Calif - 728iA Oxfordgruen

zde se můžete vy a vaše auto představit
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Huff
Příspěvky: 750
Registrován: stř črc 03, 2013 6:58 am

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Příspěvek od Huff » pon zář 17, 2018 3:35 am

Přeji, ať je auto po zásahu do motoru dlouho zdravé a řešíš jen náplně a kosmetiku.
BMW E32 730ia V8

Uživatelský avatar
calif
Příspěvky: 801
Registrován: pon čer 23, 2014 2:21 pm
Bydliště: Pacov u Pelhřimova

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Příspěvek od calif » pon zář 17, 2018 4:49 am

Mám stejné přání. Díky moc.
Jako bonus jsem objevil kvetoucí růžek zadního blatníku :x
E36 325i ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193

Uživatelský avatar
calif
Příspěvky: 801
Registrován: pon čer 23, 2014 2:21 pm
Bydliště: Pacov u Pelhřimova

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Příspěvek od calif » čtv zář 20, 2018 8:45 am

Mám podezření, že ta zatuchlina v intru pochází od filtrů. Objednal jsem nové, včetně těch pylových pod palubkou.
Edit: filtry jsou na místě, ty v tunelu jsou pěkně schovaný, byly celý černý.... teď to fouká lépe, kabinový byly z roku 2009 :)
E36 325i ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193

Uživatelský avatar
calif
Příspěvky: 801
Registrován: pon čer 23, 2014 2:21 pm
Bydliště: Pacov u Pelhřimova

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Příspěvek od calif » úte zář 25, 2018 9:58 am

Selhalo zamykání LZ dveří, naštěstí ne onen motorek centrálu,ale už jsem se viděl jak trhám tapec zevnitř. Musel jsem jen sroubovakem pomoct tomu kolíčku,a už to chodí,ale zvuk z těch dveří se mi nelíbí,tak půjde tapec dole a mrknu na to, něco tam jakoby drhne.....
E36 325i ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193

Honza164
Příspěvky: 229
Registrován: stř črc 27, 2016 10:07 am
Bydliště: Brno

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Příspěvek od Honza164 » úte zář 25, 2018 11:31 am

Já jsem to měl se zatuchlinou o něco jednodušší. Předchozí majitel kabinový filtr měnil. Nemám důvod nevěřit, všecky faktury co jsem k autu dostal, tak seděly. Co bylo na faktuře, to bylo na autě vyměněne. Přesto, v tom autě byl docela takový čmuch, ale nic hrozneho. Jak jsem s tím v červnu jel do MK a zpět a autem se začalo pořádně jezdit, tak je vevnitř cítit jenom kůže. Auto chtělo prostě jenom pořádně vyvětrat :) V budoucnu je ale vyměním, prevence musí být.
BMW e32 740iA (1995) [2017-now]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]

Uživatelský avatar
calif
Příspěvky: 801
Registrován: pon čer 23, 2014 2:21 pm
Bydliště: Pacov u Pelhřimova

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Příspěvek od calif » pát říj 05, 2018 7:48 am

konečně jsem změřil výšku podvozku po výměně pružin, vypadá to divně ake sedí mi to podle tabulky. jsem přesně v toleranci, ačkoliv zadek je utopenej a předek jak ofroad :D

http://www.meeknet.co.uk/e38/ride_height.htm
E36 325i ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193

Uživatelský avatar
calif
Příspěvky: 801
Registrován: pon čer 23, 2014 2:21 pm
Bydliště: Pacov u Pelhřimova

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Příspěvek od calif » pon říj 15, 2018 6:08 pm

Začal jsem pozorovat vibrace volantu a pedálu při brzdění, ponejvíce od 80 do 110 kmh... .
Takže Brembo kotouče dost zklamaly, najeto cca 5000km....
E36 325i ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193

Uživatelský avatar
Filozof
Příspěvky: 1995
Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
Bydliště: Vyškov

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Příspěvek od Filozof » pon říj 15, 2018 6:38 pm

zajimavej pohled na vibrace brzdových kotoučů.

http://www.mjauto.cz/vibrace-brzdovych-kotoucu-2
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
Huff
Příspěvky: 750
Registrován: stř črc 03, 2013 6:58 am

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Příspěvek od Huff » pon říj 15, 2018 7:46 pm

To už tu bylo, řešili jsme s Oxíkem. Já kvůli těm skvrnám vyhazoval Zimmermanny. Kopalo to i po přesoustružení u hóoodně precizního soustružníka. Teď mám Bremba a dobrý. Zadek Zimmermann zůstal a budu je muset taky vyhodit, protože jsou rezavé v celé ploše až hamba. Znovu je už nikdy brát nebudu. Jestli nejsou ani Bremba OK, tak co potom? Originál?
BMW E32 730ia V8

Uživatelský avatar
Filozof
Příspěvky: 1995
Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
Bydliště: Vyškov

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Příspěvek od Filozof » úte říj 16, 2018 5:08 pm

prostě to nechápu. Pokud je kotouč kvalitní i desky ...třeba ATE kotouč i ATE desky ...tak musí fungovat aspon 50-80tis km bez problému a bez nějakých defektů.

Takže jedinné co mě napadá j problém co mají BMW je bud hodně špatná kvalita desek/kotoučů a zažehlování na kotouče.
Nebo špatně uložený kotouč.

Schválně pokud vezmeme originál co přijde na 2x tolik zda i 2-3x tolik vydrží a bude sto tisíc km bez problémů.... to by mě hodně zajímalo.
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba Obrázek

Obrázek

Odpovědět