JaraXův E66 long 745Li

zde se můžete vy a vaše auto představit
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
zzeli
Příspěvky: 1553
Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od zzeli »

Jak je na tom s hlukem? Hlavne aerodynamicky, hluk motoru mi zase tak nevadi, ale sum a svist od vetru na zrcatkach a steracich me stve. Jo a taky od podvozku, at uz od kol nebo od prejezdu nerovnosti....to je podle me alfa a omega komfortu. Auto muze byt sebelip odpruzeny, ale kdyz jsou slyset rany a jiny hluk, tak to ten dojem hodne moc pokazi.
Kdybys mel pujcenej benzin, tak by me zajimaly i otacky motoru pri 130, u nafty je mi to k prdu, nicmene treba to nekoho zajimat bude a tezko se tyhle informace shanej.
Krome sire sedacek (coz teda nevim, co by na to rekla moje prdel :D ) zmer prosim jeste sirku celyho auta, od tapecu k tapecu vepredu a vzadu, jestli si to aspon drzi prostornost nebo jestli ubiraj oproti e65.
Ma to auto rezervu? Nebo aspon moznost rezervy?
Ma nataceci zadni napravu? Je to znat? Kladne, zaporne?
Tu hnusny zadni tablety jsou aspon nejak naklapeci aspon nahoru dolu nebo je ten drzak uplne napevno?
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
Uživatelský avatar
Filozof
Příspěvky: 2220
Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
Bydliště: Vyškov

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od Filozof »

Podle mě Jardo kdybys měl 750Li tak těch pozitiv bude daleko více jako v chrochtometu ten opravdu do 7er nepatří. Pak jde o výbavu kterou v autě máš. To je další aspekt.

tady jedno pěkné video. Které doplní tvuj report. Mě se to líbí v benzínu. Viděl bych tam pozitiv více ale musel bys ji více otestovat. Vůně a pohodlí vzadu v longu benzín 750i má sílu jako lokomotiva. atd. Těch prvků výbavy je opravdu velice moc. Jinak díky za info.

Přidám jedno pěkné video k tématu o Géčku novému.

https://www.youtube.com/watch?v=WW5-J6W ... 159.063312

a jedno v podání Rasťo Chvála
https://www.youtube.com/watch?v=raa8vq4ayFw
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba Obrázek

Obrázek
vlastnemec
Příspěvky: 3
Registrován: čtv zář 17, 2015 7:35 pm

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od vlastnemec »

Tak jsem měl tu čest, JaraX odjel, tak doplním taky postřehy co jsem viděl ať se neříká, že JaraX všechno haní.

Exteriér auta se mě líbí a to celkově (na F01 se mě líbí jen velké ledviny) na živo všechno vypadá jinak a tohle je v m-paketu. Hlavně sladění ledvin a světel a zpětné zrcátka tak nějak to k sobě všechno ladí a působí pro mě příjemně.

Interiér volant perfektní příjemně se drží trochu mi vadí, že je tam až moc věcí a hlavně mi úplně vyhovuje že je malý, mám e65 předface a když jsem sedl do poface s tříramínkem přišlo mi to nepřirozený a divný.

Co se týče využití prostoru plný souhlas s JaraXem moc ovládacích prvků a dotykových. Sedla opravdu tvrdá a každý kdo do toho sedne okamžitě zjistí že jsou kurevsky užší - záda dobrý, ale sedák je trága, ovládání kdyby mě nenapověděl monitor nevím co nastavuji a fofrklacek nekomentuji. Celkový dojem mohli to udělat lépe.

Natáčení zadní nápravy úžasné, co se týče jízdy tak na nerovnosti o kterých auto ví je komfort daleko dál než e65, ale blbej kanál kterej asi nezdetekuje je cítit o 70% více. Zatáčky perfekt a vracečky díky zadní nápravě se jezdí úplně jinak.

Na svoji e65 nemám dvojité skla ale v 80 nic neslyším a tady jo - možná i dáno tím že celkem dost funělo.

Music - výkon větší jak v e65 zvuk je čistější ale prostorovost tam není a to je zklamání.

Celkem se mi hodně líbilo komplet PDC

Toď asi vše za těch pár kilometrů co to auto ve mě nechalo a souhlas s JaraXem až na věci co se vylučují takže jen hodnocení podvozku (zas na druhou stranu netřepal jsem se na to s pocitem že opravdu nic neucítím jak v merglu), aby to člověk opravdu mohl posoudit potřebuje fůru času JaraX určitě napíše další.

Největší plusy:
Laserlight - naprostá bomba
Natáčení zadní nápravy
Nightvision je taky perfektní
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od JaraX »

natáčecí zadní náprava je opravdu pecka, to znám už z F01 a je to bomba, zkracuje rejd, zlepšuje průjezd zatáčkama, v kombinaci s DD a EDC je to super

ještě jsi zapoměl na dynamic spot light, to je bomba, jak to bliká na lidi :D to si užívám

jinak to auto jsem začal mít rád,ale strašně mě sere lednička a hlavně ty sedačky, to je prostě největší zklamání, po 4 hod mě z toho normálně bolela prdel, masáže nutnsot :)
BMW service expert - http://www.jarax.net
Uživatelský avatar
Alois
Příspěvky: 474
Registrován: ned kvě 16, 2010 12:49 pm

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od Alois »

Je pravda že ty sedačky jsou tužší... V g11 jsem seděl v komfortech a nic moc.. Zlatá e38 :)

Grancoupe? To mi trvalo si zvyknout.. I můj kolega co má e46 m paket si toho po 400km všiml a prvně se mi smál. Ty komforty jsou z betonu. Budiž, umí to být skoro sportovní auto, tady to chápu. Kéž by se Sport módem šla vypnout i ta tuhost těch sedaček... :)
Alpina B6 e63 4.4 Alpina Blue, M3 e46 manual Phoenixgelb/Kiwi, 840i Grancoupe Individual Dravit grey, Z3 Coupe 2.8 M52TU cosmosschwarz manual… a pár dalších non BMW
Uživatelský avatar
Snejk
Příspěvky: 2637
Registrován: stř úno 20, 2008 5:48 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od Snejk »

sedačky, podvozek a audio... tři nejduležitější věci v autě... a všechno to prostě udělali mnohem huř, ja byl po testovací jízdě dost zklamanej...
Obrázek
E32 730i LPG >> E32 735iL LPG>>E32 750iL high-line >>E38 740i >>E32 735i >>E38 740iL HLZPE >>e65 745i>>e66 760Li individual
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od JaraX »

Snejku, nemužeš srovnávat s E65, to bys pak byl nasranej,
já to srovnávám z F01 ta byla velkej krok dozadu, toto je zase krok dopředu od F01 jen zapoměli na sedačky a ledničku,
BaW jsem slyšel jen s otevřenyma dřevma ale snad by mi nevadil, Logic je nuda, není vůbec prostorovej, včera jsme s Hermanem střídali E66 a G11 a porovnavali to, logic v E65 má mnohem větší prostorovost, to je to co vylepšuje proti Logicu v F01 a G11,
ten podovozek je divnej, něco vytlumí tak jako by tam nebylo, hodně hnusnej přejezd to přejede jako by tam nebyl, mnohem líp jak v E65 a z toho kanál o kterým v E65 nevíš je rána jak blázen, ale celkově mě ten podvoozek neuráží, jen to prostě není nic zazráčnýho jak se o tom vykládá.
BMW service expert - http://www.jarax.net
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od JaraX »

filozofe, ty tvoje testy sou uplně k hovnu,
jak může říct ten čobol že ty sedačky sou fantastické, ja neviděl horší sedačky v sedmě, (teda po F01, s tou sou prakticky stejné, tady akorát přibyla možnost zobrazení tlačítka na idrive), ty sedačky sou šíleně tvrdé, uzké a hřejou mnohem později než u E65.
BMW service expert - http://www.jarax.net
Uživatelský avatar
Spooner
Příspěvky: 5363
Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
Bydliště: Ostrava

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od Spooner »

JaraX píše:ty sedačky sou šíleně tvrdé
Lidé asi chtějí tvrdé sedačky... u VW group na to přišli už dávno :D
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od JaraX »

vezl jsem kamaráda co je taky mechanil a ten do toho sedl a říka "jééé ty sedačky sou stejny jak moje E46" čímž to přesně vystihl, v trojce by tyto sedačky byli fantastické, ale prostě tvrdé a ještě o 4,5 cm užší jak v E65, to je hnus,
BMW service expert - http://www.jarax.net
Odpovědět