JaraXův E66 long 745Li

zde se můžete vy a vaše auto představit
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Filozof
Příspěvky: 2220
Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
Bydliště: Vyškov

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od Filozof »

rád vidím vaše srovnání a člověka co na bmw 7 kouka poprvé v životě. Chápu že testovat 730d a 750Li je rozdíl. plus runflaty tvrdé ktere ubírají na komfortu.

Líbí se mi že je vás více co to testujete a shodnete se v plno věcech.
Ty sedačky jsou klasické nebo sportovní či kolik variant dělají v g11 ?
Zrovna v 7er jsou sedačky velice duležité. Vím jak komforty v e38 i e60 e65 jsou pohodlné. a čekal bych velký skok kupředu a ne dozadu.

Nechcete udělat popis co vylepšit i s pochvalou co se povedlo na vývoj. centrum do BMW at udělají facelift kde to bude již v pořádku ??? nebo v novějším typu 7er ?

Mě to přide jako záměr to přeci není možné, musel to nejeden testovací řidič říci tyto informace. Snad jen aby lidi kupovali RR a ne 7er ale to snad ne. je tu konkurence a ta nespí. :)
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba Obrázek

Obrázek
caknakis
Příspěvky: 2908
Registrován: stř lis 04, 2009 9:01 am

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od caknakis »

Jarax a snejk mi přpomínají jednu pasáž z knihy od E.M. Remarque - Miluj bližního svého...no řekněte sami :-)

- pro přiblížení příběhu - kniha pojednává o osudech uprchlíků před nacizmem, kteří utekli do Francie, aby neskončili v koncentráku


„Podívej se tam vpravo!“ řekl Kern. „Waser a Rosenfeld!“
Před obrovskými okny General Motors and Co stáli dva mladší muži. Byli nuzně oblečeni. Sáty měli ošumělé a byli bez plášťů. Diskutovali mezi sebou tak vzrušeně, že si ani nepovšimli Ruth a Kerna, kteří stanuli vedle nich. Oba bydleli v hotelu Verdun. Waser byl technik a komunista; Rosenfeld syn bankéřské rodiny z Frankfurtu, která bydlela ve druhém poschodí hotelu. Oba byli automobiloví fanoušci. Oba žili téměř ve vzduchu.
„Rosenfelde!“ řekl Waser zapřísahavě, „buďte aspoň teď na chvíli rozumný! Cadillac — budiž, pro staré lidi je dobrý! Ale co chcete dělat se šestnácti válcem? Ten chlastá benzín jako kráva vodu, a přesto není rychlejší!“
Rosenfeld zavrtěl hlavou. Fascinován hleděl do výkladní skříně, v níž bylo světlo jako za dne a kde se na desce v podlaze zvolna otáčel obrovský černý cadillac. „Ať žere benzín!“ pravil žhavě. „Je to žrout, budiž. Na tom přece nezáleží! Jen se podívejte, jak je ten vůz báječně pohodlný! Bezpečný a spolehlivý jako pancéřová věž!“
„Rosenfelde, to jsou argumenty pro životní pojištění, ale ne pro auto!“ Waser ukázal na vedlejší výlohu, která patřila zastoupení firmy Lancia. „Podívejte se na tohle! To je rasa a klasa! Pouhý čtyřválec, nervní, nízká mrcha, ale panter, když vyrazí! S ním můžete vyjet na domovní zeď, když chcete.“
„Ale já nechci vyjet na domovní zeď. Chci si zajet do Ritzu na cocteil-party!“ odvětil Rosenfeld klidně.
Waser přešel jeho námitku. „Jen se podívejte na tu linii,“ horoval. „Jede to po zemi jako přilepené. Šíp, blesk — osmiválec je podle mne už moc těžký.“
Rosenfeld propukl v posměšný smích. „Jak byste se chtěl dostat do takové dětské rakvičky, Wasere, vždyť je to auto pro liliputány. Představte si: je s vámi krásná žena v dlouhých večerních šatech, třeba z brokátu nebo z flitru, s drahocennou kožešinou, jdete od Maxima, je prosinec, sníh, břečka na ulici a tam vám pak stojí tenhle pojízdný rádioaparát — chcete se ještě víc zesměšnit?“
Waser zrudl. „To jsou nápady kapitalisty! Rosenfelde, snažně vás prosím! Vy sníte o lokomotivě, ale ne o autu! Jak se vám může líbit takový mamut? To je přece pro komerční rady! Ale vy jste mladý člověk! Chcete-li už něco těžkého, pak si spánembohem vezměte delaheye, to je rasa a svých sto šedesát udělá lehce.“
„Delaheye?“ Rosenfeld opovržlivě zafuněl. „Každou chvíli zaolejované svíčky, ne?“
„Vyloučeno, když s ním umíte správně jezdit! Jaguár, projektil, člověk je opilý už jen když slyší chod jeho motoru! Nebo, když už chcete opravdu něco jedinečného, tak si vezměte nového supertalbota! Hravě sto osmdesát kilometrů! To pak máte skutečně něco!“
Rosenfeld rozhořčeně vypískl. „Talbota? To bych tak měl něco! Tu káru bych si nevzal, ani kdyby mi ji někdo dával zadarmo. Vždyť ta má takovou kompresi, že se vaří už při městském provozu. Ne, Wasere, zůstanu u cadillaca —“ Otočil se znovu k výloze Generál Motors and Co. „Jen se podívejte na tu kvalitu! Pět let se nemusí otevřít kapota! Komfort, milý Wasere, ten dokáží jen Američané! Motor je svižný a nehlučný, ani ho neslyšíte!“
„Ale, člověče!“ vybuchl Waser, „já přece chci motor slyšet! To je přece hudba, když taková nervní mrcha vystřelí!“
„Pak si tedy opatřte traktor! Ten je ještě hlasitější!“
Waser pohlédl na Rosenfelda. „Poslyšte,“ řekl pak tiše, stěží se ovládaje, „navrhuji kompromis: Vezměte si mercedesku s kompresorem! Je těžká a přitom znamenitá! Ujednáno?“
Rosenfeld pohrdavě odmítl. „Na to mě nenachytáte. Nenamáhejte se! Cadillac, jinak nic!“ Znovu se pohroužil do černé elegance obrovského vozu na otáčecí desce.
Waser se zoufale rozhlédl. Přitom spatřil Kerna a Ruth. „Poslyšte, Kerne,“ řekl, „kdybyste si měl vybrat mezi cadillacem a novým talbotem, co byste si vzal? Talbota přece, ne?“
Rosenfeld se otočil. „Cadillaca, přirozeně, o tom nelze ani pochybovat!“
Kern se usmál. „Mně by už stačil malý citroen.“
„Citroen?“ Oba automobiloví fanoušci na něho pohlédli jako na prašivou ovci.
„Anebo kolo,“ dodal Kern.
Oba odborníci si vyměnili rychlý pohled. „Ach tak!“ řekl potom Rosenfeld velmi chladně. „Nemáte asi mnoho porozumění pro auta, co?“
„A ani pro autosport, viďte?“ dodal Waser poněkud zhnuseně. „Inu jo, existují lidé, kteří mají zájem jen o poštovní známky.“
„To mám,“ pravil Kern pobaveně. „Zvláště o neorazítkované.“
„Nu, pak tedy promiňte!“ Rosenfeld si ohrnul límec u saka. „Pojďte, Wasere, prohlédneme si ještě naproti nové modely Alfa Romeo a Hispano.“
Smířeni ignorantem Kernem, odešli svorně ve svých ošumělých šatech, aby pokračovali ve sporu o několika dalších závodních vozech. Měli na to čas — neboť neměli peníze na večeři.
E32 740iL LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI
Uživatelský avatar
Snejk
Příspěvky: 2637
Registrován: stř úno 20, 2008 5:48 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od Snejk »

tvoje neustale narážky na to, ze ja a jarax jsme pro tebe trapne socky... tak tohle ti stejne podvozek a sedacky a audio v f01 ani g11 nevylepsi at se snazis sebevic...
Obrázek
E32 730i LPG >> E32 735iL LPG>>E32 750iL high-line >>E38 740i >>E32 735i >>E38 740iL HLZPE >>e65 745i>>e66 760Li individual
Uživatelský avatar
Spooner
Příspěvky: 5362
Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
Bydliště: Ostrava

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od Spooner »

Mě to spíš připomíná rozhovor kohokoliv z nás s majitelem Fabie :D
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
Uživatelský avatar
Snejk
Příspěvky: 2637
Registrován: stř úno 20, 2008 5:48 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od Snejk »

takove rozhovory je uplne zbytecne vezt, pro nekoho kdo sedmičku nepotrebuje tak ani nikdy nepochopi ani nemá cenu to vysvětlovat. ale proste fakt, ze sedmička jakožto nejvyšší třída, výkladní skřín luxusu a novych technologií a pokroku.... prostě rozdíl e32 > e38, prostě wow. rozdíl e38 > e65 .. neuvěřitelnej, člověk se svezl a nechapal... ale ted jako by se to snažily nějak zrestartovat aby mohli zase někdy v budoucnu udělat zase něco z čeho bude člověk nadšen... ale spíš to vypadá že ne, prostě se už ubíraj úplně jinym směrem... spotřební designový nástavec na péro, pohodlí? proč... vždyt takhle to stačí stejně to je lepší než vyrábí ostatní, co na tom že to je horší než jsme dělali kdysi. Lidi chtěj auto nové protože je hezké... a novééé.... och
Obrázek
E32 730i LPG >> E32 735iL LPG>>E32 750iL high-line >>E38 740i >>E32 735i >>E38 740iL HLZPE >>e65 745i>>e66 760Li individual
caknakis
Příspěvky: 2908
Registrován: stř lis 04, 2009 9:01 am

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od caknakis »

Nejste pro mě socky, to vůbec ne. Jen je prostě legrační, jak hejtíte všechno, co nemá v techničáku vaše jméno :-) Až našetříte na G11, tak to bude zase nejlepší auto na světě a všechno ostatní bude stát z piču

- viz můj telefonát se Snejkem dva dny zpátky

Já - ten NBT systém v F01 je fakt super, na to se E65 nechytá
Snejka - ale prosímtě, stejně je to napiču, nemá magnetické kolečko, nestojí to za nic
Já - tak proč se ho snažíš dodělat do svojí E65?
Snejka- ehmmm nooo vííš...... protože tady mám tři zbytečné, tak co s tím :-)

Taky by mě docela zajímalo, proč sháníš zesilovač z F01, když hraje tak napiču :-)
A jen tak mimochodem, včera jsem si konečně propojil Iphone s F01 kabelem a pustil jsem na svém 600w logicu nějákou muziku ve Apple losless formátu. A E65 se může jít zahrabat, naprosto a totálně :-) Ano, nemá to tu ozvěnu, takový ten "katedrála efekt", ale jestli je podle vás ten audiosystém lepší proto, že něco fejkuje...tak fakt nevím.

Abych to shrnul, naučte se mít trochu úctu ke vkusu druhých, k tomu, že pro někoho je F01 bohyně, já nemám problém uznat, že E65 je poměrem cena/peníze asi nejlepší auto, co v současné době lze vlastnit, akorát se mi nelíbí design.... A především, úctu k práci druhých. Těch tisíc inženýrů v BMW nejsou piče, oni ví proč to tak dělají.
E32 740iL LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI
Uživatelský avatar
Huff
Příspěvky: 846
Registrován: stř črc 03, 2013 6:58 am

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od Huff »

:lol: Ne, teď vážně, příměr dokonalý, dobře jsem se pobavil Tome. :D

Na druhou stranu JaraX a Snejk mají svoje odopravováno, tak si můžou dovolit nějaké radikálnější soudy, do kterých bych se třeba já nepouštěl už proto, že nepatřím do cílové skupiny těchto nových aut. Beru, že ne každý krok kupředu musí jít přímo. Na druhou stranu si myslím, že negativní přijetí je dost ovlivněné tím, jak ta naše auta máme rádi, jak jsme s nimi sžití a ve vztahu k nim konzervativní. Navrhuji téma archivovat a otevřít tak za 10 let, až se tato řada nebo už jen F01 02 dostane do lidové pozice E65. Pak budou soudy jistě o trochu vlídnější.
BMW E32 730ia V8
Uživatelský avatar
Snejk
Příspěvky: 2637
Registrován: stř úno 20, 2008 5:48 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od Snejk »

to by mě teda zajímalo proč to dělají když to ví, tak maximalně jako dneska všechny projekty typu, prodáme jim hovno a stejně uvidíte jak to budou kupovat :lol:
obrazně řečeno a zveličeno, hovna jsou 99% běžně prodávaných aut ale prostě se snažej ušetřit a vydělat proto stojí nová sedmička stejně co před 20 lety... a to byla uplně jiná hodnota peněz. to by dneska musela stát tak 10 mega aby se dalo říct že to je kvalitní.
projekt nbt je spíš pro mě technologickej pokus než touha, spíš o to dokázat že to funguje a popřípadě to prodávat... ty jsi taky opěvoval nové pojektory a o těch které jsi opěvoval před dvouma rukama by sis ted neopřel kolo.. to je spíš profesní deformace.
a nevypichuj tady jedinou věc kterou kromě designu ma f01 lepší. lepší to je (má to větší podporu dnešních technologií viz mnou zmiňovaý integrovaný combox) ale není to zas takovej pokrok kuli čemu by člověk mohl ohodnotit celé auto. ja si do e65 taky připojim iphone i usb a hraje mi to.
Logic 7 není o žádnym katedralovym efektu ale o prostorovosti, logic 7 žádné efekty ozvěny nemá. e65 má mnohem víc čitelnější a vyrovnaný projev, f01 i g11 jen hlasitě nepříjemně basují. prostorovost je o rozdělení nástrojů, tady hlas, tady nástroje, tady dozvuk, to prostě novému logicu i B&O chybí ( testováno v pátek stejnejma písničkama v e65 i f02) ... fko ti vypálí díru do hlavy, e65 překvapí naprosto vyrovnaným neagresivním poslechem.
Obrázek
E32 730i LPG >> E32 735iL LPG>>E32 750iL high-line >>E38 740i >>E32 735i >>E38 740iL HLZPE >>e65 745i>>e66 760Li individual
Uživatelský avatar
Snejk
Příspěvky: 2637
Registrován: stř úno 20, 2008 5:48 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od Snejk »

nebudou, protože nikdy jsem si nekupoval horší věc než tu co jsem měl. fko i 5gt jsem si chtěl už dávno pořídit... ale není prostě žádnej důvod, svezl jsem se, nenadchlo, nedostalo, nezaujalo... pro sebe už bohužel hledám jinou alternativu a pokud bmw něco nezlepší tak už to bude muset být něco jiného. ale dnes je to dost těžký...
Obrázek
E32 730i LPG >> E32 735iL LPG>>E32 750iL high-line >>E38 740i >>E32 735i >>E38 740iL HLZPE >>e65 745i>>e66 760Li individual
Uživatelský avatar
Spooner
Příspěvky: 5362
Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
Bydliště: Ostrava

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od Spooner »

caknakis píše:... a pustil jsem na svém 600w logicu nějákou muziku...
Takže už máš F01 doma?
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
Odpovědět