Belial E38 740i_pearlbeige

zde se můžete vy a vaše auto představit
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Filozof
Příspěvky: 2220
Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
Bydliště: Vyškov

Re: Belial E38 740i_pearlbeige

Příspěvek od Filozof »

mě udělali prins a mám 78L v rezervě ... no chtělo by to aspon 90ku kdyby dokázali nacpat a když jsem se díval bylo tam ještě místo možná by se dalo ještě o 4-8l větší ...takže 70L sice ok ale mohli ti dát větší u V8 obvzlášt :-)

Jarax psal že tam dokáže dát 85L toroid.

Jinak elpigaz neznám snad budeš spokojený i příští zimu ... já mám kolem 60tis km za sebou a zatím spokojenost auto jezdí jak má a nic mi nechcípá apod jak jiným tady po nějaké delší době. Přepíná po 35C zahřátí ...a pak vlastně už o něm nevím až po 550-600km kdy chce znovu plnou nádrž (65-66Litrů )za cca 800kč. A to jej poslední dobou moc nešetřím ...stále kolem 140 občas i 155-160km dle GPS takže realita je 150-175km/h tacho. Tam bych už ocenil V8 při vyšších rychlostech to souhlasím se zdejším obecenstvem ...:-D

Já se zase uklidním a pojedu ala pohodář 130km/h ... :-)
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
Belial
Příspěvky: 192
Registrován: čtv srp 28, 2014 8:41 am

Re: Belial E38 740i_pearlbeige

Příspěvek od Belial »

Mozno to zle zmeral...bolo to tak narychlo zmerane a asi mu tam e38 nechodia kazdy den tak nema skusenosti :)

Uz na tuto mi hovoril ked to objednaval ze bude trochu trcat ze budem musiet vypodlozit kufor. Ja ze OK hlavne nech je to co najvacsie a nakoniec je to zarovno ani nic netrci. Cize urcite by este vosla.

Tiez by som bol za vacsiu ale tak co uz s tym.

Teraz sa pokusim to nejak zakrytovat. Montaznik mi tvrdil ze to nejde ale podla mna sa bude dat len sa s tym treba pohrat. :roll:
E38 740i pearbeige metallic /1 of 484/

(ex. E38 750iL, E39 525d, MB W220, MB W211,AR 159)
zzeli
Příspěvky: 1553
Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm

Re: Belial E38 740i_pearlbeige

Příspěvek od zzeli »

85l je standard nejen u Jaraxe a nadrz nijak neprekazi.
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
Uživatelský avatar
Belial
Příspěvky: 192
Registrován: čtv srp 28, 2014 8:41 am

Re: Belial E38 740i_pearlbeige

Příspěvek od Belial »

Hmm co uz :|

Inak - ako mate nastavene prepinanie benzin-LPG ? Zavisle len od teploty alebo aj od otacok ?
E38 740i pearbeige metallic /1 of 484/

(ex. E38 750iL, E39 525d, MB W220, MB W211,AR 159)
Uživatelský avatar
oxik
Příspěvky: 2245
Registrován: stř bře 13, 2013 4:46 pm

Re: Belial E38 740i_pearlbeige

Příspěvek od oxik »

Mám 85l a tak o cm je vyšší podlazka..

jen podle teploty, mám něco kolem 30°, v létě do 200m a teď v zimě třeba 1km než je prepnuto
EX E38 740i LPG orientblau 12/99 DF89547 Obrázek
Mondeo fnaftě, fmetle, fmanuálku, fhadru, na hlínách, bez čipešku :twisted:
Uživatelský avatar
Belial
Příspěvky: 192
Registrován: čtv srp 28, 2014 8:41 am

Re: Belial E38 740i_pearlbeige

Příspěvek od Belial »

Ide o to, ze dnes rano som mal prvy studeny start a po 12 km stale nic... :?

Moj odhad je ze je system zavzdusneny, ale po telefone mi hovorili ze je to nadstavene na otacky a treba ho trochu vytocit aby preplo.

Bol som ho teraz prebehnut a nepomohlo. Plyn prepol asi az po 5min po tom ako bol motor na 90. Paradoxne rano som isiel so zohriatym motorom na 90 min 8km a nic.
E38 740i pearbeige metallic /1 of 484/

(ex. E38 750iL, E39 525d, MB W220, MB W211,AR 159)
Uživatelský avatar
Filozof
Příspěvky: 2220
Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
Bydliště: Vyškov

Re: Belial E38 740i_pearlbeige

Příspěvek od Filozof »

ajajaj ....asi tak bych řekl že 740i se ohřívá velice rychle stejně tak 728i mají hliník a ten se ohřeje rychle. Muže to bejt několik věcí. Bud je nastavená teplota nesmyslně vysoko třeba 80-90C a pak to teprve přepne při určitých otáčkách.

Nebo druhá možnost je že je to špatně napojené na vodu a velice dlouho trvá než se ti reduktor prohřeje a přepne na LPG. Na reduktoru většinou bývá čidlo teploty a dle toho se to řídí ...
Standartně je kolem 35C nastavovat. A pak podle otáček 1600-2000ot první přepnutí ... to už je jen dle nastavení ale je to nejčastější co jsem viděl- to ale jde kdykoliv změnit a muže se to i vypnout takže to přepne i na volnoběh jak dosáhne teplotu prostě přepne na lpg.

Třetí mě ještě napadla že bys měl málo vody v chladiči a tak tomu bude velice dlouho trvat než tam dojde případně to zavzdušnění ...

8minut je fakt dlouho ikdyž jsou ty mrazy mám to do 3min přepnuté od startu asi tak ... kilometr max kilometr a půl v mrazech ...léto je opravdu 150-200metrů.

Až pujdeš k autu zkontroluj teplotu reduktoru hadice od motoru horké a od reduktoru musí bejt taky horké stejně tak reduktor kde protíká voda z chladiče a ohřívá jej tak ...čidlo sepne a měl by frčet. Zkus teplotu rukou zda je reduktor horký a stále nepřepíná ... ??? pak pokud bude vlažný nebo studený je problém že se tam nedostane voda. Jel bych ihned zpátky at to pořeší řekni jim že všem to přepíná do 5minut i v mrazech kdy je -17C.
Naposledy upravil(a) Filozof dne čtv led 19, 2017 9:57 pm, celkem upraveno 1 x.
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
Belial
Příspěvky: 192
Registrován: čtv srp 28, 2014 8:41 am

Re: Belial E38 740i_pearlbeige

Příspěvek od Belial »

Vybehol som este teraz pred firmu na parkovisko a skusil som ju len prestartovat. Motor bol este zhruba na 30°C tak som mu na "N" trochu pridal a pekne ho preplo.

Cize by som zle napojenie vylucil. Je mozne ze sa ten system odvzdusnil a bude to uz slapat normalne.

Uvidim ked pojdem z prace a auto bude znovu studene, ale kazdopadne tam dnes pojdem este. Nastastie to mam 15 km .

Vodu v chladici by vypisal palubak - s tym som uz tuto zimu mal problem ale dolial som a odvtedy je pokoj.

Ak sa to bude spravat rovnako vyskusam aj teplotu reduktora = diki Filozof ;)
E38 740i pearbeige metallic /1 of 484/

(ex. E38 750iL, E39 525d, MB W220, MB W211,AR 159)
zzeli
Příspěvky: 1553
Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm

Re: Belial E38 740i_pearlbeige

Příspěvek od zzeli »

Prepina mi na konci modreho pole budiku na teplotu a nezavisi to na otackach. Kdyz nastartuju studeny motor a necham ho bezet na volnobeh, tak po dosazeni teploty proste prepne na plyn. Neni duvod, proc by to melo delat po prekroceni nejakych otacek. Kdyz uz tak se dela prepinani zpatky na benzin pri vysokych otackach.
Jestli spatne prepina, tak to bude jak pise Filozof.
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
Uživatelský avatar
Belial
Příspěvky: 192
Registrován: čtv srp 28, 2014 8:41 am

Re: Belial E38 740i_pearlbeige

Příspěvek od Belial »

No, včera som tam bo, trochu sme pozmenili nastavenia. Systém zavzdušnený nebude.

Dnes ráno /-14°C/ som naštartoval, nechal som ho cca 5 min na volnobehu kým som očistil okná. Bolo v modrom poli ked som vychadzal ale plyn napriek tomu preplo až podla termostatu na 85°C asi po 2 km jazdy. Každopádne je to výrazne lepšie ako to bolo.

Myslím že ked sú tieto extrémne mrazy tak sa ten reduktor nestihne zohriať dostatočne rýchlo.

Ale nechápem prečo ten reduktor nespolupracuje s termostatom aspon s odchylkou 10%. Takto si ide každý svoje mám pocit :roll:
E38 740i pearbeige metallic /1 of 484/

(ex. E38 750iL, E39 525d, MB W220, MB W211,AR 159)
Odpovědět