtít koupit pište, jinak to zas opravím, udělám novou muziku a zas budu spokojeně jezdit
Aktuálně budu řešit únik servo kapaliny, děravá nádrž, bouchání na předním kole, chrčící DSP, odlepený strop, znovu objevující se koroze, únik vody do ostřikovačů. No je to takový začarovaný kolotoč.....
Fotky jsem tak nějak posbíral co jsem našel