JaraXův E66 long 745Li

zde se můžete vy a vaše auto představit
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Uživatelský avatar
herman17
Příspěvky: 1513
Registrován: čtv črc 11, 2013 9:08 am
Bydliště: Holomóc ♥

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od herman17 »

Tak jak uz se Jarax zminil, vcera jsem mel tu cest vyzkouset novou sedmu a hned v zapeti porovnat s e66 :)
Klady:
Jsem rad, ze jsme jeli vecer, protoze ty laserovy svetla jsou perfektní. Muzes svitit neustale dalkovyma a kdyz jede doprotivky auto, vytvori mu to tunel tmy. Za celou cestu na nas nikdo neblikal, takze to asi funguje :)
Dalsi nocni vychytavka je nocni videni. To me nadchlo z cele vybavy nejvic. Ukazuje to teplotu predmetu/osob/zvirat a dosah je neuveritelnej. Pro predstavu: o lidech sedicich na zastavce jsme vedeli pul kilometru dopredu. Bez teto vychytavky bych si jich vsiml az bych jel kolem nich :D. Na zvěř to funguje stejne dobre. Ani jsem netusil, kolik se ji pohybuje kolem cest :)
Je to spis takovy sledovaci zarizeni, protoze poznáte, kdo doma topí a jestli to zaparkovane auto vubec dnes jelo. Tohle ale ridic nemuze stihat sledovat a je to spis zabava pro spolujezdce :D (ja sem se teda bavil). Ridic se na to divat nemusi, protoze jak mile by slo zvire blizko jeho drahy, svetla na nej zacnou blikat tenkym paprskem a upozorní vas. Od ted proste zadny srazeny zvire, nebo clovek.
Dalsi perfektni vec je nataceni zadni napravy. Nejen, ze se s tim otocite na "pěti koruně" a dobre se s tim parkuje, ale hlavne to zlepsuje prujezd zatáčkou. Krasne to auto drzi a doslova "vykrajuje" zatacky. Komfort az na aerodynamický hluk od zrcatek (to by vyresily dvojite skla) a trepajici se naftak je super. Pres kanal jsme nejeli, takze nemuzu porovnat :D
Jeste se mi libil asistent vyboceni. Kdyz by jste nadavali pozor a auto zacalo prejizdet do protismeru, samo vas to automaticky vrati do vaseho pruhu. Vlastne za vas ridi auto :D na dalnici by to melo dokonce fungovat jako "autopilot"

Jeste doplnim vyhrev loketky a vyhrev tapce.. to je paradni :)

Zápory:
Naftovej motor :D .... neee opravdu je to hruza, nemam rad prubeh vykonu naftovejch motorů a sedel by tam nejakej benzinovej 8mi valec. Ten.bohuzel neexistuje. Benzinak bude urcite lepsi, ale v tom jsem nejel, takze nemůžu porovnat.
Jak uz bylo receno, sedacky jsou fakt uzke. 100 kilo teda nemam, a i tak mi to vadilo. Tvrde zas tak nejsou, spis mi prisly takovy nadychany. Ale tady srovnavam s e38 a VW Touareg, na ktery jsme zvyklej. Rekl bych, ze ten tvrdej dojem dela ten uzkej podsedak, protoze sedite prdeli na tech krajich :D Operka hlavy je horsi nez u e65, protoze se neda obejmout jen krk, ale cela hlava. A to uz neni tak prijemne.
Ovladani sedacek je zajimave tim, ze se staci dotknout nektereho z tlacitek a na displeji vam vyskoci animace, co to tlacitko dela :D
Ovladani vyhrevu a chlazeni atd... je dotikove. To si myslim ze fakt neni dobre. Je strasne jednoduchy se prekliknout a ridice to bude za jizdy pekne srat.
Podsviceni a jeho zmena barvy je perfektni, ale mne vadilo jak se na prednim skle odráží ten podsvicenej prouzek na palubce. Sice to jde ztlumit, ale porad to tam bude :/
Na druhou stranu....od te doby, co mam kozenou palubku, tak na skle vidim šev a taky jsem si zvykl :D
Kufr mi prisel, ze je sice vysokej, ale uz neni tak dlouhej a sirokej jako u e38.

Na závěr:
Je to optavdu famózní auto a design se mi fakt libi... ta predni maska s tema laserovyma svetlama je uzasna :) venkovni podsviceni taky parada :) To auto je nabyté technologiemi a vse jsme ani nevyzkouseli. Na druhou stranu se bojim, ze cim vic veci tam je, tim vetsi sance, ze se neco pokazi. (To ukaze az cas). Auto je hodne zamerene na bezpecnost a např. Pri prudkem brzdeni to stahne pás a narovná sedacku (připraví na náraz).
Je to vse o nastaveni a ten kdo si to auto koupi, bude tomu muset par hodin věnovat, protoze toho jde nastavit opravdu hodne.

Po predvadeci jizde jsem jeli projet Jaraxovu e66. Komfort podvozku podobnej, motor lepsi, sedacky pohodlnejsi, hudba famózní :D a prostor nepusobi tak stisnene, takze musim uznat, ze jarax nekecal ;)

E65 ma taky rychleji vyhratou sedacku. Toho jsem si vsiml hned :) ted otazka jestli to neni tou jemnejsi kuzi.

Urcite jsem na neco zapomnel, protoze je tam toho strasne moc :D

Dekuji za svezení a myslim, ze bych to auto klidne doporucil :) skoda ze je spousta lidi kolem me spis na ty SUV, takze pokud se ponese ve stejne duchu i X5... tak bude trhat prodejni rekordy :lol:
Naposledy upravil(a) herman17 dne ned úno 21, 2016 10:53 am, celkem upraveno 1 x.
SPORT & RELAX AREÁL BOZEŇOV - restaurace, wellness hotel ***, firemní akce, školící centrum, kemp, tenisové kurty, minigolf, lanové centrum a jiné
Obrázek
http://WWW.BOZENOV.CZ
Uživatelský avatar
Snejk
Příspěvky: 2637
Registrován: stř úno 20, 2008 5:48 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od Snejk »

Ja beru Tomasovo hodnoceni spis z pozice ze prechazi rovnou z e38, to proste zmena je a to obrovska, ty auta jsou si podobna takze jemu ta ergonomie a rozlozeni interieru nevadi, protoze je na ni zvykly. To bych si taky pral byt nezatizen e65 a ted bych se taky radoval z nove g11, ale proste to nejde. Dynamic drive je pry taky nanic a uplna zbytecnost.. Prejit z e38 asi bych smyslel stejne... Prroto se my dva v tomhle nikdy neshodnem a kazdy si jde svou cestou.
Obrázek
E32 730i LPG >> E32 735iL LPG>>E32 750iL high-line >>E38 740i >>E32 735i >>E38 740iL HLZPE >>e65 745i>>e66 760Li individual
zzeli
Příspěvky: 1553
Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od zzeli »

Herman: Super postrehy. Kolik km jsi s tim jel? At uz ridic nebo spolujezdec.
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
Uživatelský avatar
Huff
Příspěvky: 846
Registrován: stř črc 03, 2013 6:58 am

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od Huff »

Taky děkuji Hermanovi za článek, z kterého se něco dozvím a nezní jako recenze na hovězí maso z domova důchodců.
BMW E32 730ia V8
Uživatelský avatar
scorpion
Příspěvky: 1449
Registrován: stř říj 21, 2009 1:05 pm
Bydliště: Středočeský kraj - praha

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od scorpion »

Konečně je tady co číst... :-D Já musím souhlasit s jednou věcí, která zde byla napsána... Značku BMW jsem začal řadou 7... První byla e32... Byl jsem z ní vyplesklej, a kdo by nebyl, když jsem přesedlal ze sierry (ale sierra je pro mě dodnes super auto). Ještě jsem měl hodně zkušeností se scorpiem, které bylo vlajkovou lodí Fordu... Nic méně když jsem po pár letech koupil E38 snejka vládní speciál tak když s tím prvně přijel abych to viděl, projel apod... Tak mi vyloženě spadla brada... Z venku? Nádherné auto... A uvnitř? No to byla fantazie oproti e32... neuvěřitelný ten pokrok... Samozřejmě že nemít to 16:9, třetí klimu apod tak to asi takové wow neudělá, ale prostě sestava v jaké je ta má e38 wow udělala... A když jsem po několika letech měl možnost dlouze jezdit s e66 facelift tak mi opět spadla huba... Technologie, pohodlí, zpracování... Samozřejmě opět mluvím o autě co má výbavu jako je stropní klima, lednice, větrání, masáže, BT, dvojitá okna apod... L7, DD apod asi nemá smysl zminovat, to beru jako samozřejmost u takového auta... Je to prostě opět velký skok od e38... Jenže ted už to dle mě bude čím dál náročnější... Tehdy byla doba kdy byli průkopnické technologie, které ohromili... Viz mobilní telefony... Tenkrát tam byl ohromný viditelný vývoj... Teď už několik let žádný ohromující vývoj u telefonu nevidím... pouze aplikacemi... a podobně to je dnes u aut... Ovládání gesty v G11 je famozní... nebo kamery ze všech stran a parkování díky nim... Co je opravdu průkopnické jsou ty laserové světla! Ale le zbytek je jak ty aplikace v telefonu... Pokud to má ohromit musí to být viditelné a na hračičkovou formou... Dnes už je jiný vývoj než tenkrát... Jelikož dnes je už mnoho prostě vymyšleno a být tím vlkem a ne ovcí je strašně náročný úkol a stojí to strašné peníze... A co především... Dnešní doba je nesmyslně tlačena na cestu, která nemá žádný význam... at už to jsou emise, nebo to aby se auta stále točila, to aby se srala... za vším jsou ted jen zisky a ekonomičnost výroby... Nikoliv to "koukejte co kvalitního jsem dokázali vyrobit." Jinak v G11 jsem už také seděl takže trochu obrázek mám... To že se inženýři snaží... O tom není pochyb... Ale furt tam je někdo nahoře, který tomu inženýrovi řekne "to co jsi vymyslel je famozní a dokonalé, ale dát to tam nemůžeme musíme to udělat levněji... ořež to a to a to... Pak to bude dobré..." Ten kdo někdy něco takhle někde dělal ví o čem mluvím... Dnešní technologie jsou šíleně drahé a rozpočty na to malé... Říkám to vše objektivně a nikoliv na porovnání všech těch aut...
Obrázek
zzeli
Příspěvky: 1553
Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od zzeli »

Kdyz to Scorpion nacal, tak si taky pridam. Kdo nekdy delal ve firme, ktera ma x tisic zamestnancu a je na trhu uz roky v tak drsnem konkurencnim prostedi, tak musi chapat, ze ta firma to nedela pro dobro svych zakazniku, ale pro sve zisky. Je to prirozeny vyvoj techto molochu a neudelas nic.
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
Uživatelský avatar
Spooner
Příspěvky: 5362
Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
Bydliště: Ostrava

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od Spooner »

Super srovnání, Hermane ;).
Myslím, že by nebylo od věci tyto příspěvky hodit do samostatného tématu v 7er. Třeba "První dojmy z G11" nebo něco podobného. Tady u Jaraxe takové informace nebude za chvíli nikdo hledat a byla by škoda, aby tyhle recenze a srovnání upadly v zapomnění :)
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od JaraX »

taky souhlasím aby to někdo vyjmul odtud a dal do samotnyho, od té fotky co jsem dal s tou G11 a 2x E65
BMW service expert - http://www.jarax.net
Uživatelský avatar
herman17
Příspěvky: 1513
Registrován: čtv črc 11, 2013 9:08 am
Bydliště: Holomóc ♥

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od herman17 »

I kdyz se titmto smerem uz par let svet ubírá, porad je na te G11 videt luxus a pouzite materialy jsou stale OK :)
Jinak ano, nic prevratnyho uz vymyslet nejde, proto necekejte obrovske skoky dokud se to nebude vznaset, nebo to nebude pohanet jinej agregat :lol:
Pro firmy, podnikatele a lidi co na to proste maji a kazdy 3 roky budou kupovat novy, tak to auto doporucuji :) ostatne taky pro ne je to auto urcene... Amen ;)
SPORT & RELAX AREÁL BOZEŇOV - restaurace, wellness hotel ***, firemní akce, školící centrum, kemp, tenisové kurty, minigolf, lanové centrum a jiné
Obrázek
http://WWW.BOZENOV.CZ
caknakis
Příspěvky: 2908
Registrován: stř lis 04, 2009 9:01 am

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od caknakis »

Snejk píše:Ja beru Tomasovo hodnoceni spis z pozice ze prechazi rovnou z e38, to proste zmena je a to obrovska, ty auta jsou si podobna takze jemu ta ergonomie a rozlozeni interieru nevadi, protoze je na ni zvykly. To bych si taky pral byt nezatizen e65 a ted bych se taky radoval z nove g11, ale proste to nejde. Dynamic drive je pry taky nanic a uplna zbytecnost.. Prejit z e38 asi bych smyslel stejne... Prroto se my dva v tomhle nikdy neshodnem a kazdy si jde svou cestou.
Neříkám, že je zbytečnost. Žádná výbava není zbytečná a pro někoho, kdo jezdí opravdu dynamicky a posílá sedmu na limit to určitě smysl má. Nicméně pro mě s mým stylem řízení je to naprosto neplatná věc.
E32 740iL LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI
Odpovědět