Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

zde se můžete vy a vaše auto představit
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Honza164
Příspěvky: 439
Registrován: stř črc 27, 2016 10:07 am
Bydliště: Brno

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Příspěvek od Honza164 »

Máš tam taky nivo? Já to ted o víkendu zvednul a je to mnohem lepší. Ten rozsah je tam opravdu velký. I to samotne nastavení je jednoduche, stačí uvolnit tu skobu a nastavit si to jak chceš. Akorát jsem si teda všimnul jedne věci. Levá strana je vždycky o něco níž, než pravá. Asi tam bude něco v nepořádku. Co se týče jízdních vlastností, tak žádná změna, takže taky pozitivum.

Navíc jsem v sobotu vyměnil i zadní kosti. Ty stare byly fakt pěkně v háji. Nove jsem koupil TRW, tak snad budou fajn. Ještě vyměním gumy na zadním stabíku a ty ty další kosti, co jsou na stabíku. No a časem by to chtělo i to uložení nápravnice, to už bude taky KO, ale to ještě budu muset nastudovat jak na to.
Přílohy
WP_20190601_19_16_13_Pro.jpg
WP_20190601_16_09_42_Pro.jpg
WP_20190601_16_10_04_Pro.jpg
BMW e32 740iA (1995) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
Uživatelský avatar
kubbacher
Příspěvky: 63
Registrován: ned bře 20, 2016 7:06 pm
Bydliště: Hlučín

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Příspěvek od kubbacher »

Ano, nivo tam mám, taky jsem si s tím užil, když jsem to vše měnil za nové, ale pak je to radost když to funguje. Za sebe nepozoruji rozdílnost výšek levé či pravé strany.
Kostičky mám dokonce ještě náhradní Lemforder, omylem jsem objednal jeden pár navíc, tak mě to zůstalo - je to spotřební věc.
Jediné co mě trápí je příliš bohatá směs v zapalování, dělá mě to neplechu.
E32 - 750iL - díky Clausi Luthe
Uživatelský avatar
Filozof
Příspěvky: 2220
Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
Bydliště: Vyškov

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Příspěvek od Filozof »

No koukám tam byl ještě originál.
TRW jsou kvalitní ramena a kosti atd ? Vím že o tom mluvil snejk že bud LMI nebo TRW. Taky budu objednávat dopředu. Zatím 2nové ramena co jsem měnil loni ty drží a pak ještě takové jakési kosti nebo jak to nazvat je tam toho hodně.

Takže TRW je ok doufám. A Jinak LMI se podívám jaký je rozdíl cenově.

Stím že je auto trochu nakřivo někdo tvrdil že prý když si sedne řidič tak se to srovná přesně jak má být. Ale netuším zda to je fakt nebo je to vtip. :lol:
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba Obrázek

Obrázek
Honza164
Příspěvky: 439
Registrován: stř črc 27, 2016 10:07 am
Bydliště: Brno

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Příspěvek od Honza164 »

S tou bohatou směsí se natrápil jeden kolega s Alfou. Vyměnil snad všecko co se dalo, nakonec to bylo starou kabeláží.

LMI a TRW by měly být nejlepší značky, co se podvozkových dílů týče. Pod něma jsou FEBI a pak už je kvalita kolísavá. Nakonec i tu střední tyč řízení, co jsem kupoval originál, tak je TRW. Takže něco si BMW nechá dělat u TRW, ale většinu u LMI.

Nemyslím si, že by se to narovnalo, když nasednu, zas tak ten system citlivý není :)
BMW e32 740iA (1995) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
Honza164
Příspěvky: 439
Registrován: stř črc 27, 2016 10:07 am
Bydliště: Brno

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Příspěvek od Honza164 »

Na autě se minulý měsíc odehrálo spoustu věcí, ale bohužel nemám čas sednout k počítači a sepsat to. Až ted.

Po přední nápravě, bylo dalším úkolem dát do pořádku výfukove potrubí. Jíž na jaře jsem koupil nový originální střední díl a ted v červnu jsem se konečně dočkal a pustil se do toho. Nejdůležitější bylo, uříznout starý díl tak, aby něco nechybělo a následně bylo celkem náročne to cele spasovat. Ale povedlo se to parádně. S vařením mi pomohl mámin manžel a svár je parádní. Je to stará škola, auto už nebude, ale svár pořád bude, to asi na vysvětlenou :lol: Z toho mám radost, protože já vařit moc neumím, nemám navařeno, hold to nemám v ruce. Zajimave je, že střední díl byl celkem orezlý, ale v zadním dílu ani dírka. Zadní díl jsem prostě jenom pořádně obrousil a nalakoval dvěma vrstvami tepelneho spreje, konkretně matnou černou.

Následně jsem si všiml, že u katalyzátoru jsou na každe straně dva silenty, oba utržene, viz foto. Takže koupě nových. Potom tam jsou takove objímky, tam se mi zalomili šrouby. Mohl jsem to odvrtat, ale rovnou jsem objednal nove. Dal jsem nove i závěsy středního dílu, taktež origo, jenom závěsy na zadní díl jsou oba za cca 45kč neoriginální, tak snad něco vydrží :) Jo, a ještě jsem koupil origo matky na výfuk, jedna 80Kč :? Zbytečně to asi přeháním. Kroužek mezi katem a středním díle jsem kupoval předloni, nic mu nebylo. Od výfuku bych tedy měl mít pokoj.

Jak jsem tak pořád ležel pod autem, tak jsem si všiml, že i zadní náprava potřebuje mírnou peči. Proběhla výměna gumových silentbloků ve stabilizační tyči. Koupil jsem Febi, LMI ani TRW jsme na firmě neměli, myslím, že je to jedno, jeden kus 27Kč. Potom jsem vyměnil takove ti kostičky, co jsou na stabíku. Doporučuji koupit LMI, protože tam nechali origo číslo BMW a zase tam byl vybroušený nápis BMW, jako u předních silentů do podelných ramen. Evidentně se jim tyto díly neoplatí vyrábět ve dvojí kvalitě. No a pak mě čekalo jedno příjemne překvapení. Jak jsem měl problem, že levá strana zadku je níž, než pravá, tak se to srovnalo :) Takže paráda.

Když jsem dělal přední nápravu, tak jsem olakoval kotouče, to same jsem udělal na zadku. Vypadá to fakt super. Asi se to časem stejně ušpiní, ale pořád lepší než jak to bylo.

Dále proběhlo spoustu takových menších oprav. Měnil jsem olej v motoru a vzduchový filtr. Tady malý poznatek. Mann u mě skončil jako vzducháč. Po roce vlivem tepla se zkroutil. Vedle na fotce je Bosch, který má na žebrování lepidlo, ktere by mělo zabránit právě tomu, že se takhle zkroutí. Uvidíme za rok. Olejový Mann nechávám, tam jsem neshledal žádný problem.

Dále jsem zvednul zadek na nivu a musím říct, že takhle se mi to auto líbí. Ted jsem maximálně spoko. :D
Přílohy
WP_20190622_13_14_21_Pro.jpg
WP_20190609_14_02_49_Pro.jpg
WP_20190616_12_38_39_Pro.jpg
WP_20190609_14_02_56_Pro.jpg
BMW e32 740iA (1995) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
Honza164
Příspěvky: 439
Registrován: stř črc 27, 2016 10:07 am
Bydliště: Brno

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Příspěvek od Honza164 »

...
Přílohy
media-share-0-02-04-d91188f912201b292563390229977c5697031880252d37cca141624dd7b30d17-4ec141ec-1a1c-475b-8bdc-b70e42736243.jpg
media-share-0-02-04-b8dd92ed475e70ffedb261071198dc028f45998ab0e40582db8c55bc1e644698-0410ebdb-5d31-41d5-9439-9ce2ad0633b3.jpg
BMW e32 740iA (1995) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
Uživatelský avatar
Spooner
Příspěvky: 5362
Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
Bydliště: Ostrava

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Příspěvek od Spooner »

Hezky si hraješ :).
Je zajímavé, ale zároveň super, že se auto srovnalo 8-)
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
Uživatelský avatar
calif
Příspěvky: 1017
Registrován: pon čer 23, 2014 2:21 pm
Bydliště: Pacov u Pelhřimova

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Příspěvek od calif »

Filtry beru Mahle....
E36 325i ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex
Uživatelský avatar
Filozof
Příspěvky: 2220
Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
Bydliště: Vyškov

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Příspěvek od Filozof »

Paráda jak tam vkládáš fotky takto ? Já jedině přes rajce.

Jinak pěkně auto vylezlo nahoru. Hlavně ten zadek. Neuvažoval jsi natřít výfuk pozinkem či něčím takovým abys prodloužil životnost o 5-10let déle ?

Zajimavé já ted kompletně čistil brzdové destičky a byli dost špinavé a středová díra v destičce byla plná nánosu z toho materiálu tak se promazalo mazivem na desky a pročistilo a a vše funguje jak má. Kotouče jsem si všiml mám stále pěkné středy stříbrnošedé jak jsi lakoval ty, cca takové podobné takže bych ani lakovat nemusel. Ale zarazilo mě že se ty desky tak špiní TRW a zanáší brzdiče nánosem prachu i sebe samotné to jsem vše očistil a zase brzdí jak mají bez pištění.
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba Obrázek

Obrázek
Honza164
Příspěvky: 439
Registrován: stř črc 27, 2016 10:07 am
Bydliště: Brno

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Příspěvek od Honza164 »

Normálně, dole kliknu na přílohy a přidat soubory. Dřív byla omezená velikost fotek, ted už je to v pohodě a je to easy.

Popravdě mě to ani nenapadlo :) Já myslím, že s tím mým nájezdem to ten výfuk přežije. Na to jak letos docela dost prší, tak mě nepotkal ještě ani jeden dešt :)

Spooner: Nejsem si moc jistý tím, že by se to auto srovnalo jenom díky těm silentům co jsem měnil. Ale možná jo. Jestli se spíš nějak nevzpamatovalo to nivo, nevím.
BMW e32 740iA (1995) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
Odpovědět