750IL - E32 - příběh pokračuje

zde se můžete vy a vaše auto představit
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Uživatelský avatar
kubbacher
Příspěvky: 63
Registrován: ned bře 20, 2016 7:06 pm
Bydliště: Hlučín

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Příspěvek od kubbacher »

Tak po delší odmlce v duchu volnějšího večera mám chvíli opět něco přispět.

Celkově letošní sezona byla pro mne v duchu ladění motoru, kdy jsem měl problém s nerovnoměrným volnoběhem a neochotou motoru reagovat na plynový pedál, což bylo celkově cítit i ve výfuku, který se poměrně dost "potil".
Ve frontě různých dílů, které byly vyměněny, repase všech vstřikovačů, došlo na konec k sundání sání a ventilových vík. Ukázalo se, že i mazání nefungovalo řádně, díky povoleným mazacím šroubům nad zdvihátky, což je u těchto M70 častý jev a není radno to podceňovat.
Nakonec jsem vše přetěsnil a dal tomu nový lesk a výsledek se konečně dostavil, byť v závěru této sezony.
IMG_20200802_2037166.jpg
Další věcí co ještě řeším je to EDC, podařil se mě konečně vyladit regulační ventil a nastavil jsem si výšku podvozku jak potřebuji. U toho ventilu jsem zjistil, že jsem měl po složení podvozku opačně nastavenou polohu hřídelky ventilu, je to v podstatě blbost, ale dá se to lehce zaměnit, auto pak reagovalo na zatížení zcela opačně než mělo. Nyní je to v cajku.
EDC stále nefunguje a pro pročítání různých fór, si začínám myslet, že se po všemožném odpojování a znovuzapojování těch komponentů týkající se této vymoženosti při renovaci prostě přenastavilo do nouzového režimu. A řešením by měla být diagnostika - tak uvidím.
Nyní řeším výměnu reproduktorů, stejně chrastí a po výměně nepůjde stejně nic vidět, takže jsem si nechal poradit Helixe, kdy zachovám velikost. Vyměnil jsem i orig. rádio za Sony z devadesátých let, ten rozdíl v kvalitě zvuku je hodně velký, což mě překvapilo.

Na příští rok na jaro plánuji celolak - tedy pokud se v rámci covidu a ekonomiky něco nepodělá.
Tak snad se případně sejdeme na nějakém sraze v příštím roce.
E32 - 750iL - díky Clausi Luthe
Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 294
Registrován: pon úno 18, 2008 6:59 am
Bydliště: Jablonec n.N.
Kontaktovat uživatele:

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Příspěvek od Fugo »

sice pozdě.... to uchcávání dělá snímač zapalování, na každé straně je válci u kabiny, měl jsem ten samej problém, řešil jsem to snad půl roku a dost pomohlo, že mě praskla hadice k ventilu topení a zlila ten snímač s fajfkou, když jsem to vyndal tak už ve fajfce byla vypálená díra snad 1cm... Po výměně kabelů už to chodilo jako víno...
EDC - symbol tuhosti má svítít stále
Bohužel tenhle stroj není jednoduché diagnostikovat, respektive v letech kdy jsem to měl to tady v bmw neuměli, dokázali jen motor....
Někde jsem tady dával návod jak diagnostikovat ASC+T pomocí kontrolky a pedálů....
Co se týče kontrolky chyby motoru tak nevítí protože prostě není pro evropu zapojena, je třeba dotáhnout od ECU kabel do budíků, taky bych řekl, že jsem to tu psal...
EDC tlumiče lze repasovat, těsnění se nechají vyrobit, posílal jsem je tenkrát Erichovi do Japonska...

Tak zase za 10let... :-)
Kawasaki ZX-10R masakr!!!

>>>Pneuservis,Klimatizace<<<
Odpovědět