JaraXův E66 long 745Li

zde se můžete vy a vaše auto představit
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Filozof
Příspěvky: 2220
Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
Bydliště: Vyškov

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od Filozof »

Tak na jednu stranu jsem rád, že E38 není taková, že by si dělala co by chtěla a skákalo by samo P když sám zastavím, dávám vždy P nebo Nko pokud chci s autem pohybovat po garáži například apod.

Jinak ty Fka to je zlo. Tak si člověk skoro nic neudělá a kvuli všemu jezdit do servisu to by člověk musel vydělávat majlant proto si většinu co jde dělám sám. Obávám se že u E65 bych musel mít už hodně dobře vybavenou dílnu s diag a větší znalosti kolem motoru a techniky.

Na benzínce jsem si všiml borce co měl 5er F10 z rakouska a bylo zajimavé že ten člověk po chvilce odpočinku si vzal notes a spojoval se s autem a něco si ladil na diagnostice. Nevím co ale bylo vidět že to je německy a byla to diagnostika. Asi nějakej rakouskej JARAX :lol: (nebo neštastnej majitel co musel diag jinak by neodjel)

S těma Fkama co vše vyprávíte ty Jardo i Snejk to je prostě neuvěřitelné. A stále nechápu že jsou lidi co do toho jdou. Interier je pěknej to sice ano ale ta technika která kolabuje 4x rychleji na autě jako u starších modelů to je tragedie.
Furt přemýšlím proč tolik lidí ještě jde a kupuje Fko. Bud jsou hodně bohatí a věří že to bude ok, nebo tomu prostě nevěří že jsou poruchové a problémové... případně do toho jdou že těch pár set tisíc za servis prostě dají a počítají stím.
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba Obrázek

Obrázek
Stepa
Příspěvky: 15
Registrován: stř čer 21, 2017 6:54 pm

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od Stepa »

Protože když jseš korporátní kurvička za Prahy, nechceš prostě jezdit Ečkem jak poslední cigoš. Působí to prostě neseriozně. Občas jezdím pracovně Rakousko a kdybych tam přijel s E65 na CZ značkách, mají mě za cigoše
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od JaraX »

jj, tak to je, ale zase když je to pěkněj naleštěnej face, tak to jde, ono je rozdíl jako E65 máš, třeba ted tu mam takovou v které bych se styděl (a bál) jet do obchodu.
a borcovi praskla expanzka "pane chcete novou za 2,5k origo BMW na 10 let, nebo starší časovanou bombu za 800kč" "dejte tam tu starší, toto už taky byla starší, mě už to loni prasklo"
BMW service expert - http://www.jarax.net
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od JaraX »

Filozof
rakouskej JaraX těžko, ja neměl svoje auto na diagnostice tak dva roky. ted jsem si říkal že si konečně udělám gufera na ventilech ale zase je tam přes 20 lidí na seznamu čekatelů na servis, takže nic :(

ted seš rád že ti E38 nic nedělá sama, ale až ti jednou ujede (a to se už stalo dosti lidem) tak si budeš říkát jaká by to bylo bomba kdyby to auto dalo samo P. a dát u E65 Nko abys to potlačil jde. narozdíl od Fka, kde to sice jde taky, ale to auto se celý zlbázní, volant je na křivo atd.
BMW service expert - http://www.jarax.net
Uživatelský avatar
Spooner
Příspěvky: 5362
Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
Bydliště: Ostrava

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od Spooner »

JaraX píše:jj, tak to je, ale zase když je to pěkněj naleštěnej face, tak to jde, ono je rozdíl jako E65 máš, třeba ted tu mam takovou v které bych se styděl (a bál) jet do obchodu.
S tím souhlasím. Já víc dám na to v jakém je auto stavu a jak vypadá, než jaký má rok výroby. Plus záleží hodně na tom, kdo z něho vystupuje. Ale rozumím, že je spousta lidí s omezeným pohledem na svět :D
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
Uživatelský avatar
dunnst
Příspěvky: 1311
Registrován: pon úno 15, 2010 2:22 pm
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od dunnst »

I naleštěná E38 budí dojem seriózního auta, z Fka taky uděláš ciganwagen a velice brzo jím mnohé budou :-) Kolegyně z práce má 520d Fko a je s tím velice spokojená, koupila to za půl míče z druhé ruky, má dojem, že jezdí velice spolehlivým a reprezentativním vozem. Situuj se ale do pozice zákazníků, na které BMW cílí - německá střední třída. Když ti měsíčně na účet přistane 4k€ a víc, tak už ti tolik nevadí, že měníš co pět let auto. Ono kam ty prachy za chvilku strkat..
EX E32 740i LPG Obrázek EX Honda Legend KA9 LPG Obrázek Volvo S80 T6 LPG Obrázek
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od JaraX »

mě jezdí jedna F07, bylo to bourany a je to špatně nalakovany, na většině dílů se loupe lak a jsou tam takové krásný mapy, rozpadla se panorama a svěsila se ta látka co to kryje, takže to vizí až na hlavovy opěrky, ktery musí mít člověk nadoraz nahoře aby mu to neleželo na hlavě. pak mi jezdí F10 která se celá škube, je tam špatná rozvodovka, ale pán to neřeší. takový auta, hlavně ta F07 jsou jak cigán vágeny, tím bych se fakt styděl někam přijet. kamarád má pěknou E23, má to jako daily, a kam přijede tam to lidi obdivujou.
BMW service expert - http://www.jarax.net
Stepa
Příspěvky: 15
Registrován: stř čer 21, 2017 6:54 pm

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od Stepa »

Spooner: Omezený pohled na svět? Jsou to pořád 20 let starý auta. A pro většinou novou populaci je to jak kdybys fotil na analogovej foťák. Komplikovaný, zbytečný a na hovno. Fandové to řeší a dokážou dostat nejlepší výkon za svoje peníze, protože mají znalosti a vědí co a kde hledat. Normálního člověka ani nenapadne, že 15 let stará 7er na plyn může mít nižší náklady než Oktávka. Kdybys měl ve všem, čím se zabýváš, zjišťovat to co víš o BMW, posereš se z toho. A pro většinu lidí je auto spotřebka, tak na to serou. Ez

Že Fka brzo zcigánovatí je víc než jistý. Ten pád ceny je brutální. Na druhou stranu to nejde tak lehce fušovat a ojebávat na servisu, takže cigošům fofrem dojdou prachy na servis a bude to stát. Ečko udržíš na silnici i izolepou a základním vercajkem. Fko? Nope, cink cink, drivetrain a volej odtah.

Nebo naopak, to může velmi dobře fungovat pro někoho, kdo moc nenajezdí, neřeší až tak peníze a chce mít radost. Koupíš 550i F10 za kolik, půl mega? Dalších 200k si necháš bokem na servis a pokud nekoupíš úplnou smrtku, při nájezdu 10-15k se může vozit jak šéf a pak to prodat dalšímu zoufalci. A TCO máš nižší než u nové 530d. Když o tom tak přemýšlím, je to vlastně ideální auto do Prahy :D

Nedovedu si představit mít E23 jako daily. To víc servisuješ než jedeš ne? A jakmile to přestane být 100% stav, už seš zase za cigána.

Sám se s tím teď peru. Za pár let bude aktuální výměna vozového parku. Líbí se mi E39 M5 (protože manuál) i E60 M5 (protože V10). A že to nekřičí do světa kolik to stálo mi vůbec nevadí. Právě naopak. Jenže mám hned dvojí odpovědnost. Nadřízení a klienti. Ečkový 5er se do mého oboru prostě nehodí. Takže to vidím na nějakou 3er, když bůh dá, tak v R6 benzín :(

Abych to shrnul->Z mého pohledu si E65, E39, E46, E60 (E90, E70 jsou pořád relativně mladé) můžou dovolit jenom lidi, kteří se pohybují mezi fandama (JaraX), lidi, na který už nikdo nekouká (fandové rentiéři) a lidi, u kterých je to všem u prdele (většinou dělnící horkotěžko splácející svojí E46 v dehtu). Jakmile má člověk jezdit mezi lidi z profesionálního hlediska, 15 let starý BMW se prostě nehodí. A čím víc na zapád, tím víc seš nápadnej. Západní němci nás pořád mají za sociály. ostgebiete
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od JaraX »

jenže s těma Ečka je prostě mín problémů než s novějšíma Fkama, mám zákazníka co má jak E60 s kterou jezdí ke mě tak F10 která je v záruce a jezdí do autorízáku, ještě nemá 80 najeto s Fkem a říkal že si nedovene představit že by to servisoval za svoje, už tam je mraky věcí vyměněných. to ta E60 je spolehlivější a to nesrovnávám s E65.
a to není jen o autech, prostě bud žiješ sračkovej spotřební život, a jdeš si koupit auto nový, hmm na BMW nemám, tak si koupím šádovku, a budu jezdit v OII TDI a mít nudnej život, nebo za ty prachy mám sedmu i se servisem. no a já to tak mám se vším, potřebujem ledničku, podívám se na internet nová lednička stojí 10, neumí nic, prostě chladí, aha, tady na bazoši je 2letá americká, za 12, tak to vezmu. vyrábí to led, studenou vodu, různy zony, rychlo chlazení plechovek, bar. už to mám 3 roky a jede to bez problému. otec loni kupoval ledničku, o jeté nechtěl ani slyšet, koupil nějakou lepší obyč za 18k, po půl roce se vysrala a ještě se zkazilo jídlo, reklamace trvala dva týdny, zkuste si někdo fungovat 2 týdny bez lednice, tak si musel sehnat starou. měl jsi někdy dolce gusto? to se nedá pít, proti tomu co máš profi kávorar. a ted si vem že já za 14k sehnal todle
https://kavovary-cajovary-espressa.heur ... pressa-x9/
všecko to dělá samo, dva roky to jede ok, 2 druhy kávy atd.
notasy mám všecko lenova, původní cena cca 80k, vyztužené magneziem, titanové panty. a víš za kolik nakupuju repasovaný notebook s i7? za 4000kč!!! 20k koupíš novýho acera v podobné konfigurace, jednou zakopneš o prodlužovačku a je to na sračku rozbitý.
pračku mám použitou, bosch, 2-3 roky stará, 8kg, tichoučká, a stála asi 4k, předtím jsme měli novou gorenje, za 7k, malou, hlučnou a stejně už je po ní.

dneska stojí nové věci stejně nahovno jak staré. takže nějak nemám důvod žít ten hnusnej spotřební život a kupovat sračky na dva roky
BMW service expert - http://www.jarax.net
Uživatelský avatar
Spooner
Příspěvky: 5362
Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
Bydliště: Ostrava

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od Spooner »

Nevím, co je pro tebe normální člověk. Většina lidí ani nepozná rozdíl mezi E65 a F01. Zároveň si většina populace určitě nekupuje nové auto, protože jejich několik let staré začíná vypadat jako "ciganwagen". Zřejmě se pohybuješ ve společnosti, která si to žádá a je pro ně důležitější jak vypadají, než co dělají. Je mi to jedno :). Nevím kdo jsi, odkud ses tady vzal, ani z jakého důvodu jsi tady přišel prudit. Měj se hezky a snad na tomto fóru najdeš, co hledáš :)
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
Odpovědět