Paulieho E38 750i
Napsal: ned čer 26, 2016 6:18 pm
Ahoj všem,
začněme hezky od začátku...
jako velký fanda MB jsem začal ještě za dob studií na VŠ pokukovat po nějakém vlastním autě. Ani ne tak z nutnosti (doma byla na půjčení Fabie v combi s motorem, který předběhl dobu - downsizing v podobě 1,2 HTP). Finance byly v té době velice omezené a po dlouhém hledání něčeho s čím by byla i trochu zábava padla volba na BMW E36 320i tour. R6, verze superlegera (výrazně odlehčená - korozí). Proběhly první opravy, nějaké první kontakty se zadním pohonem v zimě a už se to se mnou vezlo.
Po následném prodeji jsem začal pokukovat po (teď mě nekamenujte) MB CLK první generace. Po zhodnocení aut v nabídce v dané cenové relaci a předchozí zkušeností s korozí na vozidle jsem se rozhodl vydat trochu jiným směrem... narazil jsem na inzerát BMW E38 730i (ač mě lákaly vždy sportovní vozy, E38 bylo pro mě speciálně po faceliftu jedno z nejkrásnějších aut té doby), sice bez výbavy, ale stav karoserie byl hlavní. Toto auto je tady k nalezení v jiném topicu a říká pane od začátku roku 2015 jinému klubákovi.
Během vlastnictví 7er jsem ještě střídal více aut (hlavně od přítelkyně), která sloužila jako daily. Po změnách v soukromém životě jsem musel urychleně řešit něco na daily užití, volba padla na E36 compact a 7er se využívala vyloženě jako víkendovka (srazy, svatby kamarádů atp.). Ale v tu chvíli začal hlodat červík, že ta V8 vlastně nejede, výbava taky naprosto minimální na danou třídu a pohrával jsem si s myšlenkou na změnu (E38 byla ale stále prioritou).
Inzerát jsem střídavě podával a stahoval (většinou znechucení po několika reakcích "zájemců" o vozidlo). Nakonec jsem inzeroval pouze zde, aby se opravdu ozval fanda, který se o auto postará.
Po prodeji jsem začal shánět kousek pro sebe, představa byla jasná:
už klasicky jsem skončil u BMW.
Když víkendovka, tak to musí být V12. Nejlépe v longu tmavé barvy (hlavně ne zelenou ). Facelift model s maximem možné výbavy a ideálně béžovým introšem s černým vrchem palubky. TOP stav s minimem nutných investic v počátku a pokud možno s výbavou odpovídající tomu, jak vozidlo vyjelo z továrny.
A jak jsem nakonec dopadl?
-----to zase někdy příště-------
začněme hezky od začátku...
jako velký fanda MB jsem začal ještě za dob studií na VŠ pokukovat po nějakém vlastním autě. Ani ne tak z nutnosti (doma byla na půjčení Fabie v combi s motorem, který předběhl dobu - downsizing v podobě 1,2 HTP). Finance byly v té době velice omezené a po dlouhém hledání něčeho s čím by byla i trochu zábava padla volba na BMW E36 320i tour. R6, verze superlegera (výrazně odlehčená - korozí). Proběhly první opravy, nějaké první kontakty se zadním pohonem v zimě a už se to se mnou vezlo.
Po následném prodeji jsem začal pokukovat po (teď mě nekamenujte) MB CLK první generace. Po zhodnocení aut v nabídce v dané cenové relaci a předchozí zkušeností s korozí na vozidle jsem se rozhodl vydat trochu jiným směrem... narazil jsem na inzerát BMW E38 730i (ač mě lákaly vždy sportovní vozy, E38 bylo pro mě speciálně po faceliftu jedno z nejkrásnějších aut té doby), sice bez výbavy, ale stav karoserie byl hlavní. Toto auto je tady k nalezení v jiném topicu a říká pane od začátku roku 2015 jinému klubákovi.
Během vlastnictví 7er jsem ještě střídal více aut (hlavně od přítelkyně), která sloužila jako daily. Po změnách v soukromém životě jsem musel urychleně řešit něco na daily užití, volba padla na E36 compact a 7er se využívala vyloženě jako víkendovka (srazy, svatby kamarádů atp.). Ale v tu chvíli začal hlodat červík, že ta V8 vlastně nejede, výbava taky naprosto minimální na danou třídu a pohrával jsem si s myšlenkou na změnu (E38 byla ale stále prioritou).
Inzerát jsem střídavě podával a stahoval (většinou znechucení po několika reakcích "zájemců" o vozidlo). Nakonec jsem inzeroval pouze zde, aby se opravdu ozval fanda, který se o auto postará.
Po prodeji jsem začal shánět kousek pro sebe, představa byla jasná:
už klasicky jsem skončil u BMW.
Když víkendovka, tak to musí být V12. Nejlépe v longu tmavé barvy (hlavně ne zelenou ). Facelift model s maximem možné výbavy a ideálně béžovým introšem s černým vrchem palubky. TOP stav s minimem nutných investic v počátku a pokud možno s výbavou odpovídající tomu, jak vozidlo vyjelo z továrny.
A jak jsem nakonec dopadl?
-----to zase někdy příště-------