Stránka 35 z 36

Re: JaraXův E66 long 745Li

Napsal: čtv zář 03, 2020 6:32 am
od calif
Mě se líbila a z tuzemské inzerce se mi zdála jako jedna z nejlepších....a vida 🤔😬 ....a to není cenou nijak podbízivá řekl bych....

Re: JaraXův E66 long 745Li

Napsal: čtv zář 03, 2020 8:56 am
od JaraX
hele u nás vůbec nemá cenu hledat, málo kdy něco u nás koupíme, kdo má pěknou si ji nechává, nebo už mají ty auta vlastní pořadníky a tak většinou je to jen výlet, chce to prostě zapadní německo, holandsko, nebo koupíš pelech a budeš jen sypat, sypat a spravovat a spravovat, takovy auta vůbec na servis neberu, ja potřebuju aby to přijelo jednou za rok na servis, něco se opravilo a zase za rok a ne zakazníky co budou furt volat že ji tam něco svítí a auto nejede.

Re: JaraXův E66 long 745Li

Napsal: čtv zář 03, 2020 10:56 am
od PRAHAV8
To je slušný nájezd 7.500km za 14dnů :) Jak často měníš u auta olej nebo brzdy? Já olej měním cca každých 4-6měsíců a brzdy 1x ročně u e38. Olej dávám Shell ale ted tam byl černý Fuchs a brzdy Bosch nebo ATE. Já ted chtěl kupovat v CZ jednu 750iL od jednoho pána ale zůstal jsem u e38 protože na fotkách pěkný auto ale v realu hrůza jako by v tom jezdil cikán :x
JaraX píše: stř zář 02, 2020 8:23 am čau
- u svit lip si musíš nechat udělat cenovou nabídku, mají mraky verzí, od 15 tisíc cca
- zákazníku s E65 mam cca 65, ale většina je z čech, z moravy jich mám míň, taky dost slováků
- fotky moc nemam, ale na mem webu najdeš par novych fotek meho auta atd www.jarax.net

jinak se ted začli zase objevovat auta, byli jsme v červenci na 3 auta, 2x 750li v DE a jedna v mamacaru v praze, všecko sračky, tak se nic nevzalo.
Nakonec se mi povedlo dostat se na dovolenou, byl to oříšek, srkz covid test jsme museli do Italie do Bari a od tama trajektem do Igoumentsy a na lefkadu, užili jsme si s rodinkou pěknych par dni na Lefkadě a z Lefkady už klasicky přes Srbsko, někdy v Srbsku my vola stary z bmwklubu kdy jedem pro 750li do Holandska, jelikož jsem měl volno už jen 2 dny, tak jsem mu řekl že pojedem rovnou z Lefkady do Holandska, docela hleděl a šel do toho. tak jsme doma vylodil rodinku, dolil ostřikovače (to mě docela sere že to ma jen 6l nádržku, musím to furt dolívat jak kokot), asi přidam ještě jednu, jelikož okna čistím jen ostřikovačema, odmítam vystupovat a něco tam šudlat. no a Holandsko vyšlo, dovezli jsme krásnou clubovou 750Li naloženou až po strop. V pondělí jsem si hned otočil budapest na 750Li ale byl to docela šrot, sice Individual, ale ani jsme to neprojížděli, chtěl jsem kupci navrhnout že zkusíme pána stáhnout na poloviční cenu, ale nechtěl to ani za pulku.
najel jsem tedy za 14 dní cca 7500km naprosto bez problémů,bez svítících kontrolek, bohužel už cca 50tkm mam vuli v jedne poloose a už se to začíná projevovat vibracema a bouchanim, tak čekam až mi david pošle starší poloosu, 20 za novou nedam a nahradu děla jen GSP a to je horší jak ta špatná.
jinak spotřebově celé rakousko jsme jeli skrz ten jejich emisní IGL sráč 110kmh a spotřeba nádherných 10,5l LPG dle tankování, bral jsem u nás za 10,60, takže 1,11 kč km ! nádhera. průměr mého cestování byl někde kolem 13 LPG, a na lefkadě to v horách sežralo rovných 21L LPG na 100 při ceně 0,75 eura litr,. takže 4,20kč km!
ted se celkem sedmy objevují takže tento týden bych měl jet ještě jedno německo a přístí týden taky, snad nám nezavřou všechny hranice, poptávka je obrovská, čeká mi na sedmu asi 15 lidí

Re: JaraXův E66 long 745Li

Napsal: čtv zář 03, 2020 11:31 am
od JaraX
olej měním 10-15tkm, takže ted budu měnit po měsíci. tím že mám hodně aut tak ten nájezd mám různy, někdy se sedmou najedu 50k rok a pak třeba 15k další rok. letos bylo skrz covid špatný období, nebyli jsme ani na jarní dovolené ani na začátko letní a ano se nejezdilo pro auta. ted to už jede, ale asi to dlouho nevydrží, aspon se konečně začali objevovat nějaká auta.

Re: JaraXův E66 long 745Li

Napsal: ned zář 06, 2020 12:55 pm
od PRAHAV8
Já najedu cca 50tis za rok je ale pravda že ted jsem za cca 6 měsíců udělal 30tis. Nevíš o nějaké dobré náhradě katalizátoru pro e38 740 a 750 ale u 750 to bude asi stejný jako 740. Origo nový kupovat nebudu a prakticky vůbec jsem ještě nikdy nic moc na E38/E39 na výfuku neměnil protože nebylo potřeba.

Re: JaraXův E66 long 745Li

Napsal: pon zář 14, 2020 11:41 am
od JaraX
náhrada katu nefunguje, vyhozeny peníze, kup origo, ale starý,

jinak sedma má za sebou další Německý výlet na 3ks E66, jedna vrak za 15k eur co vypadal zajímavě a nakonec by snad ani nedojel do česka, jedna raritní longová alpinka EDC, asi pro ni taky pojedem, a jedna jak nová 750Li se 120tkm ale fakt jak nová, jen pár maličkostí, za 13k eur.
ted mam jet zase, jsou tam zase nějaky zajimavy kusy, ted je zajímavá E66 sezona.

Re: JaraXův E66 long 745Li

Napsal: úte zář 15, 2020 9:38 am
od PRAHAV8
No tušil jsem že budeš mít stejné info jako já že nic nefunguje :( Ono to je myslím i stejné u e65 kde taky nic nefunguje.

Re: JaraXův E66 long 745Li

Napsal: úte zář 15, 2020 9:40 am
od JaraX
jsou díly které nemá smysl kupovat, ja tydle katy měl na E38, nějaky bosal, vydrželo to 2000km, pak si koupil player na E39 540i a ty myslím ani nevydrželi 1000km

Re: JaraXův E66 long 745Li

Napsal: úte zář 15, 2020 9:50 am
od PRAHAV8
:roll: No paráda

Re: JaraXův E66 long 745Li

Napsal: sob říj 03, 2020 7:06 am
od scorpion
Mě tedy naopak poslední rok přijde, že výběr opravdu zajímavých pofl e66 Individuálů není skoro žádný. A to ani okolo 13-15 tis Euro. Pokud hledá někdo klasickou výbavu, tak dnes už seženeš za slušné peníze. Záleží jestli s tím chce člověk hodně lítat a nebo to mít už částečně jako radost a investici. Jako například e38 před několika lety. Pak je taky otázkou, co je pro člověka prioritní. Já sice před několika lety koupil e66 Individuál bez adaptivního tempomatu což mnozí by plivali (možný i ty), ale zase to naprosto kompenzuje to, co je vzadu a tím dáno že mám pouze 4 místa k sezení.